- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Δύσκολα αποφεύγεις δεύτερη ματιά όταν πρωτοδείς το Peugeot 308
Και πού να το οδηγήσεις κιόλας!
Peugeot 308: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Απαραίτητη συμπλήρωση…
Και πού να μπεις μέσα και, ακόμα περισσότερο, να το «στρίψεις» σε υπέροχες στροφοδιαδρομές…
Πώς είδε ο διεθνής Τύπος το Peugeot 308
«Είναι αλήθεια ότι δεν είναι ένα απλά ένα όμορφο αυτοκίνητο, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο εκεί έξω, κάτι που το κάνει αυτόματα πιο ενδιαφέρον»
Το Peugeot 308 με μια ματιά
Peugeot 308: «Η δύναμης της επιλογής». Αυτό είναι το σλόγκαν της μάρκας, επειδή μεταξύ άλλων προσφέρεται:
- με δύο αμαξώματα, hatchback και station wagon
- με κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και πετρελαίου,
- με 2 Plug-In υβριδικά κινητήρια σύνολα και
- επιλογή από χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων ή αυτόματα ΕΑΤ8 σχέσεων
Ταυτότητα
Φρέσκος σχεδιασμός εξωτερικά και εσωτερικά, διάχυτη ποιότητα, πολλή τεχνολογία και δυναμική οδηγική συμπεριφορά. Δύσκολα αποφεύγεις δεύτερη ματιά όταν το πρωτοδείς!
Ιστορία
Η Peugeot έχει πουλήσει πάνω από 1,3 εκατομμύρια 308 κατά τη διάρκεια της ζωής του μοντέλου, οπότε είναι πολύ σημαντικό μοντέλο για την μάρκα
Γνωριμία
Το εντυπωσιακό design και η κορυφαία ποιότητα του νέου Peugeot 308, φέρει και το νέο έμβλημα της μάρκας, ενώ η συνολική βελτίωση της αρχιτεκτονικής αντικατοπτρίζεται στους εσωτερικούς χώρους και τονίζει το δυναμισμό του νέου μοντέλου.
Κορυφαία τεχνολογία, το νέο 308 προσφέρει τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, το νέο Peugeot i-Cockpit, και περιλαμβάνει το i-Connect Advanced, ένα πρωτοποριακό, απόλυτα μοντέρνο και δικτυωμένο σύστημα infotainment.
Υψηλών επιδόσεων μοντέλο μέχρι την τελευταία αεροδυναμική λεπτομέρεια, το νέο Peugeot 308, παραμένει πιστό στη φιλοσοφία της «δύναμης της επιλογής», και διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσεως βενζίνης και πετρελαίου αλλά και υβριδικούς.
To Peugeot 308 διατίθεται σε δύο αμαξώματα: Hatchback και StationWagon
Τι άλλο
Η Peugeot προφανώς έχει εγκαταλείψει το επίπεδο της αριθμητικής της ονοματολογίας. Το 308 παγιώνεται, δεν ακολούθησε -ως συνηθιζόταν- το 309.
Το i-Cockpit στο νέο 308 εξακολουθεί να βασίζεται στην αρχή της «οδηγοκεντρικής» οθόνης που βελτιστοποιεί την εργονομία, στο βαθμό που ο συνοδηγός δεν αισθάνεται αποξενωμένος.
Και τα δύο εμπρός καθίσματα μπορούν επίσης να εξοπλιστούν προαιρετικά με σύστημα μασάζ 8 αεροθαλάμων που διαθέτει πολλαπλές ρυθμίσεις και λειτουργία θέρμανσης.
Περισσότερα από 1.3 εκατομμύρια 308 έχουν πωληθεί κατά τη διάρκεια της παραγωγής του.
Το νέο σύστημα FOCAL Premium Hi-Fi που εφοδιάζει το νέο Peugeot 308 σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη Focal, μία γαλλική μάρκα που ειδικεύεται στην ακουστική υψηλής ευκρίνειας.
Οι ομάδες της Peugeot και της FOCAL συνεργάστηκαν για να ορίσουν την τοποθεσία του κάθε ηχείου, με σκοπό να προσφέρουν σε όλους τους επιβάτες μία εξαιρετική εμπειρία ήχου. Οι ομάδες διεξήγαγαν μία μελέτη στρατηγικών σημείων (να προσδιοριστούν θέματα όπως οι πόρτες, οι γρίλιες, η διακόσμηση, κ.α.), έτσι ώστε η απόδοση να είναι εγγυημένη στην καμπίνα του επιβάτη.
Design
Αλλαγή της εμφάνισής του, που οφείλεται κυρίως στο κατά 5,5 εκ. αυξημένο μεταξόνιο που μεταφράζεται σε μεγαλύτερο μήκος και περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες, ενώ είναι πιο κοντό κατά 2 εκ. που σε συνδυασμό με το χαμηλωμένο καπό εμπρός, εξασφαλίζει την εικόνα ενός ακόμα πιο σπορτίφ hatchback.
Παράλληλα μία πληθώρα αρχιτεκτονικών βελτιώσεων και λύσεων έχουν σαν αποτέλεσμα την κορυφαία αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος.
