- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
H Κομισιόν προβλέπει ότι το 60% των αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτροκίνητα έως το 2040
Αρκούν τα βήματα που έχει κάνει η αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι στιγμής;
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Το 60% των αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτροκίνητα ως το 2040
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προβλέπει ότι το 60% των αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτροκίνητα έως το 2040. Αυτό αποτελεί ένα τεράστιο βήμα προς τη βιώσιμη κινητικότητα, ενώ θα αποτελέσει και μέρος του στόχου για μηδενικές εκπομπές ρύπων στον τομέα των μεταφορών.
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος θα απαιτηθούν νέες πολιτικές πέραν των υφιστάμενων προτύπων CO2 για τα αυτοκίνητα. Άλλωστε είναι πρόσφατη η έρευνα της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος που ανέφερε ότι οι απαιτούμενες μειώσεις εκπομπών CO2 μπορούν να επιτευχθούν επιταχύνοντας την ηλεκτροκίνηση, αντί να τροφοδοτείται ο στόλος με ακριβότερα ηλεκτρονικά καύσιμα ή βιοκαύσιμα.
Μικρό το ποσοστό ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη
Τα τελευταία θα δώσουν λύσεις στα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το 2035 και κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις, καθώς θα επιβαρύνουν λιγότερο τον πλανήτη. Ωστόσο αναμένεται, σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής, ότι θα έχουν προτεραιότητα στον τομέα της αεροπορίας και της ναυτιλίας.
Το σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να υπάρξουν πρόσθετα μέτρα για να επιταχυνθεί η πώληση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Αυτό αναζητά και η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μεταφορών και Περιβάλλοντος, αφού κύριο μέλημά της είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων.
Τα μέτρα θα πρέπει να περιλαμβάνουν εκτός των άλλων και την δέσμευση των εταιρειών για αγορά ηλεκτρικών εταιρικών αυτοκινήτων, φορτηγών ή van έως το 2030, την απόσυρση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και την αναβάθμιση παλαιότερων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων.
Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει ακόμη μακρύ δρόμο να διανύσει, καθώς οι εταιρείες στην Ευρώπη, αν και υπάρχουν τα κίνητρα, εξακολουθούν να έχουν μικρό ποσοστό ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αναλύοντας κάποια στοιχεία από την περσινή χρονιά, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η συντριπτική πλειοψηφία (60%) των εταιρειών δεν ολοκλήρωσαν την μετάβασή τους στην ηλεκτροκίνηση.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.