Ο Ott Tänak νικητής στο Ράλλυ Χιλής
Ο Teemu Suninen χάνει τη 2η θέση και η Hyundai έκανε το 2-3


Ράλλυ Χιλής: Ο Ott Tänak με ένα Ford Puma Rally 1 για την M-Sport Ford ήταν ο νικητής χάρη στον μεγάλο αγώνα WRC.
Ο Tänak, οδηγώντας ένα Ford Puma Rally 1 για την M-Sport Ford, κατέκτησε το προβάδισμα του αγώνα την Παρασκευή και, χάρη στην έξυπνη τακτική ελαστικών, εξασφάλισε μια καλή διαφορά την οποία κράτησε μέχρι την Κυριακή.

Ο Teemu Suninen βγήκε εκτός δρόμου στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της Κυριακής και, ενώ η απομάκρυνση του οδηγού του Hyundai i20 N ανέβασε τον ομόσταυλό του Thierry Neuville στη δεύτερη θέση γενικής, άνοιξε επίσης την πόρτα για την Toyota Gazoo Racing να κερδίσει τον τίτλο των κατασκευαστών δύο ράλλυ πριν τελειώσει το φετινό πρωτάθλημα.

Το γεγονός ότι ο Suninen βγήκε εκτός αγώνα σήμαινε ότι η ιαπωνική μάρκα χρειαζόταν να κερδίσει τέσσερις μπόνους πόντους περισσότερους από τη Hyundai, για την οποία ο Neuville ήταν ο μοναδικός οδηγός, στο Wolf Power Stage. Και έκανε ακριβώς αυτό, με τον Kalle Rovanperä και τον Elfyn Evans να σημειώνουν τον πρώτο και τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο αντίστοιχα.
«Είμαι πραγματικά περήφανος για την ομάδα και τους οδηγούς και για όλη τη δουλειά που έχουμε κάνει κατά τη διάρκεια της σεζόν», δήλωσε ο Επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing Team Jari-Matti Latvala.«Είναι το νωρίτερο που έχουμε ποτέ, ως Toyota Gazoo Racing,πάρει τον τίτλο, οπότε δείχνει ότι το κάναμε σωστά».

Το αποτέλεσμα του Evans στην 3ηθέση γενικής ήταν αρκετό για να κρατήσει ζωντανή τη μάχη για το πρωτάθλημα οδηγών, καθώς ηγήθηκε του κορυφαίου συμπαίκτη του στο Rovanperä, ο οποίος γιόρτασε σήμερα τα 23αγενέθλιά του σήμερα, με 1 λεπτό και 4,1 δευτερόλεπτα. Ο Rovanperä βρίσκεται τώρα πρώτος στην κατάταξη 31 πόντους και θα μπορούσε να κερδίσει τον τίτλο στον επόμενο αγώνα εάν πάρει περισσότερους πόντους από τον Evans.

Σχεδόν πέντε λεπτά πίσω από τον Tanak τερμάτισε το Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στην 5η θέση γενικής. Η υπόλοιπη πρώτη δεκάδα αποτελείται από πληρώματα της κατηγορίας WRC2 με τον Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally 2) να κερδίζει την κατηγορία μπροστά από τους Gus Greensmith (Skoda Fabia RS Rally 2), Sami Pajari (Skoda Fabia RS Rally 2), Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2), και Nikolay Gryazin(Skoda Fabia RS Rally 2).
Το WRC επιστρέφει στην Ευρώπη σύντομα για το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, ένα ολοκαίνουργιο αγώνα που διεξαχθεί σε τρεις χώρες. Ο ασφάλτινος αυτός αγώνας λαμβάνει χώρα από τις 26 έως τις 29 Οκτωβρίου σε στη Γερμανία, την Αυστρία και την Τσεχία.

Νικητές
Στην κορυφαία κατηγορία τουWRCοι νικητές ήταν: 1ος ο Ott Tanak(Ford Puma), 2ος ο Thierry Neuville (Hyundaii 20), 3ος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris).

Στην κατηγορίαWRC 2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Oliver Solberg (Skoda Fabia Rally 2), 2ος ο Gus Greensmith (Skoda Fabia Rally 2), 3ος ο Sami Pajari (Skoda Fabia Rally2).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η προσφορά, η οποία ξεκίνησε στις 15 Μαρτίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 17 Απριλίου, εφαρμόζεται σε ολόκληρο το σύνολο του στόλου του instacar.
Οι παίκτες διαμόρφωσαν τα δικά τους Cupra, επιλέγοντας διαφορετικά μοντέλα και εκδόσεις, χρώματα, ζάντες και εξοπλισμό.
H ιαπωνική πολυτεχνολογική εταιρεία καθίσταται παγκόσμιο σύμβολο κινητικότητας με υψηλό αίσθημα ευθύνης
Τα βασικά χαρακτηριστικά των δύο νέων μοντέλων
Μετά από 23 χρόνια, ο Elfyn Evans είναι ο 3ος Βρετανός που κερδίζει τη διοργάνωση
Στο Grand Prix της Κίνας ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren κατέκτησε την πρώτη θέση, σημειώνοντας την τρίτη νίκη της καριέρας του
O πρώτος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς, και ο μεγαλύτερος σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, υπήρξε ιδιαίτερα σκληρός και απαιτητικός
Το νέο μοντέλο της Subaru συνδυάζει την παράδοση της εταιρείας με τη σύγχρονη τεχνολογία υβριδικής κίνησης
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.