- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλι Σουηδίας: Ο Esapekka Lappi ηγείται και ο Adrien Fourmaux ίσως ανέβει για πρώτη φορά σε βάθρο
Με την εγκατάλειψη του Takamoto Katsuta o Adrien Fourmaux βρίσκεται στη 2η θέση λίγα δευτερόλεπτα μπροστά από τον Elfyn Evans
Ράλι Σουηδίας 2024: Τι έγινε την 3η ημέρα του αγώνα
Άλλη μια επεισοδιακή ημέρα στο χιονισμένο Ράλι Σουηδίας ήταν το Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου. Η πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας ξεκίνησε με τον Ott Tanak (Hyundai i20) να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο και τον Adrien Fourmaux (Ford Puma) να ανεβαίνει από την 4η στην 3η θέση αφού ο ηγέτης της κατηγορίας Rally2, Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) έπεσε στην 4η μην μπορώντας να κρατήσει τον ίδιο ρυθμό.
Όλα όμως άλλαξαν στην επόμενη Ε.Δ. 14,23 χιλιομέτρων, Sarsjoliden 1, όταν ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) είχε ένα ατύχημα και εγκατέλειψε. Από εκείνη τη στιγμή και μετά η γενική κατάταξη είχε τον Esapekka Lappi (Hyundai i20) στην 1η θέση με πάνω από ένα λεπτό διαφορά από τον 2ο Fourmaux και τον 3ο Elfyn Evans (Toyota Yaris). Αξιοσημείωτο επίσης το γεγονός ότι στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, πριν το μεσημεριανό σέρβις, ο Fourmaux έκανε τον ταχύτερο χρόνο («παίρνοντας» την 4η Ε.Δ. της καριέρας του), με τον Thierry Neuville (Hyundai i20) πίσω του κατά 1,5 δευτερόλετα. Ο Fourmaux παραδέχτηκε πόσο χαρούμενος ήταν με τις επιδόσεις του και είπε πως πριν μπουν στην Ε.Δ. άλλαξαν κάποια πράγματα στο setup του Puma του τα οποία αποδείχτηκαν πολύ αποτελεσματικά.
Ο Katsuta βρισκόταν μονάχα 0,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi όταν χτύπησε σε μια «μπαριέρα» χιονιού, και οι ελπίδες του για την παρθενική του νίκη σε αγώνα WRC εξανεμίστηκαν όταν το πλήρωμα δεν μπόρεσε να βγάλει το αυτοκίνητο από το χιόνι. O Lappi είπε μετά το τέλος της διαδρομής ότι τώρα είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα από ψυχολογικής άποψης για εκείνον, και δεν ξέρει τι άλλο θα έπρεπε να κάνει σε αυτή τη φάση, ειδικά με αυτή την τεράστια διαφορά χρόνου με τον 2ο στην κατάταξη.
Ο πρωταθλητής του 2023, Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), όπως και ο Ott Tanak (Hyundai i20) έκαναν σήμερα επανεκκίνηση μετά τη χθεσινή τους εγκατάλειψη, αλλά ενώ ξεκίνησαν την ημέρα καλά, αντιμετώπισαν μεταγενέστερα και οι δύο θέματα, κυρίως πρόσφυσης και διατήρησης ελαστικών. Στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας ο Rovanpera είπε ότι στα τελευταία χιλιόμετρα ένιωσε τα φρένα του πιο μαλακά και είναι κάτι το οποίο πρέπει άμεσα να κοιτάξουν πριν μπουν στην τελευταία Ε.Δ.
Η ημέρα τελείωσε χωρίς άλλες ανατροπές ή αλλαγές με τον Lappi στην κορυφή, τον Fourmaux 1 λεπτό και 6 δευτερόλεπτα μακριά, και τον Evans στην 3η θέση 16,7 δευτερόλεπτα πίσω του. Μένει τώρα να δούμε αν ο Lappi θα καταφέρει να κρατήσει έναν σταθερό ρυθμό για να εξασφαλίσει την πρώτη του νίκη μετά από 6 χρόνια, αν ο Evans θα επιτεθεί για να περάσει τον Fourmaux, και ο νεαρός Γάλλος θα μπορέσει να παραμείνει ψύχραιμος και συνεπής στην οδήγησή του και να ανέβει σε βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.