- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με τη θρυλική διαδρομή του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο
Προβάδισμα για τον Elfyn Evans στις δύο πρώτες νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές
Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: Επίσημη έναρξη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με την ιστορική διαδρομή
Ο Ουαλός Elfyn Evans (Toyota Yaris), ο οποίος τελείωσε δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA του 2023, κατέστησε σαφείς τις προθέσεις του την πρώτη κιόλας ημέρα του φετινού πρωταθλήματος όταν τελείωσε το σύντομο εναρκτήριο σκέλος της Πέμπτης, 25 Ιανουαρίου, με πλεονέκτημα 15,1 δευτερολέπτων έναντι του Βέλγου Thierry Neuville (Hyundai i20).
Ο Evans έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη νυχτερινή Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) των 21,01 χιλιομέτρων από το Thoard στο Saint-Geniez με 5,2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Ott Tanak (Hyundai i20). Στη συνέχεια πρόσθεσε άλλα 6,8 δευτερόλεπτα στο προβάδισμά του στη 2η Ε.Δ. των 25,19 χλμ. από το Bayons στο Bréziers, αφήνοντας πίσω τον Neuville στη 2η θέση, τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris) στην 3η και τον Ott Tanak στην 4η.
Οι κυρίως στεγνές συνθήκες πρόσφεραν σχετικά υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια στις γνωστές νυχτερινές διαδρομές του αγώνα. «Στην πρώτη (Ε.Δ.), είχαμε μια πολύ καλή αίσθηση», είπε ο Evans. «Φαινόταν να έχουμε μια καθαρή πορεία, αλλά η δεύτερη ήταν λίγο πιο περίπλοκη, και υπήρχαν πολλα περισσότερα πράγματα που έπρεπε να προσέξουμε με τις συνθήκες και την άσφαλτο. Ο στόχος ήταν απλώς να τερματίσουμε «καθαρά» περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Φυσικά, είμαι χαρούμενος, αλλά είναι μόνο η αρχή».
Ο Neuville ανησυχούσε για την υπερθέρμανση των ελαστικών του στην 1η Ε.Δ., αλλά ξεπέρασε τον Ott Tänak στην επόμενη για να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση καθώς ο Εσθονός Tanak, ο οποίος φέτος επέστρεψε στη Hyundai, αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα το οποίο του κόστισε χρόνο και το οποίο αργότερα αποδείχτηκε ότι είχε και ο Neuville και ο Andreas Mikkelse, το τρίτο μέλος της ομάδας της Hyundai.
Ο Sébastien Ogier κατάφερε να τελειώσει την ημέρα στην 3η θέση προσφέροντας στην Toyota το 1-3 αλλά βρίσκεται 21,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans. Έχοντας ξεκινήσει τέταρτος στη σειρά εκκίνησης σήμαινε ότι ο εννιά φορές νικητής του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο βρισκόταν σε μειονεκτική θέση λόγω των πιο «βρώμικων» οδικών συνθηκών που προκλήθηκαν από τους προπορευόμενους.
Ένας απογοητευμένος Tänak τελείωσε το βράδυ 1,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier στην 4η θέση, ενώ ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) της M-Sport Ford υπήρξε εντυπωσιακός παρά την έλλειψη εμπειρίας του σε αυτοκίνητο Rally1, και τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση και 39,0 δευτερόλεπτα μακριά από την πρώτη, μπροστά τόσο από τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) όσο και τον Grégoire Munster, το δεύτερο μέλος της M-Sport, ενώ ο Andreas Mikkelsen παρέμεινε στην όγδοη θέση λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισε με το Hyundai i20 του.
Μία από τις εντυπωσιακές επιδόσεις είχε ο Ισπανός Pepe López, ο οποίος κατέλαβε την 9η θέση γενικής και ηγήθηκε της κατηγορίας WRC2 παρά το γεγονός ότι οδήγησε ένα άγνωστο Škoda Fabia RS Rally2 με τον νέο συνοδηγό του David Vázquez δίπλα του. Σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο Ε.Δ. για να προηγηθεί του Nikolay Gryazin με 14,2 δευτερόλεπτα.
Η δράση συνεχίζεται την Παρασκευή με έξι Ε.Δ. γύρω από τη διοργανώτρια πόλη του Gap. Δύο σκέλη τριών Ε.Δ. προσθέτουν πάνω από 105 χιλιόμετρα ανταγωνισμού.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο εγωκεντρικός Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.