- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
To Dacia Duster 4X4 είναι ένα value for money σκληροτράχηλο τετρακίνητο αυτοκίνητο
Η τετρακίνητη έκδοση 4WDμε πραγματικές ικανότητες θα σου θυμίσει τις αρετές του off-road στα καλύτερά της
Dacia Duster 4X4: Η σχεδίασή του, η tech πλευρά του και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Τι είναι
Ένα οικογενειακό SUV με περιπετειώδη χαρακτήρα, αποτελώντας το ιδανικό μέσο για τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και για τις εξορμήσεις στην ύπαιθρο.
Η τετρακίνητη έκδοση 4WDμε πραγματικές ικανότητες θα σου θυμίσει τις αρετές του off-road στα καλύτερά της.
Σχεδίαση
Το Duster της δοκιμής μας «φορούσε» το νέο χρώμα «Arizona Orange», που τονίζει ακόμα περισσότερο το μοντέρνο του design.
Τα νέα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου «Y», ένα χαρακτηριστικό μοτίβο από το οποίο πήρε την έμπνευσή της και η σχεδίαση της νέας τρισδιάστατης χρωμιωμένης μάσκας.
Τα εμπρός φώτα (τύπου ECOLED), αλλά και τα πίσω, ενσωματώνουν τη νέα φωτιστική υπογραφή της Dacia. Το Duster είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που εξοπλίζεται με εμπρός φλάς τεχνολογίας LED.
Εσωτερικό
Το Duster προσφέρει βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στους επιβάτες του. Το φιλόξενο εσωτερικό του, διαθέτει νέες ταπετσαρίες, νέα προσκέφαλα και μία ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με φαρδύ, συρόμενο υποβραχιόνιο. Προσφέρει επίσης δύο νέα συστήματα πολυμέσων, με νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής 8”.
Οι επενδύσεις των καθισμάτων όσο και το σχήμα των νέων προσκέφαλων προσφέρουν καλύτερη εργονομία, ενώ καθαρίζονται πολύ εύκολα. Η λεπτή γραμμή τους βελτιώνει την ορατότητα των πίσω επιβατών προς τα εμπρός και των εμπρός προς τα πίσω.
Το πιο σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με το φαρδύ υποβραχιόνιο, το οποίο μπορεί να σύρεται κατά 7 εκ.
Στο εσωτερικό του διαθέτει χώρο για φύλαξη φιάλης 1,1 λίτρου, αλλά και δύο θύρες USB στο πίσω μέρος του, για φόρτιση των φορητών συσκευών των πίσω επιβατών.
Δυο νέα συστήματα πολυμέσων. Εκτός από το ηχοσύστημα Dacia Plug&Radio (radio, MP3, USB και Bluetooth), πλέον έχουμε δύο νέο συστήματα πολυμέσων: το Media Display και το Media Nav, με οθόνη αφής 8”.
Το Media Display και το Media Nav περιλαμβάνει και το σύστημα 4x4 Monitor – για τις εκδόσεις 4WD - που περιλαμβάνει υψόμετρο, κλισιόμετρο και πυξίδα.
4X4 Monitor
Η έκδοση 4x4 που είχαμε στην διάθεσή μας, είναι εφοδιασμένη με το σύστημα infotainment Media Display ή το Media Nav, περιλαμβάνει επίσης και το 4x4 Monitor που εμφανίζει πληθώρα πληροφοριών στην κεντρική οθόνη του ταμπλό:
Πλευρικό κλισιόμετρο: που εμφανίζει τη γωνία κλίσης δεξιά-αριστερά και αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο έδαφος
Διαμήκης κλίση: λαμβάνει τα δεδομένα από το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist) και το αντίστοιχο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Adaptive Hill Descent Control) ενημερώνοντας τον οδηγό για την κλίση του δρόμου.
Πυξίδα: διαθέσιμη ακόμα και με το αυτοκίνητο σταματημένο, βοηθά τον οδηγό στο προσανατολισμό του.
Υψόμετρο: το υψόμετρο απεικονίζεται σε μία πλευρά της οθόνης, ενώ στην άλλη πλευρά εμφανίζονται τα στοιχεία ανάβασης-κατάβασης.
Μετά από μία διαδρομή εκτός δρόμου, το 4x4 Monitor εμφανίζει τη σύνοψη των δεδομένων που καταγράφηκαν στην συγκεκριμένη πορεία.
Στον δρόμο
Εντελώς ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση και τις περιορισμένες εκπομπές CO2.
Το Duster διατίθεται και με αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο EDC, σε συνδυασμό με τον κινητήρα TCe 150, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) έχει αυξηθεί κατά 50%.
Η έκδοση 2WD του Duster εφοδιάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe 150.
Το κιβώτιο EDC μειώνει το υπερβολικό και άσκοπο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα, διασφαλίζοντας ότι, σε κάθε περίσταση έχει επιλεγεί η μεγαλύτερη δυνατή σχέση για τη δεδομένη ταχύτητα κίνησης, ελέγχοντας έτσι την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.
Το Duster εξοπλίζεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων, προδιαγραφών Euro 6D Full. Πιο συγκεκριμένα: Diesel: 1.5 BluedCi 115 (2WD ή 4WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (το αυτοκίνητο της δοκιμής μας)
Βενζίνης: 1.0 TCe 90 (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, 1.3 TCe 150 (2WD), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων και 1.0 TCe 100 LPG (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το Duster διαθέτει πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (ADAS).
Εκτός δρόμου...
Το Duster αποδεικνύεται έμπρακτα ο καταλληλότερος καθημερινός σύντροφος, τόσο για τις εντός, όσο και για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις.
Για απροβλημάτιστες διαδρομές, το αυτοκίνητο προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά «παντός εδάφους», όπως: 21,7 εκ. απόσταση από το έδαφος (εκδόσεις 2WD) και 21,4 εκ. (εκδόσεις 4WD).
Γωνία ράμπας 21°, γωνία προσέγγισης 30° και γωνία διαφυγής 34° (εκδόσεις 2WD) / 33° (εκδόσεις 4WD).
Τιμές
Οι τιμές του Dacia Duster ξεκινούν από τα 21.740 ευρώ, για την έκδοση 1.0 TCe 90hp 4x2.
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 Blued Ci 115hp 4x2 αρχίζει από τα 23.650 ευρώ.
Η τετρακίνητη έκδοση διατίθεται σε συνδυασμό μόνο με τον κινητήρα diesel και κοστίζει από 25.410 ευρώ.