Ράλλυ Χιλής: Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα επιστρέφει στη χώρα για δεύτερη φορά μετά το 2019.
Σήμερα, Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε, με το δοκιμαστικό Shakedown,το Ράλλυ Χιλής. Ταχύτερο χρόνο στο Shakedown έκανε ο Elfyn Evans (Toyota Yaris). Φέτος είναι η δεύτερη φορά που διεξάγεται εκεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, και η τελευταία φορά ήταν το 2019 όπου νικητής υπήρξε ο Ott Tanak, τότε σε ένα Toyota Yaris.
Πριν διαγωνιστεί εκεί, είχαν γίνει στο Yaris του κάποιες προσαρμογές στο setup, οι οποίες λειτούργησαν εξαιρετικά καθώς ο Tänak και ο συνοδηγός Martin Järveoja ολοκλήρωσαν το τριήμερο αγώνα 16 Ειδικών Διαδρομών χωρίς μηχανικά προβλήματα (κάτι με το οποίο είχε παλέψει στον προηγούμενο αγώνα στο Ράλλυ Αργεντινής). Ο Tanak είχε τότε ένα πλεονέκτημα 22,4 δευτερολέπτων έναντι του Sébastien Ogier μετά την πρώτη μέρα και το επέκτεινε περαιτέρω το Σάββατο, παρόλο που ήταν το μόνο πλήρωμα που κουβαλούσε δύο εφεδρικούς τροχούς σε συνθήκες που ήταν εκπληκτικά σκληρές.
Κερδίζοντας το Ράλλυ Χιλής με 23,1 δευτερόλεπτα διαφορά, ο θρίαμβος του Tänak αναζωπύρωσε τις φιλοδοξίες του για τον τίτλο και βέβαια κατάφερε να κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών αργότερα εκείνη τη χρονιά.
Στον ίδιο αγώνα, ο Thierry Neuville βίωσε αναμφισβήτητα το μεγαλύτερο και πιο σοβαρό ατύχημα της καριέρας του όταν έχασε τον έλεγχο του Hyundaii 20 του στα μέσα της Ειδικής Διαδρομής Maria Las Crucesτου Σαββάτου. Το ατύχημα αυτό του κόστισε κάτι παραπάνω από έναν ελαφρύ τραυματισμό στο αριστερό του πόδι, καθότι μέχρι τότε ήταν 1ος στην κατάταξη οδηγών και έτσι έχασε την ευκαιρία να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.
Ο πρωταθλητής του 2022, Kalle Rovanpera, είχε λάβει τότε μέρος στο Ράλλυ Χιλής στην κατηγορία WRC2 Pro, με ένα Skoda Fabia R5, και ενώ στην αρχή του αγώνα ήταν στη 2η θέση, 10,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Mads Ostberg, κατάφερε μέχρι το τέλος όχι μόνο να τερματίσει πρώτος στην κατηγορία του αλλά να αφήσει τον Ostberg 23,6 δευτερόλεπτα πίσω του.
Ο φετινός αγώνας περιλαμβάνει 16 Ειδικές Διαδρομές και ξεκινάει αύριο, Παρασκευή, στις 14:35.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.