- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: ο Neuville 1ος με διαφορά αναπνοής
Ο Rovanpera πίσω στην 3η θέση με τον Evans να βρίσκεται 5,5 δευτερόλεπτα πίσω του
![eleni_helioti_1.jpg eleni_helioti_1.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/eleni_helioti_1.jpg)
![ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: ο Neuville 1ος με διαφορά αναπνοής ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις](/images/1074x600/jpg/files/2023-09-08/eko_acropolisrally2023_nk_548.jpg)
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Τι έγινε την πρώτη καθαρά αγωνιστική ημέρα
Πρώτη καθαρά αγωνιστική ημέρα, μακριά από την αίγλη της Ακρόπολης και την αύρα της Πλατείας Νερού, και δεν χρειάστηκε πολύ ώστε και οι πλέον αμύητοι να καταλάβουν τι εστί ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Για τα περισσότερα πληρώματα η διαδρομή από τα χώματα της Κορινθίας έως τη Φθιώτιδα έμοιαζε με ταξίδι σε θολά νερά, αφού η αισθητή βελτίωση των καιρικών συνθηκών άλλαξε σημαντικά και την κατάσταση των δρόμων. Επικεφαλής της κατάταξης στη Λαμία έφτασε ο περυσινός νικητής του αγώνα, Thierry Neuville, με Hyundai i20 Ν Rally1.
Η πρώτη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις εξελίχθηκε σε μάχη επιβίωσης σε μικτές συνθήκες. Η ηπειρωτική χώρα «είδε» ήλιο έπειτα από μέρες, ωστόσο οι ειδικές διαδρομές δεν έχουν στεγνώσει. Έτσι, τα πληρώματα που τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποίησαν αναγνωρίσεις σε λασπωμένους -στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα- δρόμους, ήδη από το πρωί δεν ήταν σε θέση να γνωρίζουν ποιο είναι το κατάλληλο πέλμα ελαστικών για τις συνθήκες που θα έβρισκαν μπροστά τους.
![ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις](/images/w734/jpg/files/2023-09-08/eko_acropolisrally2023_nk_521.jpg)
Ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 N Rally1 τέθηκε επικεφαλής από τη 2η Ε.Δ., αλλά, μην έχοντας χτίσει κάποια διαφορά ασφαλείας, ρίσκαρε το απόγευμα επιλέγοντας τη μαλακή γόμα. O ίδιος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης, ωστόσο έφτασε στο ΕΚΟ Service Park στη Λαμία 2,8 δλ. μπροστά από τον Sebastien Ogier, με Toyota GR Yaris Rally1. Στη μάχη των δύο αναμένεται να προστεθεί αύριο ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2022, Kalle Rovanpera, ο οποίος σήμερα ταλαιπωρήθηκε αρκετά, καθώς ήταν αυτός που «άνοιγε» το δρόμο. Αύριο, ωστόσο, θα έχει ευνοϊκή σειρά εκκίνησης, καθώς και σημαντικό αριθμό ελαστικών με μαλακή γόμα στη διάθεσή του.
Τη δική τους μάχη για την τέταρτη θέση δίνουν οι Elfyn Evans και Esapekka Lappi, με Toyota GR Yaris και Hyundai i20 N, αντίστοιχα, με μόλις 1,1 δευτερόλεπτο να τους χωρίζει. Ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta με το τέταρτο Toyota GR Yaris προσπαθεί να προσαρμοστεί στις απαιτητικές συνθήκες του αγώνα, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Dani Sordo, ο οποίος έχασε χρόνο όταν του έσβησε ο κινητήρας του i20 N στην Ε.Δ. Ελάτεια.
![ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις](/images/w734/jpg/files/2023-09-08/eko_acropolisrally2023_nk_468.jpg)
Για το στρατόπεδο της M-Sport Ford η μέρα δεν κύλησε καθόλου καλά, αφού ο Pierre-Louis Loubet αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από μηχανικό πρόβλημα χωρίς καν να μπει στην 1η Ε.Δ., ο Ott Tanak ταλαιπωρήθηκε από την αντλία νερού του δικού του Puma Rally1 στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, ενώ ο Ιορδάνης Σερδερίδης δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στη διαδρομή.
Στην κατηγορία WRC2, αρκετά πληρώματα αντιμετώπισαν πρόβλημα με κλαταρισμένα ελαστικά, στοιχείο που καθόρισε σε μεγάλο βαθμό την κατάταξη της ημέρας. Επικεφαλής βρίσκεται ο Γάλλος Yohan Rossel με το Citroen C3 R5, με τους Gus Greensmith και Marco Bulacia -αμφότεροι με Skoda Fabia RS Rally2- να ακολουθούν με διαφορά μικρότερη των 10 δευτερόλεπτων.
![ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις](/images/w734/jpg/files/2023-09-08/eko_acropolisrally2023_jk_-482.jpg)
Στην πρώτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα βρίσκεται ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20 N Rally2, ο οποίος, αποφεύγοντας να ρισκάρει, έχει πετύχει να μείνει μακριά από προβλήματα. Άτυχος στάθηκε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας, που εγκατέλειψε από ημιαξόνιο στην 5η ε.δ. και ενώ προηγούνταν στην άτυπη ελληνική κατάταξη.
Μοναδικό παρατράγουδο σε μια κατά τα άλλα γνήσια ακροπολική ημέρα στάθηκε η απειθαρχία κάποιων θεατών σε θέματα ασφαλείας και η αδιαφορία τους για την τύχη του αγώνα και όλων όσοι βρίσκονται στις περιοχές του, συμπεριφορές που είχαν ως συνέπεια τη διακοπή της ε.δ. Λουτράκι 2, αφού οι ίδιοι στέκονταν σε απαγορευμένες περιοχές.
Σε κάθε περίπτωση, ανάλογες πρακτικές θα αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο, αφού τόσο η διοργάνωση όσο και η Διεθνής Ομοσπονδία δε θα ρισκάρουν την ασφάλεια οποιουδήποτε βρίσκεται στον αγώνα.
Αύριο τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν δύο περάσματα από τρεις κλασικές ειδικές διαδρομές: Παύλιανη, Καρούτες και Ελευθεροχώρι θα αποτελέσουν το πεδίο βολής των οδηγών, και μάλιστα σε άγνωστες συνθήκες.
![ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις](/images/w734/jpg/files/2023-09-08/eko_acropolisrally2023_jk_-459.jpg)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Η σειρά εκκίνησης του μεγάλου αγώνα
Ένας αγώνας που είχε όλα όσα κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να ξεχωρίζει
Ο Ogier χάνει τον αγώνα στην τελευταία Ε.Δ. για 0,2 δευτερόλεπτα
Ο Neuville χάνει την ευκαιρία για μία θέση στο βάθρο
O Tanak στη 2η θέση με μικρή διαφορά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.