Ράλλυ Φθιώτιδος: «Ακροπολική» επίδοση για τους Καρανικόλα - Κακαβά στα χρώματα της ATHENS VOICE
Mε το Ford Fiesta Rally4 του Car Center


Ράλλυ Φθιώτιδος: Νώντας Καρανικόλας - Γιώργος Κακαβάς στον τρίτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωτάθλημα Ράλλυ 2023 με το Ford Fiesta Rally4 του Car Center.
Το Ράλλυ Φθιώτιδος συμπλήρωσε τα 40 του χρόνια και η φετινή έκδοση δεν θα μπορούσε παρά να είναι «πιστή» στο dna του αγώνα, που έχει μείνει διαχρονικά στην μνήμη αγωνιζομένων και θεατών σαν ένα «mini Acropolis»! Κι αυτό επειδή οι Ειδικές Διαδρομές του αγώνα έχουν χώμα και χρώμα από τις διαδρομές που μέσα από το Ράλλυ Ακρόπολις έγιναν διάσημες!
Πρώτη Κυριακή του Ιουλίου λοιπόν διεξήχθη ο αγώνας που είχε ένταση, σκόνη και θεατές σε μία άτυπη prova generale για τον μεγάλο μας αγώνα στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Ράλλυ Φθιώτιδος: Νώντας Καρανικόλας - Γιώργος Κακαβάς αγωνίστηκαν με το Ford Fiesta Rally4 του Car Center
Οι Νώντας Καρανικόλας - Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally4 που προετοιμάζει και συντηρεί το Car Center ολοκλήρωσαν τον τρίτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2023 τερματίζοντας στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, στην δεύτερη θέση της κατηγορίας των δικίνητων αυτοκινήτων (F2) και στην πρώτη της κλάσης έως 1.600 κ.εκ. (C5).

Το ότι το πλήρωμα της Car Center τερμάτισε εμπρός από πολύ ισχυρότερους μηχανολογικά συνδυασμούς, δεν αποτελεί είδηση. Άλλωστε είναι μία συνεπής τους επίδοση που έχει τις βάσεις της στην περυσινή σεζόν.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η ομάδα ως σύνολο απέδωσε τα μέγιστα, κάτι που μεταφράζεται στο γεγονός ότι πλην των επιδόσεων στις Ειδικές Διαδρομές, οι μηχανικοί της ομάδας υπό την καθοδήγηση του Γιώργου Καρανικόλα (μία ζωντανή υπερσαραντακονταετή ιστορία στον κόσμο των αγώνων!) ξεπέρασαν ευατούς στο ενδιάμεσο service του αγώνα στην Λαμία, και αντικατέστησαν σε χρόνο «de-te» το σπασμένο κάρτερ του Fiesta, που προκλήθηκε από μία «επαφή» με πέτρα στο Ελευθεροχώρι, στην μόλις πρώτη Ε.Δ. του αγώνα…
Παρ’ όλα αυτά κινήθηκαν γρήγορά και στην 2η Ε.Δ., όπως και στο σύνολο του αγώνα για να απωλέσουν μόλις για 1,2’’ την τέταρτη θέση στην γενική κατάταξη και την πρπώτη στην κατηγορία των δικίνητων, λόγω σκόνης… Και εξηγούμαστε:
Το πλήρωμα αντιμετώπισε πρόβλημα με τη σκόνη προπορευόμενου συνδυασμού, με τους αγωνοδίκες να διορθώνουν τους χρόνους του και να αφαιρούν 30 δευτερόλεπτα από τον συνολικό χρόνο, εν είδη αντισταθμίσματος. Οι Καρανικόλας - Κακαβάς, τα έδωσαν όλα στην τελευταία διαδρομή, «απογειώνοντας» το Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Rally4, ωστόσο χρειάστηκε μία «ανάσα» για να υπερκαλύψουν τη διαφορά από τους τελικούς νικητές.

Μέχρι την επόμενη φορά! Άλλωστε οι αγώνες ράλι έχουν σπάνια ομορφιά επειδή ακριβώς είναι απρόβλεπτοι σε κάθε χιλιόμετρο!
Επόμενη εμφάνιση του πληρώματος του Car Center με τα ασπροκόκκινα αυτοκόλλητα της ATHENS VOICE στα πλαϊνά, θα γίνει στο επερχόμενο Ράλλυ Ακρόπολις από 7-10 Σεπτεμβρίου. Μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι!

Στον τερματισμό του αγώνα ο Νώντας Καρανικόλας είχε το δικό του σχόλιο: «Τα συναισθήματά μου είναι μεικτά. Στον ρυθμό του αγώνα θα έλεγε κανείς ότι μπήκαμε στο δεύτερο σκέλος, αν μάλιστα αναλύσουμε τις επιδόσεις μας με τα δεδομένα των χρόνων που σημειώσαμε εκεί. Το σπάσιμο του κάρτερ στην μόλις πρώτη Ε.Δ. μας άλλαξε τα δεδομένα, μια και στην 2η Ε.Δ. είχαμε πρόβλημα με διάφορους σένσορες και μάλιστα κάναμε την Ε.Δ. Ελάτεια χωρίς ELS.Η σκόνη που αντιμετωπίσαμε από προπορευόμενο πλήρωμα είναι προφανώς η αιτία της απώλειας της πρώτης θέσης στα δικίνητα αυτοκίνητα, αλλά όλα είναι μέρος των αγώνων. Ικανοποίηση μας δημιούργησε η νίκη μας στην Power Stage και οι επιπλέον βαθμοί που πήραμε. Μένει ένας αγώνας, το Ράλι Φθινοπώρου για να κάνουμε “ταμείο” για την σεζόν που διανύουμε.»

«Ζεστός αγώνας το Φθιώτιδος με ωραίες Ακροπολικές ειδικές, ειδικά η Ελάτεια που ήταν και αρκετά σκληρή. Ο αγώνας μας τα είχε όλα… Αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα στην 1η Ε.Δ. ή το οποίο ευτυχώς δε κόστισε, με την ομάδα μας να κάνει τα πάντα για να λειτουργήσει άψογα το Fiesta. Περάσαμε όμορφα με τον Νώντα και είμαστε χαρούμενοι που τερματίσαμε παρόλο που το αποτέλεσμα μας αφήνει μια πικρία…» δήλωσε ο συνοδηγός Γιώργος Κακαβάς.

Την προσπάθεια της συμμετοχής στήριξαν η επιχείρηση Store Your Car, η MC RED Constructions, η Mediapharm, η Doulakis Part και σε επίπεδο επικοινωνίας η ATHENS VOICE.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Πωλήθηκε έναντι 46 εκατ. ευρώ
Καταλαβαίνουμε γιατί είναι best seller
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.