- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλλυ Φθιώτιδος: «Ακροπολική» επίδοση για τους Καρανικόλα - Κακαβά στα χρώματα της ATHENS VOICE
Mε το Ford Fiesta Rally4 του Car Center
Ράλλυ Φθιώτιδος: Νώντας Καρανικόλας - Γιώργος Κακαβάς στον τρίτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωτάθλημα Ράλλυ 2023 με το Ford Fiesta Rally4 του Car Center.
Το Ράλλυ Φθιώτιδος συμπλήρωσε τα 40 του χρόνια και η φετινή έκδοση δεν θα μπορούσε παρά να είναι «πιστή» στο dna του αγώνα, που έχει μείνει διαχρονικά στην μνήμη αγωνιζομένων και θεατών σαν ένα «mini Acropolis»! Κι αυτό επειδή οι Ειδικές Διαδρομές του αγώνα έχουν χώμα και χρώμα από τις διαδρομές που μέσα από το Ράλλυ Ακρόπολις έγιναν διάσημες!
Πρώτη Κυριακή του Ιουλίου λοιπόν διεξήχθη ο αγώνας που είχε ένταση, σκόνη και θεατές σε μία άτυπη prova generale για τον μεγάλο μας αγώνα στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Ράλλυ Φθιώτιδος: Νώντας Καρανικόλας - Γιώργος Κακαβάς αγωνίστηκαν με το Ford Fiesta Rally4 του Car Center
Οι Νώντας Καρανικόλας - Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally4 που προετοιμάζει και συντηρεί το Car Center ολοκλήρωσαν τον τρίτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2023 τερματίζοντας στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, στην δεύτερη θέση της κατηγορίας των δικίνητων αυτοκινήτων (F2) και στην πρώτη της κλάσης έως 1.600 κ.εκ. (C5).
Το ότι το πλήρωμα της Car Center τερμάτισε εμπρός από πολύ ισχυρότερους μηχανολογικά συνδυασμούς, δεν αποτελεί είδηση. Άλλωστε είναι μία συνεπής τους επίδοση που έχει τις βάσεις της στην περυσινή σεζόν.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η ομάδα ως σύνολο απέδωσε τα μέγιστα, κάτι που μεταφράζεται στο γεγονός ότι πλην των επιδόσεων στις Ειδικές Διαδρομές, οι μηχανικοί της ομάδας υπό την καθοδήγηση του Γιώργου Καρανικόλα (μία ζωντανή υπερσαραντακονταετή ιστορία στον κόσμο των αγώνων!) ξεπέρασαν ευατούς στο ενδιάμεσο service του αγώνα στην Λαμία, και αντικατέστησαν σε χρόνο «de-te» το σπασμένο κάρτερ του Fiesta, που προκλήθηκε από μία «επαφή» με πέτρα στο Ελευθεροχώρι, στην μόλις πρώτη Ε.Δ. του αγώνα…
Παρ’ όλα αυτά κινήθηκαν γρήγορά και στην 2η Ε.Δ., όπως και στο σύνολο του αγώνα για να απωλέσουν μόλις για 1,2’’ την τέταρτη θέση στην γενική κατάταξη και την πρπώτη στην κατηγορία των δικίνητων, λόγω σκόνης… Και εξηγούμαστε:
Το πλήρωμα αντιμετώπισε πρόβλημα με τη σκόνη προπορευόμενου συνδυασμού, με τους αγωνοδίκες να διορθώνουν τους χρόνους του και να αφαιρούν 30 δευτερόλεπτα από τον συνολικό χρόνο, εν είδη αντισταθμίσματος. Οι Καρανικόλας - Κακαβάς, τα έδωσαν όλα στην τελευταία διαδρομή, «απογειώνοντας» το Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Rally4, ωστόσο χρειάστηκε μία «ανάσα» για να υπερκαλύψουν τη διαφορά από τους τελικούς νικητές.
Μέχρι την επόμενη φορά! Άλλωστε οι αγώνες ράλι έχουν σπάνια ομορφιά επειδή ακριβώς είναι απρόβλεπτοι σε κάθε χιλιόμετρο!
Επόμενη εμφάνιση του πληρώματος του Car Center με τα ασπροκόκκινα αυτοκόλλητα της ATHENS VOICE στα πλαϊνά, θα γίνει στο επερχόμενο Ράλλυ Ακρόπολις από 7-10 Σεπτεμβρίου. Μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι!
Στον τερματισμό του αγώνα ο Νώντας Καρανικόλας είχε το δικό του σχόλιο: «Τα συναισθήματά μου είναι μεικτά. Στον ρυθμό του αγώνα θα έλεγε κανείς ότι μπήκαμε στο δεύτερο σκέλος, αν μάλιστα αναλύσουμε τις επιδόσεις μας με τα δεδομένα των χρόνων που σημειώσαμε εκεί. Το σπάσιμο του κάρτερ στην μόλις πρώτη Ε.Δ. μας άλλαξε τα δεδομένα, μια και στην 2η Ε.Δ. είχαμε πρόβλημα με διάφορους σένσορες και μάλιστα κάναμε την Ε.Δ. Ελάτεια χωρίς ELS.Η σκόνη που αντιμετωπίσαμε από προπορευόμενο πλήρωμα είναι προφανώς η αιτία της απώλειας της πρώτης θέσης στα δικίνητα αυτοκίνητα, αλλά όλα είναι μέρος των αγώνων. Ικανοποίηση μας δημιούργησε η νίκη μας στην Power Stage και οι επιπλέον βαθμοί που πήραμε. Μένει ένας αγώνας, το Ράλι Φθινοπώρου για να κάνουμε “ταμείο” για την σεζόν που διανύουμε.»
«Ζεστός αγώνας το Φθιώτιδος με ωραίες Ακροπολικές ειδικές, ειδικά η Ελάτεια που ήταν και αρκετά σκληρή. Ο αγώνας μας τα είχε όλα… Αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα στην 1η Ε.Δ. ή το οποίο ευτυχώς δε κόστισε, με την ομάδα μας να κάνει τα πάντα για να λειτουργήσει άψογα το Fiesta. Περάσαμε όμορφα με τον Νώντα και είμαστε χαρούμενοι που τερματίσαμε παρόλο που το αποτέλεσμα μας αφήνει μια πικρία…» δήλωσε ο συνοδηγός Γιώργος Κακαβάς.
Την προσπάθεια της συμμετοχής στήριξαν η επιχείρηση Store Your Car, η MC RED Constructions, η Mediapharm, η Doulakis Part και σε επίπεδο επικοινωνίας η ATHENS VOICE.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.