- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Το υβριδικό Ford Kuga PHEV είναι ένας ιδανικός σύντροφος για ταξίδια και καθημερινή χρήση
Mια διαφορετική φιλοσοφία μετακίνησης με premium χαρακτηριστικά
Υβριδικό Ford Kuga PHEV: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Τι είναι
Το Kuga Plug-in Hybrid εισάγει μια νέα «νοοτροπία» στην κατηγορία των SUV μοντέλων προτάσσοντας μια διαφορετική φιλοσοφία μετακίνησης με premium χαρακτηριστικά.
Με μια ματιά
- Εξηλεκτρισμένο, οικονομικό με μέση κατανάλωση 1.4 λίτρα/100 χλμ
- Έως 64 χλμ ηλεκτρική αυτονομία, αθόρυβη οδήγηση με μηδενικούς ρύπους
- Απαλλαγή ετήσιου εταιρικού φόρου, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο
- Χώρος αποσκευών 706 λίτρα (ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του)
- Πλούσιος βασικός εξοπλισμός
Σχεδιασμός
Η αεροδυναμική σιλουέτα περιλαμβάνει ένα μακρύτερο μεταξόνιο που δημιουργεί στο όχημα μεγαλύτερο όφελος οδηγικής άνεσης και ευστάθειας
Στο εσωτερικό, το νέο Kuga διαθέτει διαισθητικά χαρακτηριστικά άνεσης και υποστήριξης της οδήγησης, όπως το μόντεμ FordPass Connect, το οποίο βοηθά στην καλύτερη διαχείριση του Kuga Plug-In Hybrid με τις νέες λειτουργίες εξηλεκτρισμένων οχημάτων για την εφαρμογή FordPass που μεταφράζονται σε διαρκή συνδεσιμότητα.
Περαιτέρω προηγμένες τεχνολογίες περιλαμβάνουν ασύρματη επιφάνεια φόρτισης για κινητό τηλέφωνο και σύστημα infotainment SYNC 3 της Ford, το οποίο υποστηρίζεται από μία κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών.
Για πρώτη φορά υιοθετείται ένας φιλικός στο χρήστη, ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD 12,3 ιντσών με τεχνολογία «true colour» για πιστή αποτύπωση των χρωμάτων.
Ανεξάρτητα από την επιλογή της έκδοσης το Kuga διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό
Ο καλύτερος στην κατηγορία χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών και η κορυφαία στο είδος χωρητικότητα του χώρου αποσκευών με τα 706 λίτρα, καθιστούν το Kuga το μοντέλο με τον μεγαλύτερο χώρο στην κατηγορία του.
Οι χώροι αυτοί επιτυγχάνονται με την υιοθέτηση μιας συρόμενης δεύτερης σειράς καθισμάτων, που μετακινείται εύκολα προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, σε μία διαδρομή μήκους 15 εκ.
Tech
Το αυτοκίνητο διαθέτει πλήθος συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, απέσπασε την κορυφαία διάκριση των 5 αστέρων Euro NCAP, συγκεντρώνοντας βαθμολογία 92% στην προστασία των ενηλίκων επιβατών και άριστα στις πλευρικές συγκρούσεις σε μπαριέρα και στύλο, που αποτελεί μία πιο σοβαρή περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης.
Κάμερα μπροστά και πίσω, Collision Mitigation, Active Park Assist κ.ά.
Στον δρόμο
Tο Ford Kuga Plug-in Hybrid (PHEV) συνδυάζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα που τροφοδοτείται από μπαταρία, με τον βενζινοκινητήρα Duratec 2.5 λίτρων, σύνολο που αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων, σε συνδυασμό με σημαντική οικονομία καυσίμου και εκπομπές CO2 μόλις 32 γρ. /χλμ.
Η επιλογή λειτουργιών ηλεκτρικού οχήματος (EV) σημαίνει ότι μπορείς να αποφασίσεις εάν θα λειτουργήσεις το Kuga PHEV με ισχύ από τον ηλεκτρικό κινητήρα, τον βενζινοκινητήρα ή μέσω συνδυασμού και των δύο.
Με τη χρήση της λειτουργίας «EV Now» το plug-in hybrid μπορεί να διανύσει έως 56 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ισχύ και οδήγηση με μηδενικούς ρύπους, αλλά και κατανάλωση 1.4 λίτρων/100 χλμ.
Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων CVT.
Οι οδηγοί του Kuga PHEV μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας μέσω των προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge.
Μεγάλο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου το κορυφαίο επίπεδο ανάκτησης ενέργειας σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό.
Το PHEV Kuga κάνει κάθε φορά ανάκτηση ενέργειας κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα του αυτοκινήτου. H διαδικασία γίνεται με τρεις διαφορετικές διαβαθμίσεις: Με ρολάρισμα ή με φρενάρισμα, με επιπλέον δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας με τη χρήση του κουμπιού L στον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων ή ακόμη περισσότερη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας μπορεί να γίνει με τη χρήση του κουμπιού Hill Descent.
Φόρτιση της μπαταρίας σε 3,5 ώρες.
Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 64 χλμ. στον κύκλο WLTP, κατανάλωση από 1,2 λίτρα /100 χλμ και εκπομπές CO2 από 22 γρμ/χλμ.
Τιμή
Tο υβριδικό Ford Kuga 2.5 των 225PS PHEV στοιχίζει 49.990 ευρώ για την έκδοση ST-Line X.
Η υβριδική μπαταρία συνοδεύεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. (όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.