- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Να γιατί η τετρακίνητη Mercedes-Benz EQB μας προσφέρει την ηλεκτροκίνηση σε οικογενειακό μέγεθος
To design, το κόστος και η συμπεριφορά της στο δρόμο
Η τετρακίνητη Mercedes-Benz EQB μας προσφέρει την ηλεκτροκίνηση σε οικογενειακό μέγεθος - To design, το κόστος και η συμπεριφορά της στο δρόμο
Τι είναι
- Είναι το δεύτερο πλήρως ηλεκτρικό compact αυτοκίνητο της Mercedes-EQ.
- Η ηλεκτροκίνητη και τετρακίνητη EQB ξεχωρίζει για την δυνατότητα να φιλοξενήσει μέχρι επτά επιβάτες.
Με μια ματιά
- Η ηλεκτροκίνηση σε οικογενειακό μέγεθος
- 3 σειρές καθισμάτων, 7 καθίσματα, 1.710 λίτρα πορτμπαγκάζ
Σχεδιασμός
- Εξωτερικά, χαρακτηρίζεται από την γνωστή μας στα μοντέλα Mercedes-EQ μαύρη μάσκα «black panel» της με το αστέρι στο κέντρο, ενώ άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της σχεδίασης της, είναι η ενιαία φωτεινή λωρίδα LED μπροστά και πίσω.
- Οι χώροι στο εσωτερικό είναι γενναιόδωροι, και πραγματικά βοηθάει ιδιαίτερα σε αυτή την αίσθηση και η πανοραμική ηλιοροφή.
- Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από 495 έως 1.710 στην πενταθέσια διάταξη και από 465 έως 1.620 λίτρα στην επταθέσια έκδοση.
- Οι πλάτες των καθισμάτων στη δεύτερη σειρά διαθέτουν ρύθμιση της κλίσης σε διάφορες θέσεις, ενώ προαιρετικά αυτή η σειρά μπορεί να μετακινείται και κατά μήκος έως 14 εκ. και με αυτόν τον τρόπο, το πορτμπαγκάζ μπορεί να μεγαλώνει κατά έως 190 λίτρα
- Στην προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων μπορούν να φιλοξενηθούν άτομα ύψους έως 1,65 μέτρων και να τοποθετούνται φυσικά παιδικά καθίσματα.
Tech
- Η Mercedes EQB διαθέτει το σύστημα πολυμέσων με τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών και το MBUX (Mercedes-Benz User Experience), αλλά και προγνωστική πλοήγηση μέσω του Electric Intelligence που διευκολύνει την καθημερινότητα, καθώς υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή προς τον εκάστοτε προορισμό.
- Το Electric Intelligence λαμβάνει υπόψη τη μέγιστη ισχύ φόρτισης και τη διάρκεια των πιθανών στάσεων φόρτισης, ενώ διασφαλίζει ότι η μπαταρία υψηλής τάσης φτάνει στη βέλτιστη θερμοκρασία φόρτισης πριν την προγραμματισμένη στάση φόρτισης, εάν χρειάζεται.
- Όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού είναι παρόντα δημιουργώντας μία «ομπρέλα» άνεσης και ασφάλειας μάλιστα από τον βασικό εξοπλισμό.
Στον δρόμο
- Για ηλεκτρική οδήγηση στην EQB 300 4MATIC φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες μεγάλης ισχύος: ένας ασύγχρονος κινητήρας στον μπροστινό άξονα και ένας σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη στον πίσω άξονα.
- EQB 300 4MATIC: 228 ίπποι, 390 Nm ροπή, γενική αυτονομία από 395-423 χλμ. και αστική αυτονομία 474 – 504 χλμ
- Οι κινητήρες αυτοί μαζί με το σύστημα ψύξης, το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος και το κιβώτιο 1 σχέσης με σταθερή σχέση μετάδοσης και διαφορικό, συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο, ενιαίο σύνολο: το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (eATS).
- Η πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση 4MATIC εξασφαλίζει χαρακτηριστικά δυναμικής οδήγησης και σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
- Για περισσότερη ασφάλεια σε περίπτωση βροχής, χιονιού και πάγου, το σύστημα βελτιώνει την πρόσφυση και την οδηγική ευστάθεια.
- Για όλα τα μοντέλα προσθιοκίνητο/τετρακίνητα η τελική ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα.
- 3 προγράμματα ανάκτησης και 4 προγράμματα οδήγησης (C/E/S/I)
- Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο από 17.8-19.4kWh/100km
- Μηδενικές εκπομπές ρύπων CO2 μια και είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα
Μπαταρία - Φόρτιση
- Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης της EQB είναι τοποθετημένη σε πολλές μονάδες στο δάπεδο του οχήματος έτσι, ώστε να επιτυγχάνεται, χαμηλότερο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και να καταλαμβάνει λίγο χώρο.
- Η EQB μπορεί να φορτίζεται πολύ εύκολα το σπίτι και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης, με εναλλασσόμενο ρεύμα AC έως 11 kW χρησιμοποιώντας τον φορτιστή αυτοκινήτου. Ο χρόνος που απαιτείται για μία πλήρη φόρτιση εξαρτάται από τη διαθέσιμη υποδομή και τον εξοπλισμό του οχήματος, ενώ η φόρτιση σε Wallbox της Mercedes-Benz γίνεται πολύ γρηγορότερα από ό,τι σε οικιακό ρευματοδότη.
- Δωρεάν φόρτιση για ένα έτος, μέσω του Mercedes me Charge, που απαριθμεί περισσότερους από 160 δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε όλη την επικράτεια.
- Το Mercedes me Charge επιτρέπει στους πελάτες Mercedes-EQ να χρησιμοποιούν με ευκολία τους σταθμούς φόρτισης διαφόρων παρόχων, ενώ παράλληλα επωφελούνται από μία ενιαία λειτουργία πληρωμής με απλές διαδικασίες χρέωσης.
Κοστίζει
- Για την EQB 250 από 50.100 και για την EQB 300 4Matic από 53.200 ευρώ
- Στις τιμές περιλαμβάνεται το ποσό επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» 8.000 ευρώ
Info
- Περισσότερες πληροφορίες για την Mercedes-Benz EQB μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.