- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλι Ιαπωνίας: O Elfyn Evans συνεχίζει να ηγείται
Εάν καταφέρει να κερδίσει τον αγώνα, o Evans θα προσφέρει στην Toyota την πρώτη της νίκη στην έδρα της
Ράλι Ιαπωνίας: Σύνοψη της 3ης ημέρας του αγώνα
Το προβάδισμα με το οποίο ξεκίνησε το Σάββατο την ημέρα του ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) σήμαινε ότι είχε την πολυτέλεια να αποφύγει τυχόν περιττούς κινδύνους στους πιο στεγνούς, αλλά ακόμα ύπουλα ολισθηρούς, δρόμους του Ράλι Ιαπωνίας. Οι καιρικές συνθήκες ήταν τόσο απρόβλεπτες που άρχισε να χιονίζει κάποια στιγμή αργά μέσα στην μέρα, αλλά, προς ανακούφιση των πληρωμάτων, διήρκησε πολύ λίγο.
Η προσεκτική προσέγγιση του Evans επέτρεψε στον Sebastien Ogier (Toyota Yaris) να μειώσει το προβάδισμά του κατά σχεδόν 40 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά ο Ουαλός τελείωσε την ημέρα με 1 λεπτό και 15,0 δευτερόλεπτα διαφορά σε σχέση με τον Ogier ο οποίος είναι τώρα 2ος γενικής.
Η νίκη του εδώ θα είναι μια γλυκιά «εκδίκηση» για τον Evans, δεδομένου ότι πέρυσι μια ζημιά στον τροχό του κόστισε τη νίκη, η οποία ως αποτέλεσμα «δόθηκε» στον Thierry Neuville (Hyundai i20). Ο Neuville συνετρίβη την Παρασκευή, οπότε φέτος βρίσκεται εκτός συναγωνισμού. «Ήταν αρκετά καλά», είπε ο Evans. «Ήμασταν πολύ προσεκτικοί σε ορισμένα σημεία, αλλά θα ήταν πάντα λίγο δύσκολο να κρίνουμε την ταχύτητά μας σήμερα με τόσο μεγάλο κενό».
Ο πρωταθλητής του 2023 Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) συνεχίζει να βρίσκεται στην 3η θέση γενικής, 25,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Ο Φινλανδός όμως δεν θα χρειαστεί να ανησυχήσει για τίποτα την Κυριακή, καθώς ο 4ος γενικής, Esapekka Lappi (Hyundai i20), βρίσκεται 1 λεπτό και 28,7 δευτερόλεπτα πίσω του.
Ο Ott Tänak (Ford Puma), ο οποίος πάλευε χθες με τεχνικά προβλήματα, βρίσκεται τώρα στη 5η θέση στη γενική κατάταξη, 26 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi, αλλά πάνω από 3,5 λεπτά μακριά από την κορυφή. Δυστυχώς όμως, ο Εσθονός θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός την τελευταία μέρα του αγώνα, Κυριακή, γιατί ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) απέχει μόλις 14,9 δευτερόλεπτα.
Ο Katsuta έχασε μεγάλο μέρος του χρόνου όταν τράκαρε με το Toyota του νωρίς στο ράλι, αλλά ο Ιάπωνας άσος έκτοτε βρίσκεται σε ανοδική τροχιά, σημειώνοντας επτά φορές αναφοράς μέχρι στιγμής.
Ο 1ος στην κατάταξη της κατηγορίας του WRC2, Andreas Mikkelsen, βρίσκεται 7ος γενικής σε ένα Škoda Fabia RS Rally2, ενώ οι Grégoire Munster (Ford Puma), Nikolay Gryazin (Škoda Fabia RS Rally2) και Kajetan Kajetanowicz (Škoda Fabia RS Rally2) συμπλήρωσαν το top 10. Ως έχει, ο Kajetanowicz είναι σε πορεία για να κατακτήσει τον τίτλο του WRC2 Challenger.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.