Η Ρεβέκκα Καμχή γράφει για τη γνωριμία της με τον καλλιτέχνη Κωνσταντίνο Κακανιά και για την αναδρομική του έκθεση στην γκαλερί της
Ford Mustang Mach-E: Το πλήρως ηλεκτρικό Ford Mach-E, δικαιώνει τις προσδοκίες!
Ford Mustang Mach-E: Ένα όμορφο, σπορ, πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές SUV
Με επιδόσεις που αντλούνται από το πλούσιο περιβάλλον του ονόματος, τις χαρισματικές «πινελιές» στην οδηγική συμπεριφορά από την Ford Performance, χωρίς εκπομπές καυσαερίων, με over-the-air ενημερώσεις λογισμικού και εντυπωσιακή αυτονομία, το Mach-E οδηγείται στο σήμερα και μοιάζει με ένα αυτοκίνητο του μέλλοντος.
Ας τη γνωρίσουμε
Η Ford Mustang Mach-E είναι ένα όμορφο, σπορ, πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές SUV. Αν και δεν σχετίζεται μηχανικά με τη στάνταρ Ford Mustang που μάθαμε εδώ και χρόνια, αντλεί αρκετή επιρροή από το σύμβολο της Ford όσον αφορά τη σχεδίαση και την αίσθηση ενώ προσφέρει έναν εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων και εμβέλειας, ειδικά όταν προσθέσετε σε αυτά την άρτια εξοπλισμένη καμπίνα και εξαιρετική τεχνολογία στο αυτοκίνητο.
Η Mach-E μπορεί να είναι ένα SUV, αλλά προσφέρει την ταχύτητα και την ευελιξία που θα περίμενε κανείς από οτιδήποτε αυτοκίνητο «φοράει» το σήμα Mustang και ως σύνολο είναι ευχάριστα γρήγορο.
Η Ford ρύθμισε τη δυναμική συμπεριφορά για να κάνει ακόμα και αυτό το τετρακίνητο SUV να μοιάζει περισσότερο με ένα σπορ σεντάν με κίνηση στους πίσω τροχούς. Στις στροφές, είναι παιχνιδιάρικο και συναρπαστικό. Οδηγώντας το, είναι σίγουρο ότι δεν θα λείψει η αδρεναλίνη, αφού θα νιώσετε πολλή κίνηση ένταση στο σώμα σας στις επιταχύνσεις, άλλωστε η ροπή είναι εκεί «παρούσα» για να σας θυμίζει ότι οδηγείτε μία Mustang!
Ο επιθετικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου του προσδίδει έναν ιδιαίτερο ελκυστικό χαρακτήρα και συντελεί σε αυτό η ειδική πολυανθρακική μάσκα με 3D χαρακτηριστικά, ενώ στην εντυπωσιακή Mustang Mach-E GT ξεχωρίζουν οι ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών, και οι δαγκάνες φρένων σε κόκκινο χρώμα, όπως και το αγωνιστικό «ύφος» και στο εσωτερικό με την πρώτη ματιά.
Στο οποίο δεσπόζει η κάθετη HD οθόνη αφής 15,5’’, ενώ η ευρύχωρη, ποιοτική και εργονομική καμπίνα με μπάκετ καθίσματα φροντίζει για ξέγνοιαστες και ακούραστες διαδρομές.
Σε επίπεδο χώρων, στο πορτμπαγκάζ υπάρχουν διαθέσιμα 402 λίτρα για τις αποσκευές σας, που γίνονται 1.420 λίτρα με τα πίσω καθίσματα πεσμένα, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα 100 λίτρα εμπρός κάτω από το καπό.
Στα της οδηγικής υποβοήθησης έχουμε στάνταρ προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης της οδήγησης για άνετα και ασφαλή ταξίδια.
Οδηγώντας την
Η Mustang Mach-E είναι ένα ηλεκτρικό crossover υψηλών επιδόσεων πέντε επιβατών που μπορεί να το επιλέξετε με κίνηση στους πίσω τροχούς ή τετρακίνηση, καθώς και σε διάφορες διαμορφώσεις μπαταριών και επιδόσεων.
Η πισωκίνητη Mach-E αποδίδει από 269 ίππους στην έκδοση με τη μικρή μπαταρία (standard-range), και 294 ίππους σε εκείνη με τη μεγαλύτερη (extended-range) και ροπή 430 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα από 6,1 μέχρι 6,2 δευτερόλεπτα.
