- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Η νέα Mercedes-Benz GLC είναι η επιτομή της μοντέρνας, σπορτίφ πολυτέλειας
Ένας εξαιρετικός «σύντροφος» σε μακρινές διαδρομές και απολαυστική στην οδήγηση
Νέα Mercedes-Benz GLC: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Τι είναι
- Tο πιο δυναμικό μοντέλο της οικογένειας οχημάτων SUV της Mercedes-Benz.
- Ένας εξαιρετικός «σύντροφος» σε μακρινές διαδρομές και απολαυστική στην οδήγηση.
Γιατί να το πάρει κάποιος
Επειδή είναι ένα απίστευτα ξεκούραστο αυτοκίνητο για μεγάλες αποστάσεις εξαργυρώνοντας την επιθυμία για άνετα ταξίδια με ασφαλή οδήγηση και υπεράνω κριτικής ποιότητα κύλισης.
Επειδή κάναμε 967 χιλιόμετρα (σε αυτοκινητοδρόμους, επαρχικακό και ορεινό δίκτυο) με ένα γέμισμα με την έκδοση 2.0 Diesel GLC 220 d 4Matic των 197 ίππων, με μέση τιμή κατανάλωσης 5,1 λίτρα/100 χλμ! Για αυτό…
Με μια ματιά
- Είναι το μοντέλο της Mercedes-Benz με τις περισσότερες πωλήσεις τα τελευταία δύο χρόνια ένα από τα σημαντικότερα στο χαρτοφυλάκιο της μάρκας.
- 2,6 εκατομμύρια πελάτες GLC μέχρι σήμερα.
Fast info
- Δυναμικές αναλογίες και γενικευμένη υψηλή ποιότητα.
- Κορυφαίες επιδόσεις και απολαυστική στην οδήγηση.
- Η GLC διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα: είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48V
- Το plug-in υβριδικό μοντέλο προσφέρει αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), ιδανική για καθημερινή κυρίως ηλεκτρική οδήγηση.
- Η GLC κινείται σε κάθε έδαφος, εντός και εκτός δρόμου.
- Νέο σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.
- Εκτός δρόμου, σύστημα 4MATIC στον βασικό εξοπλισμό
- Αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου στα μοντέλα plug-in
- Η Οff-road οθόνη και το όντως πρωτοποριακό «διαφανές καπό» που εξασφαλίζει αυξημένη αντίληψη του περιβάλλοντος όταν για παράδειγμα οδηγεί κάποιος εκτός δρόμου.
- Για τη ρυμούλκηση, λειτουργία σχεδιασμού διαδρομής και υποβοήθησης ρυμουλκούμενου σε ελιγμούς.
Design
Η νέα GLC είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως μέλος της οικογένειας Mercedes-Benz SUV.
Επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, με προβολείς που ενσωματώνονται απευθείας στη νέα μάσκα ψυγείου
Σπορ, δυναμική, επιβλητική εμφάνιση με φαρδύ μετατρόχιο και οι επίπεδες ζάντες 18 έως 20 ιντσών.
Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,29 και επιτεύχθηκε χάρη σε εκτενείς ψηφιακές, καθώς και δοκιμές με πραγματικά οχήματα στην αεροακουστική-αεροδυναμική σήραγγα.
Εσωτερικό
- Το επάνω τμήμα μοιάζει με φτερό, με νέα, επίπεδα στρογγυλά στόμια αεραγωγών που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα κινητήρα αεροσκάφους.
- Ψηφιακή οθόνη LCD 12,3 ιντσών στη θέση του οδηγού
- Η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών βρίσκεται αρμονικά από στην κεντρική κονσόλα
- Το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό.
- Το MBUX κάνει τη λειτουργία πιο διαισθητική
- Η νέα GLC είναι 6 εκ. μακρύτερη και 4 εκ. χαμηλότερη και με φαρδύτερα μετατρόχια.
- Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών επωφελείται από τον μακρύτερο πίσω πρόβολο και αυξάνεται σημαντικά στα 620 λίτρα (+70 λίτρα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο)
Το διαφανές καπό!
Στο πρόγραμμα οδήγησης off-road, η GLC με κάμερα 360 μοιρών προσφέρει ένα «διαφανές καπό». Η κεντρική οθόνη δείχνει μια εικονική άποψη κάτω από το μπροστινό μέρος του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών τροχών και της γωνίας τους. Επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει πολύ έγκαιρα τυχόν εμπόδια, όπως μεγάλες πέτρες ή βαθιές λακκούβες.
