- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Κροατίας: O Elfyn Evans νικητής
O Ott Tanak παίρνει τους 5 πόντους της τελικής Power Stage
Ράλλυ Κροατίας: Η νίκη του Elfyn Evans, οι νικητές στις κατηγορίες WRC και WRC2 και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
Η πρώτη του νίκη μετά το Secto Rally Φινλανδίας το 2021, και η πρώτη της καριέρας του στην άσφαλτο, ανέβασε τον Elfyn Evans (Toyota Yaris) από την πέμπτη στην πρώτη θέση στην κατάταξη του πρωταθλήματος οδηγών.
«Προφανώς εργαζόμαστε για αυτό εδώ και πολύ καιρό, αλλά όλα φαίνονται τόσο ασήμαντα αυτή τη στιγμή - αυτή είναι η ουσία», είπε ο Evans. «Μετά το προσοχή που δώσαμε στον αγώνα κατά τη διάρκεια του τριημέρου, μας λείπει ο φίλος μας. Αμέσως μετά την γραμμή τερματισμού, αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε. Υποσχεθήκαμε στην οικογένεια του Craig (Breen) ότι θα απολαύσουμε το Σαββατοκύριακο και το κάναμε. Όλοι τους σκεφτόμαστε αυτή τη στιγμή».
Η ομάδα της Toyota Gazoo Racing διατήρησε το αήττητο ρεκόρ Ράλι Κροατίας, ενώ αύξησε επίσης το προβάδισμά της στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών έναντι της Hyundai Motorsport στους 28 βαθμούς.
Ο πρώτος καθαρός ασφάλτινος αγώνας της φετινής σεζόν πρόσφερε δράση και ο Ott Tanak (Ford Puma) φαινόταν έτοιμος να γίνει πραγματική απειλή για τον Evans καθώς είχε εξαιρετικό ρυθμό νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου. Ωστόσο, ένα πρόβλημα μετάδοσης αργότερα εμπόδισε την πρόοδο του Εσθονού. Ο Tanak τελείωσε την ημέρα αρπάζοντας τους 5 πόντους της τελικής Wolf Power Stage, 27 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans και 31,6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Esapekka Lappi (Hyundai i20) ο οποίος τερμάτισε στην 3η θέση.
Ο Lappi δεν είχε αυτοπεποίθηση σε μερικά από τα πιο βρώμικα τμήματα του δρόμου, αλλά η συνέπεια τον αντάμειψε με το πρώτο του Hyundai i20 N βάθρο – μια ευπρόσδεκτη ώθηση μετά την πτώση από το προβάδισμα στον προηγούμενο αγώνα.
Πίσω του ήταν μια τριάδα Toyota (Rovanpera, Ogier, Katsuta) με επικεφαλής τον πρωταθλητή του 2022, Kalle Rovanperä, με καθυστέρηση 19,7 δευτερολέπτων. Ο Φινλανδός έχασε πολύ χρόνο μετά το κλατάρισμα την Παρασκευή, αλλά κατάφερε να βρεθεί στην 4η θέση έχοντας εντυπωσιακές επιδόσεις το υπόλοιπο τριήμερο. Ξεπέρασε τον Sébastien Ogier την Κυριακή το πρωί και κατέκτησε την τέταρτη θέση στη γενική, ξεπερνώντας τον ομόσταυλό του με μόλις 9,7 δευτερόλεπτα. Ο Takamoto Katsuta βρίσκεται στην 6η θέση με σχεδόν ένα λεπτό διαφορά από τον Ogier.
Ο Ogier, ο οποίος ήταν πρώτος στη βαθμολογία στο πρωτάθλημα οδηγών πριν από αυτό το ράλλυ βρίσκεται τώρα στη 2η θέση. Το δικό του κλατάρισμα στην ίδια Ε.Δ. την Παρασκευή του κόστισε 1,5 λεπτό και τον έβγαλε εκτός συναγωνισμού. Τέλος, το δεύτερο Ford Puma του Pierre-Louis Loubet τερμάτισε στην 7η θέση με 2 λεπτά διαφορά από τον Katsuta λόγω προβλήματος στο τιμόνι. Τα πληρώματα του WRC2, Yohan Rossel, Nikolay Gryazin και Oliver Solberg ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Νικητές
Στην κορυφαία κατηγορία του WRC οι νικητές ήταν: 1ος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), 2ος ο Ott Tanak (Ford Puma), 3ος ο Esapekka Lappi (Hyundai i20)
Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Yohan Russel (Citroen C3 Rally2), 2ος ο nikolay Gryazin (Skoda Fabia Rally2 evo), 3ος ο Emil Lindholm (Skoda Fabia Rally2 evo),
Βαθμολογίες
Στο πρωτάθλημα οδηγών οι βαθμολογίες είναι: Elfyn Evans (69), Sebastien Ogier (66), Ott Tanak (65), Kalle Rovanpera (64), Thierry Neuville (53), Esapekka Lappi (30),Craig Breen (19), Dani Sordo (17), Takamoto Katsuta (16), Pierre-Louis Loubet (14)
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (154), Hyundai Motorsport (126), M-Sport Ford (108)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.