Αντίστοιχα η τετρακίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων με την standard-range μπαταρία, και 351 ίππους με την μπαταρία extended-range και ροπή 580 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h από 5,1 μέχρι 5,6 δευτερόλεπτα. Να σημειώσουμε εδώ ότι το ισορροπημένο και με κορυφαία απόκριση πλαίσιο της νέας Mustang Mach-E επέτρεψε στην Ford να προσαρμόσει την απολαυστική οδηγική εμπειρία σε κάθε χάραξη οδικού δικτύου.
Αφήσαμε για το τέλος την Mustang Mach-E GT με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 487 ίππους, ροπή 860 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα.
Τα συστήματα κίνησης προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 610 χλμ (WLTP) για την Mustang Mach-E με πίσω κίνηση.
Σε τυπική οδήγηση, το Mach-E προσφέρει μια αθόρυβη εμπειρία. Το αναγεννητικό σύστημα πέδησης επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να επιβραδύνετε μέχρι να σταματήσετε τελείως απλά τραβώντας το πόδι σας από το γκάζι.
Σημειώνουμε εδώ την δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας της Mach-E από το 10 μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 6 ώρες.
Δημιουργός ευδαιμονίας
Οι τυχεροί που θα την αποκτήσετε, μόλις πατήσετε το γκάζι θα διαπιστώσετε ότι σας χαρίζει αμέσως ένα χαμόγελο στα χείλη σας. Βυθίζοντας το πόδι σας στο πεντάλ, ο υπολογιστής επιτρέπει στους ηλεκτροκινητήρες να αντλούν όση ενέργεια από την μπαταρία θέλει το δεξί σας πόδι αλλά και οι ικανότητές σας επιτρέπουν. Και έτσι θα διαπιστώσετε ότι η Mach-E δεν θα σας θυμίσει σε τίποτα ότι οδηγείτε ένα SUV.
Το χαμηλό κέντρο βάρους κάνει θαύματα για κάθε ηλεκτρικό όχημα, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος του βάρους διατηρείται πολύ χαμηλό σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, αλλά τα εύσημα της Mach-E δεν ήταν απλώς ένα χαμηλό κέντρο βάρους.Το τιμόνι, για παράδειγμα, μοιάζει σαν κάτι από ένα παλαιότερο, πιο αναλογικό αυτοκίνητο, παρόλο που είναι η παραδοσιακή ηλεκτρική υποβοήθηση που βλέπουμε σήμερα. Εδώ δεν θα πρέπει να έχουμε απορίες μια και η Ford παραδοσιακά φτιάχνει τα καλύτερα συστήματα διεύθυνσης ever. Οι γρήγορες στροφές σε επανάληψη, αριστερά-δεξιά-αριστερά-δεξιά σας προσφέρουν πραγματική απόλαυση χάρη στο άριστα ζυγισμένο εμπρός και πίσω μέρος.
Εν κατακλείδι
Η Ford Mustang Mach-E είναι, στην πραγματικότητα, μια Mustang. Η Ford, η εταιρεία που ήταν υπεύθυνη για την κατασκευή του αυτοκινήτου, του έδωσε το όνομα Mustang και σε προ(σ)καλεί να την οδηγήσεις, οπότε κάπως έτσι θα καταλήξεις ότι ναι, είναι μία «πραγματική» FordMustang.
Αξία
Η τιμή της βασικής έκδοσης, της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης MustangMach-E είναι 55.780 ευρώ με την έκπτωση των 8.000 ευρώ μέσω της επιδότησης από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Δειτε περισσοτερα
Μια Θεσσαλονικιά ποιήτρια του Μεσοπολέμου έρχεται πάλι στο προσκήνιο
«Η αρχιτεκτονική είναι η τέχνη της διάρκειας»
Η Kovacs μιλάει στην Athens Voice λίγες μέρες πριν τη συναυλία της στην Αθήνα
Οι ταινίες, οι αριθμοί, οι αλλαγές, οι διαμάχες
Ένα φαινόμενο που η παρουσία του μεταξύ ψηφιακού κόσμου και αληθινών γειτονιών καταργεί τα όρια μεταξύ κατασκευασμένου και υπαρκτού