Το νέο μοντέλο φέρει το νέο έμβλημα της Peugeot -μόνο η Λεοντοκεφαλή- πάνω σε μία ειδική μάσκα που είναι κατασκευασμένη αποκλειστικά για αυτό.
Φωτιστική ταυτότητα της μάρκας: φώτα LED εμπρός και πίσω όπως και τα φώτα ημέρας σε σχήμα «δόντι λιονταριού» εμπρός και οι γνώριμες τρεις «νυχιές» πίσω.
Αμάξωμα με κορυφαία αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cx 0.28.
Εσωτερικό
Στο νέο Peugeot 308, το γνωστό μας i-Cockpit επανασχεδιάζεται και γίνεται απόλυτα εργονομικό και διαισθητικό στοχεύοντας στην ποιοτική αξιοποίηση του χρόνου σας μέσα στο αυτοκίνητο
Το γραμμικό ταμπλό σε ξεκουράζει και σου δίνει την αίσθηση του μεγάλου χώρου
Νέος πίνακας οργάνων: ψηφιακός ή ψηφιακός 3D, 10’’ στο ύψος των ματιών του οδηγού
Νέο compact σπορ τιμόνι, με θερμαινόμενη στεφάνη, που συγκεντρώνει όλα τα απαραίτητα χειριστήρια για τη λειτουργία του ηχοσυστήματος, πολυμέσων, τηλεφώνου και συστημάτων υποστήριξης οδήγησης.
Νέα –«κρυμμένη» στο ταμπλό- εύχρηστη και πλήρως διαμορφώσιμη κεντρική οθόνη αφής 10’’ «multi-window», με σύστημα infotainment με φωνητική αναγνώριση, με νέους ψηφιακούς διακόπτες (i-toggles) επισπρόσθετα στους διακόπτες αεροπορικού τύου με δυνατότητα εμφάνισης πολλαπλών παραθύρων (multi-window) με «widgets» ή πλήκτρα συντομεύσεων
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 412 λίτρα και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από το δάπεδο τα 28 λίτρα. Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα η μέγιστη χωρητικότητα φτάνει τα 1.323 λίτρα.
Τεχνολογία
Το νέο Peugeot 308 εξοπλίζεται με πληθώρα συστημάτων υποστήριξης οδήγησης που φροντίζουν να βελτιώνουν το επίπεδο άνεσης και ασφαλείας σας, ειδικότερα:
- Νέα υψηλής ευκρίνειας κάμερα οπισθοπορείας με ορατότητα 180ο
- Τέσσερις κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης με ορατότητα 360o
- Έλεγχος τυφλών σημείων μεγάλης απόστασης
Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί από την Peugeot στον τομέα τα συνδεσιμότητας με εξατομικευμένες υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο, μέσω της δωρεάν εφαρμογής My Peugeot.
Κινητήρες
Το νέο Peugeot 308 διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και πετρελαίου Euro 6 που συνεργάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων ή αυτόματα ΕΑΤ8 σχέσεων
- Βενζίνης, 3-κύλινδρο κινητήρας PureTech2 λίτρων 130 ίππων
- Diesel, 4-κύλινδρος κινητήρας BlueHdi5λίτρων 130 ίππων
Το νέο 308 ως εκπρόσωπος της φιλοσοφίας της «δύναμης της επιλογής», προσφέρεται και με 2 Plug-In υβριδικά κινητήρια σύνολα με ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο e-EAT8:
- Plug In Hybrid 180 e-EAT8 / βενζινοκινητήρας PureTech 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρας 110 ίππων
Ηλεκτρική αυτονομία κίνησης: έως και 70 χιλιόμετρα - Plug In Hybrid 225 e-EAT8 / βενζινοκινητήρας PureTech 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρας 110 ίππων
Ηλεκτρική αυτονομία κίνησης: έως και 71 χιλιόμετρα
H μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης.
Στον δρόμο
Η οδηγική απόλαυση κάνει περισσότερο από ποτέ αισθητή την παρουσία της στο νέο Peugeot 308, με υποδειγματική οδική συμπεριφορά, κορυφαίο επίπεδο άνεσης και μοναδική ευελιξία στην πόλη χάρη στην ακτίνα στροφής που δεν ξεπερνά τα 10,5μ.
Η εξαιρετική μόνωση -που οφείλεται σε σημαντικό βαθμό και στα πιο χοντρά κρύσταλλα- καθιστά το ταξίδι ξεκούραστο ενώ οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων σε προκαλούν όταν μάθεις το εύρος λειτουργίας του κινητήρα του μοντέλου σου, να το σπρώξεις στα όριά του.
Τα επίπεδα πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα, γεγονός που δίνει στον οδηγό την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση να μπείτε με μια αξιοπρεπή ταχύτητα σε ένα δρόμο με στροφές
Τιμές
- Το μοντέλο Peugeot 308 1.2 PureTech 130 από 28.200 ευρώ
- Το μοντέλο Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 από 32.800 ευρώ
- Το μοντέλο Peugeot 308 Plug-In Hybrid 180hp e-EAT8 από 44.500 ευρώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.