- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλλυ Σαφάρι Κένυα, Ημέρα 1η: Μια πρώτη γεύση από το Shakedown
Πιθανές βροχές αγχώνουν πληρώματα
Ράλλυ Σαφάρι Κένυα: Τι έγινε την πρώτη ημέρα του αγώνα
Την Τετάρτη 21 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε το δοκιμαστικό Shakedown του Ράλλυ Σαφάρι Κένυα, και οι τρεις ταχύτεροι οδηγοί ήταν οι Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), Ott Tanak (Ford Puma), Sebastien Ogier (Toyota Yaris). Ο ομόσταυλος του Rovanpera και του Oger, Takamoto Katsuta ολοκλήρωσε επιτυχώς τα πρώτα δύο περάσματα του Shakedown χωρίς δράμα, αλλά έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και τούμπαρε στο τρίτο και τελευταίο πέρασμα.
Αναλογιζόμενος το περιστατικό, ο Katsuta μπόρεσε να εξηγήσει την αιτία, αλλά παραδέχτηκε ότι δεν περίμενε μία τόσο δραματική έκβαση και ένα τόσο σοβαρό ατύχημα: «Μετά από ένα μικρό άλμα φρενάραμε σε μια δεξιά φουρκέτα. Υπήρχε ένα μικρό ανάχωμα στο εσωτερικό της γωνίας και αμέσως το αυτοκίνητο άρχισε να τουμπάρει. Για να είμαι ειλικρινής, εξεπλάγην γιατί στα πρώτα δύο περάσματα του shakedown δεν συνέβη τίποτα, αλλά στο τρίτο συνέβη αυτό.»
Το Toyota Yaris του Katsuta μπόρεσε να επισκευαστεί από τους μηχανικούς της Toyota Gazoo Racing, και έτσι σήμερα, Πέμπτη, 22 Ιουνίου, μπόρεσε να τρέξει κανονικά στην 1 η Ε.Δ. (Ειδική Διαδρομή) του αγώνα, η οποία ήταν η Σούπερ Ειδική Kasarani, και να τερματίσει στην 7 η θέση.
Τις τρεις πρώτες θέσεις στην 1η Ε.Δ. πήραν οι Ott Tanak (1ος), Sebastien Ogier (2ος), Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) (3ος), με τις διαφορές όμως μεταξύ τους να είναι αμελητέες. Ο Ogier από τον Tanak απέχει μόνο 0,1 του δευτερολέπτου, ενώ ο Rovanpera 2,4 δευτερόλεπτα.
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Thierry Neuville (Hyundai i20), στην 5η ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), στην 6η ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) ο οποίος διαγωνίζεται πρώτη φορά στο συγκεκριμένο ράλλυ, στην 7η ο Katsuta, στην 8η ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma), και στη 10η ο Jourdan Serderides (Ford Puma).
Τέλος, υπάρχει μια ανησυχία στο Service Park και ένας ενθουσιασμός ανάμεσα στους θεατές για το γεγονός ότι υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν βροχοπτώσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα, και σε έναν αγώνα όπως το Ράλλυ Σαφάρι Κένυα, οι μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες μπορούν να αλλάξουν εντελώς την πορεία του.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.