- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Ράλλυ Εσθονίας: Ο Kalle Rovanpera τερμάτισε πρώτος
O νεαρός Φινλανδός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις 9 Ειδικές Διαδρομές της ημέρας
WRC Ράλλυ Εσθονίας: Η τρίτη μέρα του αγώνα - Τα highlights και η κατάταξη
Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) ο οποίος ξεκίνησε την ημέρα, Σάββατο, με μόλις 3,0 δευτερόλεπτα πλεονέκτημα σε σχέση με τον 2ο στην κατάταξη Thierry Neuville (Hyundai i20) έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στις 4 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) του πρωινού σκέλους (δύο επαναλαμβανόμενες Ε.Δ. Mäeküla και Otepää) και επέκτεινε το πλεονέκτημά του στα 20,3 δευτερόλεπτα πριν από σέρβις. Βοήθησε ιδιαίτερα βέβαια το γεγονός ότι ο Neuville είχε ένα κλατάρισμα στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους το οποίο του κόστισε 10,9 δευτερόλεπτα.
Παραδόξως, ο Rovanperä, ο οποίος άνοιξε το δρόμο την Παρασκευή, χαρακτήρισε την πρώτη του διαδρομή μέσα από τη Mäeküla ως «τη χειρότερη του Σαββατοκύριακου για μένα μέχρι στιγμής», καθώς προσπαθούσε να προσαρμοστεί στην αυξημένη πρόσφυση που πρόσφερε η μετέπειτα αρχική του θέση. «Πίεζα πάρα πολύ στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού για να είμαι ειλικρινής.»
Ο Neuville ένιωθε ότι του έλειπε η αποφασιστικότητα σε ορισμένα τμήματα και απέδωσε τον δισταγμό του σε ορισμένες από τις σημειώσεις του των οποίων ο ρυθμός ήταν μερικές φορές «πολύ αργός». Ο Βέλγος παραμένει στην 2η θέση αλλά είναι 34,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera, κάτι που σημαίνει ότι η μάχη για την πρώτη θέση θα είναι κατ’ ελάχιστον πάρα πολύ δύσκολη δεδομένων των εκπληκτικών επιδόσεων του Kalle και του γεγονότος ότι απομένουν μόνο 4 Ε.Δ. αύριο, Κυριακή.
Στην 3η θέση παραμένει ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) με διαφορά 7,3 δευτερολέπτων από τον 4ο στην κατάταξη Elfyn Evans (Toyota Yaris), αν και ο Lappi παραλίγο να χάσει τη θέση του στην 3η Ε.Δ. της ημέρας όταν έχασε για λίγο τον ρυθμό του και ο Evans τον πλησίασε επικίνδυνα φτάνοντας στα 1,2 δευτερόλεπτα διαφορά.
Τις θέσεις τους κράτησαν επίσης και οι Teemu Suninen (Hyundai i20), Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) και Takamoto Katsuta και βρίσκονται στην 5η, 6η και 7η θέση αντίστοιχα. Ο γρήγορος και σταθερός ρυθμός του άτυχου Ott Tanak (Ford Puma) τον έφερε στην 8η θέση (ξεκίνησε την ημέρα στην 11η) και ο Εσθονός συνεχίζει να παλεύει όσο μπορεί για να πάρει όσους περισσότερους πόντους είναι εφικτό δεδομένων των συνθηκών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.