- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Rovanpera 1ος μετά τη Σούπερ Ειδική Διαδρομή
Ταχύτερο χρόνο κατά 3 δέκατα του δευτερολέπτου κάνει ο Rovanpera στην Πλατεία Νερού
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Η Super Special Stage στην Πλατεία Νερού και η πρώτη δεκάδα οδηγών
Πριν καν ξεκινήσει το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, τόσο οι διοργανωτές όσο και τα πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων που επικράτησαν στη χώρα τα τελευταία 24ωρα. Την τρίτη και -θεωρητικά- τελευταία ημέρα αναγνωρίσεων για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και το πρόγραμμα διέλευσης των πληρωμάτων από τις ειδικές διαδρομές χρειάστηκε να αλλάξει επανειλημμένα, «κυνηγώντας» τον καιρό.
Τόσο οι επικεφαλής ασφαλείας του αγώνα, όσο και οι παρατηρητές της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), παρακολουθώντας κάθε εξέλιξη των καιρικών συνθηκών αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε τροποποίηση του προγράμματος, αρχικά αποφασίζοντας τη μείωση του μήκους της Ε.Δ. Γραμμένη κατά 10,77 χλμ. Εν συνεχεία, έπειτα από αξιολόγηση των συνθηκών και της κατάστασης του οδοστρώματος, αποφασίστηκε η ακύρωση του προγραμματισμένου για σήμερα το πρωί Shakedown.
Προς μεγάλη χαρά όλων όμως, πραγματοποιήθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα η 1η Ε.Δ. του αγώνα σήμερα το απόγευμα: η Super Special Stage στην Πλατεία Νερού, και ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. Λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο διαφορά έχουν τα 5 ταχύτερα πληρώματα, με πρώτο τον Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) ο οποίος είναι αποφασισμένος να επανέλθει δυναμικά και να εξασφαλίσει ένα ακόμα καλύτερο προβάδισμα στην βαθμολογία του για το πρωτάθλημα οδηγών. Ο Rovanpera είπε «είναι πολύ ωραία. Είναι διασκεδαστικό για τον κόσμο, αλλά ο αγώνας ξεκινάει αύριο. Τώρα εμείς το διασκεδάσαμε και ο κόσμος το απόλαυσε.»
Δεύτερος ήταν ο Esapekka Lappi (Hyundai i20), 3ος ο ομόσταυλός του Thierry Neuville (Hyundai i20), 4ος ο Dani Sordo (Hyundai i20), 5ος ο Ott Tanak (Ford Puma), 6ος ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris), 7ος ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) και 8ος ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma). Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν δύο πληρώματα της κατηγορίας WRC2, Andreas Mikkelse (Skoda Fabia RS Rally2), και Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS Rally2) στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.