- CITY GUIDE
- PODCAST
-
29°
Ράλλυ Ιαπωνίας: Ο Neuville παίρνει το προβάδισμα μετά τη σούπερ ειδική διαδρομή
Η Hyundai κατακτά την πρώτη μέρα στην έδρα της Toyota


Ράλλυ Ιαπωνίας: Όσα έγιναν την πρώτη μέρα- Η Hyundai κατακτά την πρώτη μέρα στην έδρα της Toyota
Ο Thierry Neuville δεν έχασε χρόνο προκαλώντας την Toyota Gazoo Racing στην έδρα τους, διεκδικώντας τη νίκη στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του FORUM8 Rally Japan για να προηγηθεί το βράδυ της Πέμπτης.
Τα αυτοκίνητα i20 N Rally1 της Hyundai επιβεβαίωσαν την κυριαρχία τους στην Σούπερ Ειδική Διαδρομή στο Toyota City Stadium. Ο Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με τους ομόσταυλούς του Esapekka Lappi και Dani Sordo να εξασφαλίζουν τη δεύτερη και την τέταρτη θέση αντίστοιχα.

Ράλι Ιαπωνίας: Όσα έγιναν την πρώτη μέρα
Σε πλήρη αντίθεση, τα πληρώματα της Toyota δυσκολεύτηκαν να βρουν τον ρυθμό τους στη στεν Σούπερ Ειδική, με τον Takamoto Katsuta να πετυχαίνει την υψηλότερη θέση της ομάδας στην πέμπτη θέση.
Ο Neuville, κλειδωμένος σε μια μάχη για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών ενάντια στον Elfyn Evans, ξεπέρασε ελάχιστα τον Lappi, κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου, ενώ ο Ott Tänak, με ένα M-Sport Ford Puma, βρίσκεται 1,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville στην 3η θέση.
Ο Βέλγος, ο οποίος ήταν επίσης στην κορυφή του δοκιμαστικού shakedown, εξέφρασε σιγουριά λέγοντας: «Δεν υπάρχουν ερωτήσεις από την πλευρά μας. Είναι απλώς σκέτη απόλαυση και προσπάθεια να πάρουμε άλλη μια νίκη. Αυτό θέλουμε να κάνουμε αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά δεν θα είναι καθόλου εύκολο—και μπορεί να είναι ακόμα πιο δύσκολο από ό,τι πριν από δύο εβδομάδες στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης μετά τις συνθήκες δρόμου που είδαμε κατά τη διάρκεια του αναγνωριστικού recce».

Ο Kalle Rovanperä βρίσκεται στην 6η θέση πίσω από τον Katsura, έχοντας μόλις κατακτήσει τον δεύτερο τίτλο του στο WRC πριν από δύο εβδομάδες. Ο Adrien Fourmaux που επέστρεφε στη θέση του οδηγού ενός Ford Puma ακολούθησε στην 7η θέση, ενώ το δίδυμο της Toyota, Sébastien Ogier και Elfyn Evans, βρέθηκαν σχεδόν πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville στην όγδοη και ένατη θέση αντίστοιχα.
Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για βελτιώσεις, ο Ogier παραδέχτηκε, «Δεν είναι ωραίο να χάνεις πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα, αλλά έτσι είναι. Πρέπει να ελέγξουμε γιατί. Φυσικά, δεν έπαιρνα τόσα πολλά ρίσκα, αλλά παρόλα αυτά χάσαμε πολύ χρόνο».


Ο Nikolay Gryazin ήταν ο άνθρωπος που ηγήθηκε στην κατηγορία WRC2 και συμπλήρωσε το top 10 σε ένα Škoda Fabia RS Rally2. Αυτός και ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz αγωνίζονται για τον τίτλο του WRC2 Challenger αυτή την εβδομάδα και ο τελευταίος τερμάτισε πίσω απο τον Gryazin κατά 2,2 δευτερόλεπτα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια κακή ημέρα για τον Φερστάπεν αλλά και για τον Λούις Χάμιλτον
Ελκυστική σχεδίαση και άνετη χρήση εφαρμογών και περιεχομένων
Λάντο Νόρις, Σαρλ Λεκλέρ και Όσκαρ Πιάστρι, με τον Φερστάπεν στην 4η θέση μετά από ένα ρίσκο που δεν απέδωσε
Το άθλημα που ορίζει την εποχή του
Καμία λύση δεν πρόκειται να πετύχει αν οι άνθρωποι δεν την εμπιστευτούν, ούτε αν αποκλείει μεγάλα τμήματα του πληθυσμού ή δεν καλύπτει τις ποικίλες ανάγκες τους
Σε μια ζωή γεμάτη με εξωτερικές πιέσεις και περιορισμούς, η οδήγηση μπορεί να αποτελέσει όαση αυτοδιάθεσης και ελευθερίας
Μια επαναστατική τεχνολογία στην αυτοκίνηση
Ένα εμβληματικό μοντέλο που ενσαρκώνει πολύ περισσότερα από ένα αυτοκίνητο
Το compact SUV που καλύπτει δύο κόσμους – Hybrid και Electric
Αλλάζει ξανά τα δεδομένα στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
Τα smart άλλαξαν πολύ, αλλά παραμένουν funky και ξεχωριστά
Το συμπαγές οικογενειακό SUV με τιμή πρόκληση 18.900 ευρώ
Το ταξίδι προς αυτό το μέλλον δεν είναι χωρίς εμπόδια, αλλά η δυνατότητα για θετική αλλαγή το καθιστά μια πορεία που αξίζει να ακολουθήσουμε
Σταθερά ανάμεσα στα αυτοκίνητα με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα
Άρρηκτα συνδεδεμένο με τον άνθρωπο, το αυτοκίνητο, πέρα από αντικείμενο ελευθερίας, εμπνέει διαχρονικά τους καλλιτέχνες
Ποιότητα και εμπειρία οδήγησης που ξεπερνούν τα καθιερωμένα
Εκτέθηκε στην έκθεση αυτοκινήτου Retromobile στο Παρίσι τον περασμένο Φεβρουάριο, σκοπό έχει να δημιουργήσει νέο ρεκόρ απόδοσης το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Ενισχύοντας την πολυδιάστατη προσέγγισή της με επίκεντρο τον πελάτη
To νέο compact SUV της Volkswagen είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού και τρεις εκδόσεις κινητήρα βενζίνης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.