- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Νέο Peugeot 2008: Το best-seller στην αγορά των Β-SUV ανανεώνεται
Η Peugeot προχωρά σε ένα ακόμα βήμα σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, την τεχνολογία και την ηλεκτροκίνηση
Νέο Peugeot 2008: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Ακριβώς! Συνεπής σε ό,τι μας έχει συνηθίσει η Peugeot από το 2016 και μετά, χρονιά που επιτελέστηκε ένα άλμα ποιότητας και σχεδιαστικής καινοτομίας στα μοντέλα της μάρκας, προχωρά με το 2008 πλέον σε ένα ακόμα βήμα σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, την τεχνολογία και την ηλεκτροκίνηση.
Τι το ιδιαίτερο έδωσε το 2008 στην παγκόσμια αγορά; Αρχικά άλλαξε τον αγοραστικό χάρτη σε επίπεδο κατασκευής, πολυτέλεια και ποικιλία επιλογών στην κατηγορία του. Με μία εικόνα που χρήζει αισθηματικών περιγραφών μνεία για να αποδοθεί η σχεδιαστική-στιλιστική έκφρασή του, το 2008 έδωσε ένα σπάνιο καμβά επιλογών ώστε ό,τι απορίες και αν είχες, ό,τι δεύτερες σκέψεις, ό,τι συγκρίσεις, στο τέλος να παραδίνεσαι στη γοητεία του και στην τεράστια παλέτα των επιλογών κίνησης.
Με λίγα λόγια, δεν θα μπορούσες να αποφύγεις τη γοητεία της εμφάνισης, ούτε στις στοχευμένες επιλογές εκδόσεων!
Το Peugeot 2008, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019, έχει ήδη παραχθεί σε 700.000 μονάδες, ήταν πάντα ανάμεσα στα 3 πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην κατηγορία B-SUV στην Ευρώπη, κατακτώντας μάλιστα και την κορυφή το 2021.
Η επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου οφείλεται κυρίως στο E-2008, το οποίο υπήρξε πρωτοπόρος στον εξηλεκτρισμό της κατηγορίας από το 2019, με την παραγωγή του να έχει καταγράψει πάνω από 75.000 μονάδες.
Ανανέωση τώρα
Με το νέο 2008, η Peugeot συνεχίζει να ενισχύει την τεχνολογική και αιλουροειδή της ταυτότητα. Ένα από τα βασικά στοιχεία της σχεδιαστικής δουλειάς είναι η διάταξη της εμπρός πλευράς, η οποία ενισχύει την υπογραφή των 3 ονύχων. Τονίζει το στιβαρό και μυώδες στιλ που έκανε το συγκεκριμένο SUV τόσο επιτυχημένο σε όλες τις αγορές, και απεικονίζει την αναβάθμιση που υφίσταται το νέο 2008.
Τι μας φέρνει όμως το νέο μοντέλο; Περισσότερη γοητεία μέσω της κομψότητας και της εντυπωσιακής του σχεδίασης, περισσότερες συγκινήσεις κατά την οδήγηση, χάρη στο ακόμα και σήμερα πρωτοποριακό i-Cockpit 3D που ενισχύεται και από την κεντρική οθόνη υψηλής ανάλυσης των 10 ιντσών, αλλά και την εξαιρετική οδική του συμπεριφορά, και περισσότερη αριστεία χάρη στις επιδόσεις του νέου ηλεκτροκινητήρα του εξασφαλίζοντας έως και 406 χλμ. αυτονομία και των νέων ενσωματωμένων τεχνολογιών του.
Το δημοφιλές μοντέλο που είναι διαθέσιμο σε έξι χρώματα αμαξώματος ξεκίνησε ήδη την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά και η γκάμα του περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις –Active, Allure, GT– με τέσσερα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης των 156 ίππων η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως και 406χλμ., ενώ η γκάμα θα διευρυνθεί το 2024 με την προσθήκη ενός νέου υβριδικού κινητήρα.
Το νέο 2008 διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον προκάτοχό του, ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών παραμένει αμετάβλητη, στα 434 λίτρα.
Στόχος, το βέλτιστο
Έχουμε και λέμε: Νέο design στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10’’ και 3D απεικόνιση, κεντρική οθόνη αφής 10’’ σε όλα τα μοντέλα 2008, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των λειτουργιών του ηχοσυστήματος και του τηλεφώνου ή της τελευταίας γενιάς των συστημάτων ψυχαγωγίας Peugeot i-Connect και i-Connect Advanced. Tιμόνι μικρής διαμέτρου που δεκαπλασιάζει την οδηγική απόλαυση, εκλεπτυσμένος φωτισμός περιβάλλοντος στην έκδοση GT, νέος επιλογέας χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Tο νέο Peugeot 2008 εφοδιάζεται, προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση, και με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control), το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι.
Στο πνεύμα της εποχής, το νέο 2008 έχει στόχο να χρησιμοποιήσει τους οικονομικούς ηλεκτροκινητήρες και τα πιο πρόσφατα συστήματα συνδεσιμότητας, ως μέσο προσέλκυσης νέων πελατών. Το E-2008, πρωτοπόρος στην αγορά των 100% ηλεκτρικών Β-SUV, εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα που θα τοποθετηθεί επίσης τα E-208 και E-308. Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 15% από 136 σε 156 ίππους, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται από 50 kWh σε 54 kWh. Μια σημαντική προσπάθεια με στόχο την οικονομία, που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης και της αυτονομίας, η οποία φτάνει πλέον τα 406 χλμ. σε σύγκριση με τα 345 της προηγούμενου μοντέλου.
Εκτός από τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες που αναφέρθηκαν πιο πάνω, στην γκάμα του 2008 περιλαμβάνονται και επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που δίνουν στον κάθε πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει αυτόν που ικανοποιεί τις δικές του ανάγκες: PureTech 100, ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 100 ίππων, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, PureTech 130, ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 130 ίππων, που συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8 και BlueHDi 130 EAT8, ο 4κύλινδρος κινητήρας diesel με ισχύ 130 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.
Οι τιμές του νέου 2008 αρχίζουν από τις 24.100 ευρώ για την έκδοση 1.2 PureTech 100 S&S Active.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.