- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
WRC Ράλι Εσθονίας: Η πρώτη μέρα του αγώνα
Ο Tänak βρίσκεται αυτή τη στιγμή 4ος στην κατάταξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA και είχε δει τον εντός έδρας αγώνα αυτή την εβδομάδα -ένα ράλι το οποίο έχει κερδίσει τέσσερις φορές- ως την τέλεια ευκαιρία να επιστρέψει δριμύτερος.
Ο 35χρονος δήλωσε τον χρόνο του στο δοκιμαστικό Shakedown το πρωί της Πέμπτης, αλλά το αυτοκίνητό του παρουσίασε προβλήματα στον κινητήρα στο τέλος της διαδρομής. Μετά από περαιτέρω έρευνα, η M-Sport Ford επιβεβαίωσε ότι θα χρειαστεί να τοποθετηθεί καινούργιος κινητήρας πριν ξεκινήσει ο αγώνας το βράδυ της Πέμπτης με την 1η Ειδική Διαδρομή.
Οι κανονισμοί της FIA αναφέρουν ότι, σε περίπτωση βλάβης του κινητήρα μεταξύ του τεχνικού ελέγχου και του πρώτου time control, επιτρέπεται η αντικατάσταση του κινητήρα. Ωστόσο, θα επιβληθεί ποινή πέντε λεπτών από τον Αλυτάρχη.
«Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να αλλάξουμε τον κινητήρα, κάτι που μπορούμε να κάνουμε βάσει κανονισμών, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα λάβουμε ποινή πριν καν ξεκινήσουμε το ράλι», εξήγησε ο επικεφαλής της ομάδας Richard Millener. «Είναι ένα πραγματικά απογοητευτικό ξεκίνημα του ράλι, ίσως το χειρότερο ξεκίνημα που θα μπορούσαμε να έχουμε, αλλά αυτή είναι η κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε.»
Ο Ott Tanak (Ford Puma) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η Ειδική Διαδρομή 3,35 χιλιομέτρων, τη μοναδική της Πέμπτης, περνώντας τον Elfyn Evans (Toyota Yaris) και τον Esapekka Lappi (Hyundai i20) κατά έξι δέκατα του δευτερολέπτου στο Tartu. Αυτό όμως ήταν μικρή παρηγοριά για τον Tänak.
Ο Tanak είπε ότι «όσο περνάει η μέρα, τόσο περισσότερο πονάει. Οι πιθανότητές μας για το πρωτάθλημα ήταν πολύ μικρές λαμβάνοντας υπόψη τις φετινές μας επιδόσεις και δουλέψαμε σκληρά για αυτούς τους επόμενους δύο αγώνες. Αυτό ήταν ένα χτύπημα κάτω από τη μέση».
Ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 3η θέση γενικής ένα κλάσμα του δευτερολέπτου πίσω από τον Lappi, και το Thierry Neuville (Hyundai i20) είναι στην 4η θέση, 1,6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Takamoto Katsuta που βρίσκεται στην 5η. Πίσω από τον Ιάπωνα είναι ο Teemu Suninen (Hyundai i20) , ενώ ο δεύτερος οδηγός της M-Sport Ford, Pierre-Louis Loubet βρίσκεται στην 7η.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.