- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Nέο DS 3: «Η δύναμη της αποπλάνησης» έχει μεγάλη ιστορία πίσω της
Κι όμως έκανε το ντεμπούτο στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι!
Nέο DS 3: Το εσωτερικό, το εξωτερικό και τρία διαφορετικά είδη συστήματος του μοντέλου
Και να ’μαι στο Παρίσι και σουλατσάρω στο 6e Arrondissement (έκτο Αροντισμάν παρακαλώ), και δη στο εθιστικό Saint Germain, μία ωδή στο καλλιτεχνικό και πολιτιστικό μου υπόβαθρο, και εκεί στη Rue Bonaparte, χαζολογώντας στις βιτρίνες, απολαμβάνω εξαίσια macaron. Να σας πω εδώ ότι στην τσάντα μου έχω ένα ακόμα μακρόστενο κουτάκι με macaron, αλλά και ένα σακουλάκι επίσης με το εθνικό γλύκισμα της χώρας στη δεξιά μου τσέπη. Όπως θα έχετε καταλάβει μπορώ να κάνω ακόμα και άσκοπα αυτό το ταξίδι στη Γαλλία με μόνο κίνητρο να τροφοδοτώ με την εξαιρετική κρέμα και τη χρωματιστή αμυγδαλόπαστα των macaron τους γευστικούς μου κάλυκες.
Πριν με μισήσετε, ας το σοβαρέψω λίγο. Στο Παρίσι πήγα για την Εβδομάδα Μόδας και χωρίς να το καταλάβω, βρέθηκα να κάθομαι στην τρίτη σειρά ενός ιδιαίτερου και παράξενου ντεφιλέ… Αναφέρομαι στο επίσημο λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου DS 3.
Και μην αναρωτηθείτε τι δουλειά έχει αυτοκίνητο στα catwalk, γιατί θα σας μέμφω ολημερίς παρακαλώ. Διότι αν δεν κάνει το κοινωνικό του ντεμπούτο ένα μοντέλο της DS στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, ποιος θα το κάνει.
Παρίσι, είπα να σας βάλω στο κλίμα λέγοντας ότι το νέο DS 3 κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Poissy, βορειοδυτικά του Παρισιού, δίπλα σε κάποιο από τα chicane του Σηκουάνα, με πληθώρα επιλογών κινητήρων, όπως αμιγώς ηλεκτρική, βενζίνη και diesel. Οι θερμικοί κινητήρες, καθώς ο νέος ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας συναρμολογούνται επίσης στη Γαλλία.
Apprenons a le connaitre
Ας το γνωρίσουμε λοιπόν! Πιστό στο πρωτοποριακό και ανατρεπτικό ύφος της μάρκας, το DS 3 σου κλείνει το μάτι με αέρα ανανέωσης! Οι οπτικές αλλαγές επικεντρώνονται στον μπροστινό προφυλακτήρα, με το DS 3 να αποκτά την υπογραφή LED DRL DS Wings, ενώ στο πίσω μέρος η αλλαγή είναι η νέα λακαρισμένη μαύρη λωρίδα γύρω από τα πίσω φώτα.
Το νέο DS 3 διαθέτει εσωτερικό που αντλεί έμπνευση από τη γαλλική τεχνογνωσία στην πολυτέλεια για να δώσει ζωή σε μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα στην καμπίνα. Εν προκειμένω, τα υλικά επιλέχθηκαν με στόχο να προσφέρουν ένα φινίρισμα που χαρακτηρίζεται από αριστεία, καινοτομία και βιωσιμότητα. Λεπτομέρειες όπως οι ραφές «μαργαριτάρι» ή τα ανάγλυφα ένθετα Clous de Paris δείχνουν τη μοναδικότητα των κόκπιτ της DS Automobiles.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές επικεντρώνονται στο νέο infotainment DS IRIS, με δώδεκα τετράγωνα widgets στην οθόνη αφής 10,3’’, ασύρματο κατοπτρισμό smartphone και προηγμένη αναγνώριση φωνής που υποστηρίζει τουλάχιστον 40 γλώσσες, ενώ η νέα οθόνη συνδυάζεται με διαμορφώσιμο ψηφιακό ταμπλό οργάνων 7’’ και head-up display.
Από την εφαρμογή MyDS, ο κάτοχος χρησιμοποιεί λειτουργίες τηλεχειρισμού και το προαιρετικό ηχοσύστημα 515 Watt Focal Electra διαθέτει δώδεκα ηχεία, για μια κορυφαία εμπειρία ήχου.
Οι σχεδιαστές της DS πρόσθεσαν ένα νέο τιμόνι με διαφορετική ρύθμιση για τα ενσωματωμένα χειριστήρια και, και, και… εδώ σας έχω! Τα εμπρός καθίσματα μπορούν να είναι θερμαινόμενα, ηλεκτρικά και μασάζ! Στο δε πορτμπαγκάζ 350 λίτρα περιμένουν τα ψώνια σας και τις καπελιέρες…
Εξοπλισμένο στάνταρ με κάμερα πίσω από το παρμπρίζ του, το νέο DS 3 περιλαμβάνει ως στάνταρ όλα τα κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδήγησης υψηλού επιπέδου.
Ολοκληρώνοντας, η νέα DS 3 διατίθεται σε πέντε εκδόσεις, η βασική Bastille, η σπορ Performance Line και Performance Line+, η Rivoli μεσαίων προδιαγραφών και η ναυαρχίδα Opera.
Sur la route
Όπως ο προκάτοχός του που παρουσιάστηκε το 2018, το νέο DS 3 προσφέρεται με τρία διαφορετικά είδη συστήματος μετάδοσης κίνησης: ηλεκτρικό, βενζινοκίνητο και diesel. Στον δρόμο, λοιπόν, μπορούμε να τα απολαύσουμε με τον βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων PureTech 100 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή τον βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων Puretech 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 σχέσεων, ή με τον Diesel 1.5 λίτρων BlueHDi 130 ίππων με αυτόματο ΕΑΤ8 σχέσεων.
Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο DS 3 E-Tense εξοπλίζεται πλέον με εντελώς νέο ηλεκτροκινητήρα 400 Volt, μειωτήρα και μπαταρία 54 kWh, απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm, όντας κατά 20 ίππους ισχυρότερος από τον προηγούμενης γενιάς.
Η ελαφρώς μεγαλύτερη μπαταρία (54 kWh από 50 kWh) σε συνδυασμό με μικρές βελτιώσεις στην απόδοση και την αεροδυναμική έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένη αυτονομία έως 404 χλμ. στον μικτό κύκλο WLTP και έως 575 χλμ. στην κίνηση στην πόλη, με κατανάλωση 12,6 kWh/100 χλμ.
Και όλα αυτά δεν έγιναν τυχαία. Όλη η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από τη συμμετοχή της DS Automobiles στη Formula-E, χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του νέου DS 3 E-Tense.
Portefeuille
Ένα εύρος τιμών καλύπτει τη σειρά των εκδόσεων κινητήρων και εξοπλισμού με αρχική τιμή για το νέο DS 3 τις 29.900 ευρώ για την έκδοση 1.2 100 ίππων Bastille. Παράλληλα παρέχονται 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. ●