- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Να γιατί η τετρακίνητη Mercedes-Benz EQB μας προσφέρει την ηλεκτροκίνηση σε οικογενειακό μέγεθος
To design, το κόστος και η συμπεριφορά της στο δρόμο
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![auto-κεντρικη auto-κεντρικη](/images/1074x600/jpg/files/2023-02-28/auto-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B7.jpg)
Η τετρακίνητη Mercedes-Benz EQB μας προσφέρει την ηλεκτροκίνηση σε οικογενειακό μέγεθος - To design, το κόστος και η συμπεριφορά της στο δρόμο
Τι είναι
- Είναι το δεύτερο πλήρως ηλεκτρικό compact αυτοκίνητο της Mercedes-EQ.
- Η ηλεκτροκίνητη και τετρακίνητη EQB ξεχωρίζει για την δυνατότητα να φιλοξενήσει μέχρι επτά επιβάτες.
Με μια ματιά
- Η ηλεκτροκίνηση σε οικογενειακό μέγεθος
- 3 σειρές καθισμάτων, 7 καθίσματα, 1.710 λίτρα πορτμπαγκάζ
![auto_5_ auto_5_](/images/w734/jpg/files/2023-02-28/auto_5_.jpg)
Σχεδιασμός
- Εξωτερικά, χαρακτηρίζεται από την γνωστή μας στα μοντέλα Mercedes-EQ μαύρη μάσκα «black panel» της με το αστέρι στο κέντρο, ενώ άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της σχεδίασης της, είναι η ενιαία φωτεινή λωρίδα LED μπροστά και πίσω.
- Οι χώροι στο εσωτερικό είναι γενναιόδωροι, και πραγματικά βοηθάει ιδιαίτερα σε αυτή την αίσθηση και η πανοραμική ηλιοροφή.
- Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από 495 έως 1.710 στην πενταθέσια διάταξη και από 465 έως 1.620 λίτρα στην επταθέσια έκδοση.
- Οι πλάτες των καθισμάτων στη δεύτερη σειρά διαθέτουν ρύθμιση της κλίσης σε διάφορες θέσεις, ενώ προαιρετικά αυτή η σειρά μπορεί να μετακινείται και κατά μήκος έως 14 εκ. και με αυτόν τον τρόπο, το πορτμπαγκάζ μπορεί να μεγαλώνει κατά έως 190 λίτρα
- Στην προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων μπορούν να φιλοξενηθούν άτομα ύψους έως 1,65 μέτρων και να τοποθετούνται φυσικά παιδικά καθίσματα.
![auto_1_ auto_1_](/images/w734/jpg/files/2023-02-28/auto_1_.jpg)
Tech
- Η Mercedes EQB διαθέτει το σύστημα πολυμέσων με τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών και το MBUX (Mercedes-Benz User Experience), αλλά και προγνωστική πλοήγηση μέσω του Electric Intelligence που διευκολύνει την καθημερινότητα, καθώς υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή προς τον εκάστοτε προορισμό.
- Το Electric Intelligence λαμβάνει υπόψη τη μέγιστη ισχύ φόρτισης και τη διάρκεια των πιθανών στάσεων φόρτισης, ενώ διασφαλίζει ότι η μπαταρία υψηλής τάσης φτάνει στη βέλτιστη θερμοκρασία φόρτισης πριν την προγραμματισμένη στάση φόρτισης, εάν χρειάζεται.
- Όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού είναι παρόντα δημιουργώντας μία «ομπρέλα» άνεσης και ασφάλειας μάλιστα από τον βασικό εξοπλισμό.
![auto_4_ auto_4_](/images/w734/jpg/files/2023-02-28/auto_4_.jpg)
Στον δρόμο
- Για ηλεκτρική οδήγηση στην EQB 300 4MATIC φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες μεγάλης ισχύος: ένας ασύγχρονος κινητήρας στον μπροστινό άξονα και ένας σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη στον πίσω άξονα.
- EQB 300 4MATIC: 228 ίπποι, 390 Nm ροπή, γενική αυτονομία από 395-423 χλμ. και αστική αυτονομία 474 – 504 χλμ
- Οι κινητήρες αυτοί μαζί με το σύστημα ψύξης, το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος και το κιβώτιο 1 σχέσης με σταθερή σχέση μετάδοσης και διαφορικό, συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο, ενιαίο σύνολο: το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (eATS).
- Η πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση 4MATIC εξασφαλίζει χαρακτηριστικά δυναμικής οδήγησης και σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
- Για περισσότερη ασφάλεια σε περίπτωση βροχής, χιονιού και πάγου, το σύστημα βελτιώνει την πρόσφυση και την οδηγική ευστάθεια.
- Για όλα τα μοντέλα προσθιοκίνητο/τετρακίνητα η τελική ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα.
- 3 προγράμματα ανάκτησης και 4 προγράμματα οδήγησης (C/E/S/I)
- Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο από 17.8-19.4kWh/100km
- Μηδενικές εκπομπές ρύπων CO2 μια και είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα
![auto_3_ auto_3_](/images/w734/jpg/files/2023-02-28/auto_3_.jpg)
Μπαταρία - Φόρτιση
- Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης της EQB είναι τοποθετημένη σε πολλές μονάδες στο δάπεδο του οχήματος έτσι, ώστε να επιτυγχάνεται, χαμηλότερο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και να καταλαμβάνει λίγο χώρο.
- Η EQB μπορεί να φορτίζεται πολύ εύκολα το σπίτι και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης, με εναλλασσόμενο ρεύμα AC έως 11 kW χρησιμοποιώντας τον φορτιστή αυτοκινήτου. Ο χρόνος που απαιτείται για μία πλήρη φόρτιση εξαρτάται από τη διαθέσιμη υποδομή και τον εξοπλισμό του οχήματος, ενώ η φόρτιση σε Wallbox της Mercedes-Benz γίνεται πολύ γρηγορότερα από ό,τι σε οικιακό ρευματοδότη.
- Δωρεάν φόρτιση για ένα έτος, μέσω του Mercedes me Charge, που απαριθμεί περισσότερους από 160 δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε όλη την επικράτεια.
- Το Mercedes me Charge επιτρέπει στους πελάτες Mercedes-EQ να χρησιμοποιούν με ευκολία τους σταθμούς φόρτισης διαφόρων παρόχων, ενώ παράλληλα επωφελούνται από μία ενιαία λειτουργία πληρωμής με απλές διαδικασίες χρέωσης.
![auto_6_ auto_6_](/images/w734/jpg/files/2023-02-28/auto_6_.jpg)
Κοστίζει
- Για την EQB 250 από 50.100 και για την EQB 300 4Matic από 53.200 ευρώ
- Στις τιμές περιλαμβάνεται το ποσό επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» 8.000 ευρώ
![auto_2 auto_2](/images/w734/jpg/files/2023-02-28/auto_2.jpg)
Info
- Περισσότερες πληροφορίες για την Mercedes-Benz EQB μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Η σειρά εκκίνησης του μεγάλου αγώνα
Ένας αγώνας που είχε όλα όσα κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να ξεχωρίζει
Ο Ogier χάνει τον αγώνα στην τελευταία Ε.Δ. για 0,2 δευτερόλεπτα
Ο Neuville χάνει την ευκαιρία για μία θέση στο βάθρο
O Tanak στη 2η θέση με μικρή διαφορά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.