- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Τέλος εποχής για ένα από τα πιο γνωστά μοντέλα της Ford
Σταματάει η παραγωγή στην Κολωνία
Σταματάει η παραγωγή του Ford Fiesta από το εργοστάσιο στην Κολωνία, καθώς η εταιρεία κάνει στροφή στην ηλεκτροκινηση
Τίτλοι τέλους πέφτουν για το Ford Fiesta, καθώς το τελευταίο μοντέλο θα βγει από τη γραμμή παραγωγής σήμερα, βάζοντας τέλος σε σχεδόν 50 χρόνια ιστορίας.
Το εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας θα τροποποιηθεί έτσι ώστε να παράγει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς η εταιρεία κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση.
Τα δύο τελευταία Fiestas θα κρατηθούν από τη Ford - το ένα θα παραμείνει στη Γερμανία, ενώ το άλλο θα μεταφερθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα τοποθετηθεί στη συλλογή πολιτιστικής κληρονομιάς της.
Η Ford ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει την παραγωγή του Fiesta τον περασμένο Οκτώβριο, μετά την κατάργηση του οικογενειακού της σεντάν Mondeo το 2021. Νωρίτερα φέτος, σταμάτησε επίσης την παραγωγή των επιβατηγών S-Maxx και Galaxy, ενώ η παραγωγή του Ford Focus θα σταματήσει το 2025.
Δημοφιλές στην αγορά μεταχειρισμένων
Ο Alex Buttle, συνιδρυτής της αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Motorway, δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα παραμείνει δημοφιλές στους πελάτες για τα επόμενα χρόνια. «Συνεχίζουμε να βλέπουμε υψηλή ζήτηση για το Ford Fiesta, καθώς οι συνεργάτες μας έμποροι παραμένουν πρόθυμοι να εφοδιάσουν τους πάγκους τους με αυτό το σύγχρονο κλασικό αυτοκίνητο», δήλωσε.
Η μέση τιμή πώλησης ενός μεταχειρισμένου μοντέλου έχει αυξηθεί κατά 14% μόνο τους τελευταίους μήνες και ήταν απόδειξη της δημοτικότητας «αυτού του διαχρονικού μοντέλου», δήλωσε ο κ. Buttle.
«Η παύση της παραγωγής νέων Ford Fiestas μπορεί να σημαίνει το τέλος μιας εποχής, αλλά η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα συνεχίσει να δίνει ζωή σε αυτό το περιζήτητο αυτοκίνητο για τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε.
Η ιστορία του Ford Fiesta
Το μοντέλο Fiesta της Ford κατασκευάστηκε για πρώτη φορά το 1976 στη Βαλένθια της Ισπανίας. Στο Ηνωμένο Βασίλειο κατασκευάστηκε για πρώτη φορά στο Dagenham του Έσσεξ, το 1977.
Αρχικά σχεδιάστηκε ως ένα πιο αποδοτικό, μικρό αυτοκίνητο στον απόηχο της πετρελαϊκής κρίσης του 1973. Το αυτοκίνητο έκανε θραύση σε όλο τον κόσμο.
Περισσότερα από 22 εκατομμύρια έχουν παραχθεί παγκοσμίως. Παρά την τεράστια επιλογή σε μάρκες, περισσότερα Fiestas έχουν πωληθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο αυτοκινήτου, και ήταν το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα κάθε χρόνο μεταξύ 2009 και 2020.
Επίσης, ήταν το 10ο πιο δημοφιλές νέο αυτοκίνητο πέρυσι, με περισσότερες από 25.000 ταξινομήσεις.
Συνολικά, υπήρχαν 1,5 εκατομμύρια άδειες κυκλοφορίας στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου το 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Αδειών Οδηγών και Οχημάτων (DVLA), μπροστά από όλα τα άλλα μοντέλα.
Με πληροφορίες από BBC
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.