- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλι Κεντρικής Ευρώπης: Ο Evans χάνει για 3η φορά την ευκαιρία να κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών
Ο Rovanera κατεβάζει ρυθμούς μετά την έξοδο του Evans
Ράλι Κεντρικής Ευρώπης: Τι έγινε την 3η ημέρα – Η κατάταξη στην κατηγορία WRC2
Ενώ ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) ξεκίνησε την ημέρα με ένα προβάδισμα μισού λεπτού, το γεγονός ότι η σειρά εκκίνησης άλλαξε σήμερα και έμπαινε τελευταίος στις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) επηρέασε τις επιδόσεις του και αύξησε τον βαθμό δυσκολίας. Ως αποτέλεσμα, στην 2η Ε.Δ. της ημέρας είχε ένα σπινιάρισμα σε ένα ιδιαίτερα ολισθηρό κομμάτι και έχασε έτσι λίγα δευτερόλεπτα.
Στην αμέσως επόμενη Ε.Δ., την 3η της ημέρας και τελευταία του πρωινού σκέλους, ο ομόσταυλός του Elfyn Evans, με τον οποίο συναγωνίζεται για το πρωτάθλημα οδηγών, βγήκε εκτός σε μια δεξιά στροφή και έπεσε σε έναν αχυρώνα. Το ατύχημα του Evans συνέβη λίγα λεπτά πριν μπει ο Rovanpera στην Ε.Δ. και έτσι ο Φινλανδός αποφάσισε να μην πάρει απολύτως κανένα ρίσκο, και να οδηγήσει συντηρητικά, επιτρέποντας ουσιαστικά στον Thierry Neuville (Hyundai i20) να περάσει μπροστά.
Η έξοδος του Evans σημαίνει σίγουρη νίκη για τον Rovanpera, εκτός βέβαια απροόπτου. «Ήξερα ότι ο Elfyn είχε βγει εκτός, οπότε γιατί να ρισκάρω πια κάτι;» είπε ο Rovanperä μόλις έφτασε στον τερματισμό της Ε.Δ. «Είναι πραγματικά κρίμα για την Elfyn και τον Scott (Martin, συνοδηγός). Έδωσαν μια καλή μάχη και θα ήταν πολύ δύσκολο για εμάς να συνεχίσουμε να πιέζουμε. Το να είσαι το τελευταίο αυτοκίνητο στο δρόμο ήταν πραγματικά δύσκολο. Τώρα ο στόχος είναι λίγο διαφορετικός και απλά θα προσπαθήσουμε να τελειώσουμε με κάποιους καλούς βαθμούς», πρόσθεσε. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη 2η θέση, 26,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville.
Ο Ott Tänak (Ford Puma) ανέβηκε στην τρίτη θέση όταν βγήκε ο Evans, και θα ήταν πιο κοντά στον Rovanpera εάν δεν είχε βγει εκτός δρόμου στην τελευταία Ε.Δ. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον Neuville, ο οποίος είναι αυτή τη στιγμή 1ος, και 1 λεπτό και 22 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera. Τριάντα δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, στην 4η θέση βρίσκεται ο Sébastien Ogier (Toyota Yaris), ο οποίος πέρασε τον ομόσταυλό του Takamoto Katsuta, καθώς ο Ιάπωνας οδηγός δεν μπόρεσε να αισθανθεί άνετα σήμερα στο Yaris του.
Στην 6η, 7η και 8η θέση βρίσκονται στο τέλος του Σαββάτου οι Teemu Suninen (Hyundai i20), Gregoire Munster (Ford Puma) και Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) αντίστοιχα.
Στην κατηγορία WRC2 ο Emil Lindholm (Hyundai i20 N Rally2) βρίσκεται στην 1η θέση, με τον Nicolas Ciamin (Skoda Fabia RS Rally2) και τον Erik Cais (Skoda Fabia RS Rally2) να βρίσκονται στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Ο εμπλεκόμενος τραυματίας θα πρέπει να αναζητήσει την αξιολόγησή του από κλινικό γιατρό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.