- CITY GUIDE
- PODCAST
-
19°
Το νέο Hyundai Kona είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024»
Το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου
Hyundai Kona: Το «Αυτοκίνητο της χρονιάς 2024» με κάθε επισημότητα - Η ειδική εκδήλωση στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων
Το νέο Hyundai Kona είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα 2024». Η ανακήρυξή του πραγματοποιήθηκε με κάθε επισημότητα χθες το μεσημέρι, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε της, στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων.
Το γεγονός
* Το νέο Hyundai Kona κατάφερε να κατακτήσει το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου και να ανακηρυχθεί σε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα 2024».
* Στην τελική εκδήλωση του 17-ετούς πλέον ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου το μεσημέρι στην πίστα των Μεγάρων, παρουσία του Προέδρου του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Γιώργου Βασιλάκη, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου/μελών του θεσμού.
* Το παρών έδωσαν στελέχη εταιρειών της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, επιλεγμένοι εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών, καθώς και δημοσιογράφοι του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.
Η ανάδειξη
* Υπενθυμίζεται ότι μέλη του Συλλόγου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» είναι 27 έμπειροι δημοσιογράφοι του ελληνικού ειδικού Τύπου.
* Κάθε δημοσιογράφος είχε στη διάθεσή του 100 βαθμούς για να απονείμει στα υποψήφια μοντέλα - που φέτος λόγω ισοψηφίας ήταν 11 - δίνοντας ως μέγιστη βαθμολογία το 20 και ως ελάχιστη το 5. Η τελική βαθμολογία για την ανάδειξη του νικητή διαμορφώθηκε σταδιακά, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, καθώς οι ψήφοι των 27 μελών ανακοινώνονταν μία προς μία, με αλφαβητική σειρά.
* Το Hyundai Kona συγκέντρωσε συνολικά 391 βαθμούς, έναντι 326 του Jeep Avenger και 305 του MG4, τα οποία ακολούθησαν το Κορεατικό SUV στο βάθρο. Την πρώτη πεντάδα έκλεισαν τα MG ZS και Peugeot 408, με 252 και 249 βαθμούς αντίστοιχα.
* Η τελική κατάταξη έχει ως εξής:
Hyundai Kona: 391 βαθμοί, 2. Jeep Avenger: 326 βαθμοί, 3. MG4: 305 βαθμοί, 4. MG ZS: 252 βαθμοί, 5. Peugeot 408: 249 βαθμοί, 6. Renault Austral: 222 βαθμοί, 7. Kia Niro: 212 βαθμοί, 8. Nissan X-Trail: 207 βαθμοί, 9. Citroen C4 X: 200 βαθμοί, 10. Honda Civic eHEV: 184 βαθμοί, 11. Dacia Spring: 152 βαθμοί
Παραλειπόμενα
* Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν ο κ. Γιώργος Βασιλάκης, που επεσήμανε μεταξύ άλλων την ανάγκη ανανέωσης του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, και ο Νίκος Τσάδαρης, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας (ΠΑΣΥΔΑΜ).
* Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του «Συλλόγου Δημοσιογράφων για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», Νίκος Λουπάκης(αριστ. στην φωτογραφία, απονέμει το βραβείο στον κ. Ανδρέα Χριστοφορίδη, Γενικό Διευθυντή Hyundai, Kia, Seat και Cupra στον Όμιλο Βασιλάκη), υπογράμμισε στη σύντομη ομιλία του το σημαντικό ρόλο του ανεξάρτητου θεσμού που έρχεται να ενισχύσει με τον τρόπο του την αγορά αυτοκινήτου, επιλέγοντας κάθε χρόνο μία πρόταση που ταιριάζει καλύτερα στα μέτρα του Έλληνα καταναλωτή.
* Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύτηκε ο Τάσος -«Ιαβέρης»- Μαρκουίζος για τη συνολική προσφορά του στον χώρο της αυτοκίνησης και της οδικής ασφάλειας. Βραβείο απονεμήθηκε και στον δημοσιογράφο Δημήτρη Διατσίδη για τα 40 χρόνια προσφοράς στον Ειδικό Τύπο. Ο Δημήτρης Διατσίδης ήταν επίσης ο παρουσιαστής της πολύ όμορφης εκδήλωσης, την οποία διοργάνωσε η Automotive Promotion.
* Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ευχαριστεί για άλλη μια φορά ιδιαιτέρως τον κ. Χρήστο Αναστασιάδη για την ευγενική, όπως πάντα, παραχώρηση του χώρου του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων, τόσο για την οδήγηση των 11 υποψηφίων μοντέλων από τα μέλη του θεσμού την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023, όσο και για την τελετή απονομής.
* Αξίζει να σημειωθεί ότι της εκδήλωσης, η οποία είχε την υποστήριξη των ελαστικών Continental και της οινοποιίας La tour Melas, προηγήθηκε αγώνας δεξιοτεχνίας στην πίστα. Εταιρικά στελέχη και δημοσιογράφοι αναμετρήθηκαν με το χρονόμετρο, με γνώμονα την σταθερή οδήγηση και όχι την υψηλότερη ταχύτητα, καθώς έπρεπε να πραγματοποιήσουν δύο συνεχόμενους γύρους επιτυγχάνοντας ει δυνατόν τον ίδιο χρόνο. Νικητές αναδείχτηκαν οι Αργύρης Τούντας (μεταξύ των προσκεκλημένων στελεχών των εταιριών αυτοκινήτου) και Κώστας Μποϊδάνης (μεταξύ των προσκεκλημένων δημοσιογράφων).
* Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του ΠΑΣΥΔΑΜ. Την επόμενη εβδομάδα, στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου (atx.gr) θα αναρτηθούν κείμενα με το σκεπτικό με το οποίο ψήφισε κάθε μέλος του θεσμού, ενώ τις αμέσως επόμενες ημέρες θα είναι διαθέσιμο το ετήσιο έντυπο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα», σε ψηφιακή μορφή.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο εγωκεντρικός Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.