- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Ανασκόπηση
Η 2η συνεχόμενη νίκη υπήρξε πιο γλυκιά για τον 23χρονο Φινλανδό
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Όλα όσα έγιναν στον αγώνα τριών χωρών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος - Ένας ακόμα θρίαμβος για τον Kalle Rovanpera
Η δεύτερη θέση γενικής στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, τον αγώνα τριών χωρών, σε συνδυασμό με τη συντριβή του Elfyn Evans (Toyota Yaris) την τρίτη ημέρα αγώνα, σημαίνει ότι πλέον δεν μπορεί κανείς να φτάσει σε βαθμολογία τον πρωταθλητή Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) έναν αγώνα να απομένει για το πρωτάθλημα του 2023.
Ο Rovanperä, ο οποίος έγραψε ιστορία πέρυσι όταν έγινε ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία του WRC, εντάσσεται σε μια αποκλειστική λίστα θρύλων, συμπεριλαμβανομένων των Carlos Sainz, Walte rRöhrl και Miki Biasion ως διπλός νικητής. Φέτος όμως, ο δρόμος για τη νίκη του 23χρονου δεν ήταν τόσο ξεκάθαρος όσο πριν από 12 μήνες.
Ενώ ο Rovanperä σημείωσε έξι νίκες κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος του 2022, φέτος ανέβηκε στο πρώτο βάθρο μόνο τρεις φορές. Η πρώτη του μεγάλη νίκη αυτή τη σεζόν ήταν στο VodafoneRallydePortugal – γύρος πέντε – τον Μάιο.
«Νομίζω ότι θα το εκτιμήσω περισσότερο αυτό», παραδέχτηκε ο Rovanpera, «λόγω του πόσο δύσκολο ήταν και πόσο χρειάστηκε να δουλέψουμε γι' αυτό.Πέρυσι, όταν πήραμε τον πρώτο τίτλο, νομίζω ότι το συναίσθημα ήταν μεγαλύτερο, αλλά πιστεύω ότι η φετινή νίκη πραγματοποιήθηκε με πιο έξυπνο τρόπο, και με ένα πλάνο για όλη τη σεζόν όπου ήμασταν αρκετά έξυπνοι και επίσης αρκετά γρήγοροι.
«Έχουμε βέβαια πολλές νίκες στις Ειδικές Διαδρομές και είμασταν αρκετά γρήγοροι σε όλες τις συνθήκες, οπότε νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε πραγματικά περήφανοι για αυτό που καταφέραμε».
Ο συνοδηγός Jonne Halttunen έχει υπάρξει το δεξί χέρι του Rovanperä από το 2017. Ο ίδιος επανέλαβε αυτά τα συναισθήματα, λέγοντας: «Μπορείτε να δείτε από τα αποτελέσματα ότι ο ανταγωνισμός ήταν πολύ πιο σκληρός φέτος σε σύγκριση με πέρυσι.Πέρυσι προσπαθήσαμε να κερδίσουμε, όχι όλους τους αγώνες, αλλά βασικά ήμασταν βάναυσοι», συνέχισε ο Halttunen. «Πιέσαμε πολύ και ίσως παίρναμε μεγαλύτερα ρίσκα. Αυτή η στρατηγική μας αντάμειψε καλά, αλλά φέτος ήταν μια διαφορετική προσέγγιση με τρόπο που, αν υπήρχε κάποιο ράλλυ που δεν μπορούσαμε να κερδίσουμε, παίρναμε ό,τι μπορούσαμε. Και όταν μπορούσαμε να κερδίσουμε, πιέζαμε και προσπαθούσαμε να το πάρουμε.Το μόνο λάθος έγινε στη Φινλανδία, και αυτό δεν ήταν καν μεγάλο λάθος – ήταν απλώς λίγο ατυχές. Ήταν μια διαφορετική χρονιά, αλλά μια ωραία χρονιά».
Για τον πρωταθλητή του 2023 μίλησε και ο επικεφαλής της ομάδας του, Toyota Gazoo Racing, Jari-Matti Latvala, τονίζοντας το ταλέντο του Φινλανδού και το σπάνιο χάρισμά του, λέγοντας ότι «Είμαι χαρούμενος και πραγματικά περήφανος για τον Kalle και τον Jonne: αξίζουν πραγματικά αυτό το δεύτερο πρωτάθλημα. Ο Kalle ήταν εκπληκτικά συνεπής κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αυτός ο τίτλος ήταν πιο δύσκολος για αυτόν να κερδίσει από πέρυσι, και ο Elfyn έκανε καλή δουλειά για να διατηρήσει την πίεση, αλλά ο Kalle κατάφερε να τα καταφέρει στο τέλος. Θα έλεγα ότι η προσέγγισή του μοιάζει περισσότερο με τυJuhaKankkunen, υπολογίζοντας και σκεπτόμενος τους βαθμούς που χρειάζεσαι κάθε φορά αντί να κυνηγάς κάθε νίκη. Ο Elfyn έχει επίσης μια πολύ ωραία σεζόν. Έπρεπε να ξεπεράσει τον Kalle εδώ για να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες του για το πρωτάθλημα. Δυστυχώς δεν του βγήκε, αλλά έκανε ό,τι μπορούσε σε αυτή την κατάσταση. Τώρα έχουμε εξασφαλίσει και τους τρεις τίτλους, θα επιστρέψουμε στο Ράλλυ Ιαπωνίας χωρίς καμία πίεση όσον αφορά στο πρωτάθλημα και θα ζητήσουμε από τους οδηγούς μας να πιέσουν για τη νίκη εκεί».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Ο εμπλεκόμενος τραυματίας θα πρέπει να αναζητήσει την αξιολόγησή του από κλινικό γιατρό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.