- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Το Αudi Q3 Sportbsack συνδυάζει κομψή εμφάνιση σε συμπαγή «συσκευασία»
Δεν απέχει πολύ από το να είναι άψογο σε όλες τις αυτοκινητιστικές παραμέτρους
Αudi Q3 Sportbsack: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Τι είναι
Το Audi Q3 ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που συνδύασαν την πολυτέλεια με την κουπέ σχεδιαστική γραμμή. Τώρα σε ανανεωμένη έκδοση.
Με μια ματιά
- Το Q3 Sportback δεν απέχει πολύ από το να είναι άψογο σε όλες τις αυτοκινητιστικές παραμέτρους.
- Στα υπέρ του η σπορτίφ κομψή εμφάνιση και το εντυπωσιακό εσωτερικό του.
- Και ναι, είναι οικονομικό στην χρήση του.
Design / Tech
Βασισμένο στο Q3 δεύτερης γενιάς, το Sportback έχει όλα τα χαρακτηριστικά που κάνουν αυτό το μοντέλο μοντέλο τύπου compact-coupe-SUV τόσο επιθυμητό στους αγοραστές.
Σχεδιαστικά, η κεκλιμένη πίσω οροφή δίνει μεν ξεκάθαρα κουπέ προσανατολισμό, αλλά λογικό είναι να υπάρχουν και κάποιοι περιορισμοί, κυρίως στο ύψος των πίσω επιβατών.
Όσοι βρίσκονται μπροστά δεν θα παρατηρήσουν μεγάλη διαφορά μεταξύ του Q3 και του Q3 Sportback.
Ένα δυναμικό εξωτερικό, συνδυάζεται σε απόλυτη ισορροπία με το καλοφινιρισμένο εσωτερικό και τους γενναιόδωρους χώρους.
Η καμπίνα είναι εξαιρετικά φινιρισμένη, με πολλά βελούδινα υλικά και φανταχτερό ατμοσφαιρικό φωτισμό σε όλες τις εκδόσεις.
Το πορτμπαγκάζ του Sportback δεν είναι μικρότερο, σε σχέση με το απλό μοντέλο και μπορεί να μεταφέρει από 530 έως και 1.400 λίτρα εάν τα πίσω καθίσματα είναι πεσμένα.
Σε αυτό βοηθούν τα πίσω καθίσματα που μπορούν να μετακινηθούν προς τα πίσω και προς τα εμπρός κατά 13 εκ. επιτρέποντάς σας να δώσετε προτεραιότητα μεταξύ του χώρου για τις αποσκευές ή τους πίσω επιβάτες.
Ως ένα από τα πιο πρόσφατα μοντέλα της Audi, είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος infotainment τελευταίας γενιάς με οθόνη 12,3’’, που είναι συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit, διαθέτει έγχρωμη οθόνη 10,25’’, που προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό.
Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης είναι πληρέστατο, περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό τα Audi pre sense, lane departure warning, turn assist, swerve assist ενώ διαθέσιμο προαιρετικά είναι το adaptive cruise control, το οποίο υποστηρίζει τον οδηγό με διαμήκη και πλευρικό έλεγχο του οχήματος – ως εμπειρία ημιαυτόνομης οδήγησης.
Στον δρόμο
Ο γνώριμος turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης της Audi, ο 1.5 TFSI με το σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων, με ισχύ 150 ίππους και ροπή 250 Nm, κινούσε το μοντέλο της δοκιμής μας, σύνολο που συνεργάζεται εξαιρετικά με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο S Tronic των 7 σχέσεων.
Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.
Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ/ώρα, ενώ επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6’’.
Η ποιότητα κύλισης είναι πέραν πάσης κριτικής και βοηθάει σε αυτό η σφιχτή ανάρτηση που αυξάνει το επίπεδο πρόσφυσης σε κορυφαίο βαθμό χωρίς να αφαιρεί οτιδήποτε σε ανέσεις.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 17 εκ. και σε συνδυασμό με την Off-Road ρύθμιση, του δίνει την δυνατότητα ικανοποιητικής κίνησης εκτός δρόμου, σε βατούς χωματόδρομους.
Τιμές
Οι τιμές της γκάμας Q3 αρχίζουν από τις 41.900 ευρώ για την έκδοση Q3 SB 35 TFSI S tronic.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.