- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Volkswagen Amarok: Το premium lifestyle pickup τελευταίας τεχνολογίας
Ένα πολυ χρηστικό όχημα με τα πιο μοντέρνα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ελέγχου
Volkswagen Amarok:Η δεύτερη γενιά του μοντέλου που προσδιορίζεται ως ένα σύγχρονο premium lifestyle pickup
Τι είναι
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου που προσδιορίζεται από την VW ως ένα σύγχρονο premium lifestyle pickup.
Το νέο Amarok διατίθεται ως τετράθυρο Pickup με διπλή καμπίνα (Double Cab).
Με μια ματιά
Το Amarok λανσάρεται ως πολυ χρηστικό όχημα με τα πιο μοντέρνα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ελέγχου.
Με ισχυρή ροπή και αποδοτικούς κινητήρες: Ένας τετρακύλινδρος turbo diesel (TDI), και ένας εξακύλινδρος TDI.
Τετρακίνηση 4Motion για όλους τους δρόμους με εξατομικευμένα ρυθμιζόμενα drive modes και φορτίο έλξης έως 3.500 kg.
Πληρέστατος όσο και πλούσιος βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις.
Διαθέσιμο σε δύο κορυφαίες εκδόσεις Premium Lifestyle: Pan Americana (έντονα Off road χαρακτήρας) και Aventura (με ιδιαίτερο σχεδιασμό) με μοναδικό μπροστινό τμήμα.
Γνωριμία
Το νέο Amarok είναι ένα αυτοκίνητο-εργαλείο μελετημένο από την καμπίνα μέχρι τον χώρο φόρτωσης, που χαρακτηρίζεται από τους καθαρούς σχεδιαστικούς τόνους του DNA της μάρκας και του μοντέλου όπως σύγχρονος χαρακτήρας, υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία, με τους οποίους ενισχύεται περισσότερο το εντυπωσιακό premium image.
Χάρη στα αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης, το νέο Amarok καταφέρνει να σημειώνει έναν εξαιρετικά υψηλό βαθμό εξωτερικής διαφοροποίησης, καταθέτοντας έτσι μια σαφή δήλωση μοναδικότητας στην κατηγορία.
Διαθέσιμο με ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες Turbo και σύστημα τετρακίνησης 4Motion.
Ανάλογα με τον εξοπλισμό, περισσότερα από 25 συστήματα υποβοήθησης, οθόνη με διαγώνιο οθόνης και 12,3 ίντσες, ένας πρακτικός συνδυασμός ψηφιακών και αναλογικών χειριστηρίων και υψηλής ποιότητας υλικά αντιπροσωπεύουν ξεκάθαρη εξέλιξη σε σχέση με τον προκάτοχο, με όγκο πωλήσεων πάνω από 830.000 οχήματα.
Επίσης το καινούργιο Amarok προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού. Αυτές είναι οι σειρές Life και Style, καθώς και οι κορυφαίες εκδόσεις Pan Americana (έντονα Offroad χαρακτήρας) και Aventura (με ιδιαίτερο σχεδιασμό).
Το εσωτερικό δεν είναι παρά ένα πολυτελές αντίστοιχο ενός premium SUV.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται από την έκδοση Life ένα Digital Cockpit σε μέγεθος 12,3 ιντσών (ψηφιακά όργανα με διαγώνιο 31,24 εκ.).
Επίσης στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων υπάρχει ένα υπερσύγχρονο σύστημα Infotainment με κατακόρυφα τοποθετημένη οθόνη αφής 12 ιντσών (πλάτος 16,1 cm, ύψος 25,8 cm).
Τα Amarok Pan Americana και Amarok Aventura μετατρέπονται επίσης με ένα αποκλειστικό ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας της Harman Kardon με οκτώ ηχεία συμπεριλαμβανομένου Subwoofer και μουσική απόδοση 640 Watt, σε τετρακίνητη αίθουσα συναυλιών.
Πολυεργαλείο για επαγγελματίες
Χάρη στο ωφέλιμο φορτίο έως 1,19 τόνους, 3,5 τόνους φορτίο έλξης και σε ένα ακόμα καλύτερα μελετημένο χώρο φόρτωσης, το νέο Amarok στη δουλειά και στον ελεύθερο χρόνο ανταπεξέρχεται με επιτυχία σε όλες τις πιθανές αποστολές.
Με τα νέα συστήματα κίνησης, υποβοήθησης και ελέγχου, την τυπική αντοχή ενός Pickup και το Cargobox που μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολύπλευρα, το σχεδιασμένο χαρισματικά Amarok δεύτερης γενιάς είναι ένα Premium Lifestyle υπερσύγχρονο πολυεργαλείο.
Η ευρυχωρία είναι επίσης εμφανής στο πίσω μέρος του διπλοκάμπινου, στον χώρο φόρτωσης. Ακριβώς όπως και για το προηγούμενο μοντέλο, η επιφάνεια φόρτωσης μεταξύ των θόλων τροχών με 1.227 mm προσφέρει επαρκή χώρο για μια ευρωπαλέτα που φορτώνεται εγκάρσια ή κατά μήκος.
Το μήκος του με κλειστό πίσω καπό είναι 1.624 mm. Το φορτίο προσδένεται μέσω σταθερών κρίκων στην επιφάνεια φόρτωσης και στα πλαϊνά του χώρου αυτού. Επίσης το μέγιστο ύψος του παραπέτου φόρτωσης έχει αυξηθεί ανάλογα με τον εξοπλισμό έως 21 mm και τώρα είναι 529 mm.
Στον δρόμο
Το νέο Amarok σχεδιάστηκε από τη Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα για να πηγαίνει παντού. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι βασικά εξοπλισμένο με τετρακίνηση αντί για καθαρή πίσω κίνηση.
Για το Amarok νέας γενιάς χρησιμοποιούνται δυο πετρελαιοκινητήρες Turbo TDI με τέσσερις και έξι κυλίνδρους.
Από πλευράς ισχύος και απόδοσης ο 4-κύλινδρος με υπερπλήρωση Bi-Turbo αποδίδει 205 ίππους, ενώ ο νέος κορυφαίος TDI είναι ένας V6κινητήρας που αποδίδει 240 ίππους.
Αμφότερα τα σύνολα διατίθενται με ένα νέο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η έντονη αύξηση του μεταξόνιου είχε ως αποτέλεσμα μείωση των προβόλων του αμαξώματος. Εξαιτίας αυτού προκύπτουν πιο σφιχτές αναλογίες και βελτιωμένη ικανότητα χρήσης εκτός δρόμου καθώς οι γωνίες κλίσης του Amarok αυξήθηκαν σε έως 30 μοίρες (μπροστά) και 26 μοίρες (πίσω).
Κοστίζει
Οι τιμές της γκάμας του Volkswagen Amarok αρχίζουν από τις 48.200 ευρώ για την έκδοση 2.0 TDI 205PS 4Motion Life 10-SPD AUTO.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.