- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Η Mercedes EQA 250+ σηματοδοτεί την αρχή ενός δικτύου παραγωγής που εξηλεκτρίζεται
Η EQA αποτελεί τον βενιαμίν της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας της Mercedes-EQ
Mercedes EQA 250+: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Τι είναι
Η EQA αποτελεί τον βενιαμίν της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας της Mercedes-EQ. Το αυτοκίνητο που παρουσιάζουμε είναι η EQA 250+ με 190 ίππους και αυτονομία έως 678 χιλιομέτρων (WLTP)
Τι νέο;
Έως το 2030, η Mercedes-Benz θα διαθέτει συνολικά περισσότερα από 20 αμιγώς ηλεκτρικά και 25 Plug- In Hybrid μοντέλα.
Μία ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων EQA περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρες με απόδοση ισχύος από 190-292 ίππους, και με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς καθώς και τετρακίνηση.
Επίσης, στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) με δυνατότητα εκμάθησης και διαισθητικό χειρισμό, όπως και το σύστημα πλοήγησης με σύστημα «ηλεκτρικής νοημοσύνης».
Με μια ματιά
Έξυπνα συστήματα υποβοήθησης υποστηρίζουν τον οδηγό σε πολλούς τομείς όπως η αποτροπή ατυχημάτων, η προνοητική στρατηγική λειτουργίας και η πλοήγηση με Electric Intelligence (Ηλεκτρική Νοημοσύνη).
Είναι το αυτοκίνητο που διαθέτει διάφορες ξεχωριστές λειτουργίες της Mercedes-Benz, όπως το Energizing Comfort και το MBUX (Mercedes-Benz User Experience).
Η EQA προσφέρει τα χαρακτηριστικά της GLA, με την οποία έχει πολύ στενή συγγένεια, και τα συνδυάζει με έναν αποδοτικό ηλεκτρικό κινητήρα.
Το εισαγωγικό μοντέλο EQA κυκλοφορεί ως EQA 250 (ηλεκτρική κατανάλωση σε μικτό κύκλο: 15,7 kWh/100 χλμ, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 0 γρ/χλμ)
Η «διπλή» μπαταρία ιόντων λιθίου, προσαρμοσμένη ως δομικό στοιχείο στο υποδάπεδο του αυτοκινήτου, είναι χωρητικότητας 66,5 kWh.
Για να ικανοποιεί τα υψηλά πρότυπα άνεσης που χαρακτηρίζουν τη μάρκα ως προς τον θόρυβο και τους κραδασμούς, έχουν ληφθεί διάφορα μέτρα για την απομόνωση του θορύβου και των εξωτερικών ήχων γενικότερα.
Design
- Επένδυση μάσκας black panel με κεντρικά τοποθετημένο το αστέρι, χαρακτηριστικό γνώρισμα της Mercedes-EQ.
- Ενιαία φωτεινή λωρίδα LED μπροστά και πίσω, ενώ η πινακίδα κυκλοφορίας έχει μεταφερθεί στον προφυλακτήρα.
- Πρόσθετα μέτρα για την απομόνωση του θορύβου και των εξωτερικών ήχων γενικότερα.
- Καθίσματα άνεσης με υποστήριξη μέσης 4 σημείων, κάμερα οπισθοπορείας για αυξημένη άνεση και καλύτερη οπτική στην όπισθεν και ένα σπορτιφ, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι.
- Επίσης περιλαμβάνει το προηγμένο σύστημα infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) με δυνατότητα εκμάθησης και 2 οθόνες 7,0’’ στη βασική έκδοση ή τη widescreen των δύο 10,25’’ στις πλουσιότερες.
- Ο χώρος αποσκευών είναι 340 λίτρα και με πεσμένα τα πίσω καθίσματα φθάνει τα 1320 λίτρα (Αναδίπλωση πλάτης των πίσω καθισμάτων σε αναλογία 40:20:40)
- Αεροδυναμική σχεδίαση: αεροδυναμική μπροστινή και πίσω ποδιά, οι ειδικά βελτιστοποιημένοι τροχοί Aero και οι ειδικά προσαρμοσμένες αεροτομές στους μπροστινούς και πίσω τροχούς δίνουν τιμή Cd από 0,28
Tech
- Πλοήγηση με Ηλεκτρική Νοημοσύνη, η οποία υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή προς τον εκάστοτε προορισμό. Προσοχή: Η Mercedes-EQ θεωρεί ότι το κλειδί για μεγαλύτερη αυτονομία δεν είναι οι διαρκώς μεγαλύτερες μπαταρίες, αλλά στη συστηματική βελτίωση της αποδοτικότητας όλων των εξαρτημάτων του οχήματος.
- Σύστημα infotainment MBUX με διαισθητικό χειρισμό.
- Η αντλία θερμότητας του βασικού εξοπλισμού αποτελεί στοιχείο του υπερσύγχρονου συστήματος θερμικής διαχείρισης (thermal management system).
- Δυνατότητα ενεργοποίησης του συστήματος προκλιματισμού
- Ευφυή συστήματα υποβοήθησης οδήγησης
- Η EQA υποβλήθηκε επίσης στο εκτενές και απαιτητικό πρόγραμμα δοκιμών πρόσκρουσης. Ισχύουν επίσης αυστηρές προδιαγραφές για την μπαταρία και όλα τα ηλεκτροφόρα εξαρτήματα.
Στον δρόμο
Ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας, τοποθετημένος εμπρός που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσα από κιβώτιο 1 σχέσης με σταθερή σχέση μετάδοσης.
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων και ροπή 375 Nm, επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 8,9’’ και σημειώνει τελική ταχύτητα 160 χλμ/ώρα ηλεκτρονικά περιορισμένη.
Εργοστασιακή τιμή μικτής κατανάλωσης σε συνδυασμένο κύκλο: 16,7-15,3 και εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 0 γρ/χλμ.
Αυτονομία 631-678 χλμ στην πόλη και συνολική ηλεκτρική αυτονομία από 490 - 532 χλμ
Χρόνος φόρτισης σε wallbox ή δημόσιο σταθμό φόρτισης (φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα) 5ώ:45’ και χρόνος σε σταθμό ταχείας φόρτισης (DC) 30’.
Η EQA διαθέτει τρεις επιλογές ανάκτησης ενέργειας που επιλέγονται από τα paddles.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 16 εκ.
Τιμή
Για την EQA 250+ είναι 52.200 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.