- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ράλλυ Χιλής: Όλα όσα διαδραματίστηκαν στον τελευταίο αγώνα του WRC, δύο «στροφές» πριν την ολοκλήρωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Το Ράλλυ Χιλής τελείωσε με δύο σημαντικά γεγονότα: τον Ott Tanak και την M-Sport Ford να παίρνουν μια πολυαναμενόμενη και ευχάριστη ανάσα και νίκη, και την Toyota Gazoo Racing να κερδίζει, δύο αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος, το πρωτάθλημα κατασκευαστών για το 2023, για ακόμα μια φορά.
Η τελευταία νίκη του Ott Tanak (Ford Puma) ήταν το Φεβρουάριο, στο Ράλλυ Σουηδίας. Έκτοτε, τόσο ο Εσθονός όσο και η Βρετανική του ομάδα, M-Sport Ford, πάλευαν αντιμετωπίζοντας τη μία ατυχία μετά την άλλη και χάνοντας πιθανές νίκες που θα μπορούσαν, αν μη τι άλλο, να προσφέρουν στον πρώην πρωταθλητή,Ott Tanak, ένα ακόμα πρωτάθλημα οδηγών.
Η τελευταία διεξαγωγή του Ράλλυ Χιλής ήταν το 2019, και όπως και τότε, που απεδείχθη η χρονιά του Εσθονού, όπως και φέτος, ο αγώνας άνηκε σε εκείνον. Τερμάτισε πρώτος με μια εντυπωσιακή διαφορά 42,1 δευτερολέπτων έναντι του 2ου στην κατάταξη Thierry Neuville (Hyundaii 20), σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 7 από τις 16 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) του αγώνα.
Ο αγώνας ήταν σκληρός και απαιτητικός, και η στρατηγική στην επιλογή ελαστικών ήταν ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας στην πρόοδο των πληρωμάτων. Την πρώτη κιόλας ημέρα, ο Esapekka Lappi(Hyundaii 20) βγήκε εκτός αγώνα χάνοντας τον έλεγχο του i20 του και τουμπάροντας στην πρώτη Ε.Δ. Παρομοίως, ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) βγήκε εκτός στην 3η Ε.Δ. του αγώνα και δεν μπόρεσε να συνεχίσει, κάτι που του κόστισε ιδιαιτέρως, ειδικά δεδομένου του γεγονότος ότι στον προηγούμενο αγώνα, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, δεν πρόλαβε καν να ξεκινήσει την πρώτη γεμάτη ημέρα, Παρασκευή, λόγω μηχανικού προβλήματος.
Ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) στάθηκε για μια ακόμα φορά τυχερός. Ενώ έκανε ένα καλό ξεκίνημα και ηγείτο του αγώνα στο πρωινό σκέλος της Παρασκευής, πολύ σύντομα έχασε το μομέντουμ και έπεσε στη 2η θέση την οποία κατάφερε να κρατήσει μέχρι τα μισά του πρωινού σκέλους του Σαββάτου. Για το υπόλοιπο του αγώνα βρισκόταν σταθερά στην 4ηθέση μέχρι το τραγικό λάθος που έκανε το μεσημέρι της Κυριακής ο Teemu Suninen (Hyundaii 20).
O Suninen είχε μέχρι την προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα τη 2η θέση, με τον Neuvilleνα βρίσκεται πίσω του στην 3η. Όταν ο Neuville άρχισε να τον πλησιάζει χρονικά, ο Suninen ενδεχομένως πίεσε για να αυξήσει τη διαφορά μεταξύ τους και να παραμείνει στη 2η θέση, με αποτέλεσμα να κάνει ένα τεράστιο λάθος, να βγει εκτός αγώνα, να χάσει η Hyundaiμια πολύτιμη θέση στο βάθρο και πόντους, και να προσφέρει ουσιαστικά απλόχερα το πρωτάθλημα οδηγών στην Toyota Gazoo Racing. Εάν η Hyundaiείχε κάνει το 2-3 στον αγώνα αυτό, η Toyotaδεν θα είχε αρκετούς πόντους για να κατακτήσει το πρωτάθλημα στο Ράλλυ Χιλής, και η έκβαση του πρωταθλήματος ίσως να άλλαζε στους δύο αγώνες που απομένουν.
Στο πρωτάθλημα οδηγών ο ανταγωνισμός είναι ακόμα ζωντανός, αλλά ο πρωταθλητής του 2022, Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) είχε έναν απογοητευτικό και δύσκολο αγώνα, κυρίως λόγω του ότι «άνοιγε» τον δρόμο την Παρασκευή, και έκανε λανθασμένη επιλογή ελαστικών. Τερμάτισε στην 4η θέση συνολικά, 2 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak.
Οι δύο αγώνες που απομένουν θα είναι καταλυτικοί τόσο για τον Rovanpera ο οποίος ελπίζει σε μία ακόμα νίκη, όσο και για τον Evansο οποίος βρίσκεται για 3η φορά στο κατώφλι της νίκης. Θα μπορέσει άραγε αυτή τη φορά να το περάσει;