Κινητήρες
- Η νέα GLC διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt
- Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες.
- Τέσσερις κινητήρες είναι ήπιες υβριδικές μονάδες 48 volt
- Τρεις ακόμη εκδόσεις κινητήρων είναι πλήρως υβριδικές μονάδες με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ 100 kW και ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων.
Η γκάμα των ήπιων υβριδικών 48V μοντέλων με καταναλώσεις από 5,2-8,2 λίτρα/100 χλμ:
- 0 βενζινοκινητήρας GLC 200 4MATIC 204 ίππων
- 0 βενζινοκινητήρας 300 4MATIC 258 ίππων και
- 0 Diesel GLC 220 d 4MATIC 197 ίππων
Η γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων με καταναλώσεις από 0,5-0,8 λίτρα/100 χλμ και αυτονομία από 102-120 χλμ (WLTP):
- 0 βενζινοκινητήρας GLC 300 e 4MATIC 204 ίππων
- 0 βενζινοκινητήρας 400 e 4MATIC 252 ίππων και
- 0 Diesel GLC 300 de 4MATIC 200 ίππων
PHEV για ηλεκτροκίνηση
Υβριδικά plug-in μοντέλα, με ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP) με υβριδικό σύστημα τέταρτης γενιάς και ενεργή μονάδα πεντάλ γκαζιού.
Με ηλεκτρική ισχύ πλέον 100 kW, ροπή στρέψης 440 Nm και συνολική ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ουσιαστικά να γίνονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά.
Δύο προγράμματα οδήγησης του συστήματος κίνησης plug-in:
- BATTERY HOLD: Προτεραιότητα στη διατήρηση της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης
- ELECTRIC: Ηλεκτρική οδήγηση με ταχύτητες έως 140 km/h, ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας, ενεργοποίηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το σημείο πίεσης του πεντάλ γκαζιού.
Φόρτιση
Η μπαταρία υψηλής τάσης ακόμη και αν έχει αδειάσει εντελώς, μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε περίπου 30 λεπτά με τον προαιρετικό φορτιστή συνεχούς ρεύματος 60 kW.
Στον δρόμο
- Νέος άξονας τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και μια ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
- Η αερανάρτηση AIRMATIC είναι εξοπλισμένη με μεταβλητά ρυθμιζόμενη απόσβεση.
- Τα plug-in υβριδικά μοντέλα διαθέτουν αερανάρτηση και σύστημα ρύθμισης ύψους ανάρτησης στον πίσω άξονα ως βασικό εξοπλισμό.
- Προαιρετικά διατίθεται πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Offroad, που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 2 εκ.
- Προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, ο κύκλος στροφής μειώνεται στα 11,0 μέτρα.
- Τετραδιεύθυνση έως και 4,5 μοίρες
- Τελευταίας γενιάς πακέτο υποβοήθησης οδήγησης
- Ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC
- Η νέα οθόνη off-road χρησιμοποιεί τις δύο οθόνες για τη σαφή παρουσίαση πληροφοριών, δυνατοτήτων χειρισμού και λειτουργιών για να προβάλλει ανηφόρες, κατηφόρες, πλάγιες κλίσεις, υψόμετρο, γεωγραφικές συντεταγμένες και πυξίδα,
- Η κεντρική οθόνη δείχνει, για παράδειγμα, την τρέχουσα θέση του SUV στο έδαφος, καθώς και τη γωνία διεύθυνσης των εμπρόσθιων τροχών και, εάν το σύστημα διεύθυνσης των οπίσθιων τροχών είναι διαθέσιμο, την κατεύθυνση διεύθυνσης των πίσω τροχών.
- Η νέα GLC παρέχει δυνατότητα ρυμούλκησης και η νέα έκδοση έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ευκολότερη και ασφαλέστερη οδήγηση ρυμουλκού – ρυμουλκουμενου.
- Υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας.
Οι τιμές της νέας GLC
GLC 200 4Matic 204 ίππων 73.300 ευρώ, GLC 220d 4Matic 197 ίππων 75.500 ευρώ και GLC 300 4Matic 258 ίππων 85.900 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.