Το MG ZS ήρθε να ταράξει για τα καλά τα νερά στην ελληνική αγορά των B-SUV
Το οδηγήσαμε για μία εβδομάδα εντός και εκτός Αθηνών


Το αυτοκίνητο MG ZS, κατηγορίας B SUV, και τα χαρακτηριστικά του - Test Drive στους ελληνικούς δρόμους με το νέο μοντέλο
Τι είναι
Το κατηγορίας Β SUV που στο επαναλανσάρισμα της MG στην Ελλάδα, διεκδικεί με το καλημέρα μερίδιο αγοράς. Το γιατί, ακολουθεί.

Η προσέγγιση
Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όπου η αναζήτηση ενός μοντέλου που μπορεί πολύ οικονομικά να καλύψει με άνεση και σύγχρονο εξοπλισμό τις ανάγκες μιας πενταμελούς οικογένειας, η απάντηση σε σημαντικό βαθμό ακούει στο όνομα MGZS.
Η άποψη
Το οδηγήσαμε για μία εβδομάδα εντός και εκτός Αθηνών διανύοντας αρκετά χιλιόμετρα, και δεν μπορεί παρά να εξάρουμε την «τιμιότητα» αυτού του αυτοκινήτου.

Γνωριμία
- Το MG ZS με «όπλο» τον δείκτη value for money ήρθε για να ταράξει για τα καλά τα νερά της ελληνικής αγοράς.
- Το ZS έρχεται -σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, αλλά και την διαπίστωσή μας που δεν απέχει- για να δώσει την ευκαιρία στο ελληνικό αγοραστικό κοινό να αποκτήσει ένα πλούσιο οικογενειακό αυτοκίνητο, πλήρες σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, σε ανταγωνιστική τιμή επί το πλείστον με μοντέλα του B κατηγορίας.
- Το ZS είναι η πρόταση της MG για εκείνους που δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη σχέση τιμής - αξίας ενός αυτοκινήτου και αναζητούν την πιο έξυπνη αγορά τοποθέτηση για τα χρήματά τους.
- Η MG είναι μια βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία που ιδρύθηκε από τον Cecil Kimber τη δεκαετία του 1920 και η M.G. Car Company Limited, ήταν αρχικά το δημιούργημα του Βρετανού κατασκευαστή που έκανε τη μάρκα διάσημη σε όλον τον κόσμο. Η αναφορά στο σήμα της MG με το οκτάγωνο πλαίσιο, εμφανίζεται πρώτη φορά σε εφημερίδα της Οξφόρδης το Νοέμβριο του 1923 και την 1η Μαΐου του 1924, το MG Octagon καταχωρήθηκε ως εμπορικό σήμα από την Morris Garages. Πλέον, η μάρκα ανήκει στην κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC Motor Corporation Limited που δημιουργήθηκε το 1955.

Σχεδίαση / Tech
- Ξεκινώντας από την εργονομική σχεδίαση του αμαξώματος, με τη σωστή κατανομή των όγκων του αμαξώματος και την αρμονία στη σχεδιαστική του γραμμή, το ZS είναι ένα σύγχρονο SUV με τιμή μικρού αυτοκινήτου και πλεονεκτήματα μεγαλύτερης κατηγορίας.
- Το μήκος του ZS είναι 4.323 χιλιοστά κάτι που το τοποθετεί στο πάνω όριο της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων.
- Στην καμπίνα του μοντέλου, η σχεδίαση ακολουθεί μοντέρνες γραμμές, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εξαιρετική εργονομία και στην ικανοποίηση του οδηγού και των επιβατών.
- Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό είναι καλής ποιότητας και μαλακά στην αφή, ενώ ιδιαίτερα καλή εντύπωση προκαλεί η συναρμολόγηση και το προσεκτικό φινίρισμα μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.
- Η θέση οδήγησης προσφέρει μεγάλη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, με τα μεγάλα παράθυρα να εξασφαλίζουν εξαιρετικά επίπεδα περιφερειακής ορατότητας.
- Είναι εξοπλισμένο με ένα πλήρες πακέτο ψηφιακών μέσων και συστημάτων για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού.
- Από τη βασική κιόλας έκδοση Exclusive, ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος. Οι βασικές παροχές σε συστήματα ασφαλείας (6 αερόσακοι, ABS, ESP κ.λπ.) δίνουν το παρόν στο μοντέλο και μαζί ζάντες 17 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα παρακολούθησης της πίεσης και της θερμοκρασίας των ελαστικών, Apple Car Play και Android Auto, εκτός από τον κλιματισμό.
- Στην πιο πλούσια έκδοση Luxury προστίθενται επιπλέον η δορυφορική πλοήγηση, το πολύ καλό εργοστασιακό ηχοσύστημα με 6 ηχεία και ήχο 3D, τα εξαιρετικά δερμάτινα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, τα εμπρός φώτα ομίχλης, το cruise control, κ.ά.
- Στην κορυφαία έκδοση Luxury Plus, ο εξοπλισμός ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας, αποκτώντας επιπλέον πανοραμική κάμερα 360°, αυτόματο κράτημα (Auto Hold), πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, 17άρες ζάντες Tomahawk ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο προς έξι κατευθύνσεις.
- Σημειώνουμε ότι στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει επίσης μία τεράστια ηλιοροφή των 1,19 τετραγωνικών, η οποία δημιουργεί μία εντελώς άλλη αίσθηση στο άνετο σαλόνι του ZS που προσφέρει κορυφαίους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.
- Ο χώρος για τις αποσκευές, με τα καθίσματα στη θέση τους, είναι 448 λίτρων, ενώ όταν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα, φτάνει στα 1.166 λίτρα.

Στον δρόμο
- Είχαμε την ευκαιρία να έχουμε στην διάθεσή μας την έκδοση με τον θερμικό τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1.0 λίτρου με 111 ίππους.
- Η κίνηση μεταδιδόταν στους εμπρός τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
- Κι αν στην επίσημη παρουσίαση που έγινε στα μέσα Σεπτεμβρίου, οδηγήσαμε το MGZS στην απολαυστική διαδρομή της Αθηναϊκής Ριβιέρας, αυτή την φορά κάναμε χιλιόμετρα και σε περιαστικό οδικό δίκτυο, και σε επαρχιακό με πολλές μάλιστα στροφοδιαδρομές, ενώ «βγήκαμε και εκτός δρόμου». Σε κάθε επιφάνεια νοιώσαμε άνεση παρά την ύπαρξη τεσσάρων ενηλίκων με τις αποσκευές τους.
- Να αναφέρουμε με την ευκαιρία, ότι το MGZS διατίθεται επίσης με έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο VT-i κινητήρα των 1.5 λίτρων με απόδοση 106 ίππων όσο και μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που εισάγεται και αυτή στη χώρα μας.
- Το ZS είναι διαθέσιμο με εγγύηση διάρκειας 7 ετών ή 150.000 χιλιομέτρων.



Τιμή
- Οι τιμές της γκάμας MGZS αρχίζουν από τις 18.950 ευρώ για την έκδοση MG ZS 1.5L MT Exclusive 2WD.
- Οι τιμές του μοντέλου MG ZS 1.0T MT Luxury Pack 2WD που είχαμε στην δοκιμή μας, αρχίζουν από τις 23.950 ευρώ για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (25.150 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Πωλήθηκε έναντι 46 εκατ. ευρώ
Καταλαβαίνουμε γιατί είναι best seller
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.