- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλλυ Σουηδίας: Ο Tanak ξανά στην 1η θέση
8,6 δευτερόλεπτα χωρίζουν τον Tanak και τον Breen
WRC - Ράλλυ Σουηδίας 2023 – Ημέρα 3η: Οι Ειδικές Διαδρομές και η κατάταξη των οδηγών.
Στις πρώτες 2 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) της ημέρας ο Craig Breen (Hyundai i20) έκανε πολύ καλούς χρόνους με αποτέλεσμα να απομακρύνει τον ανταγωνιστή του, Ott Tanak (Ford Puma), και να τον αφήσει 5,7 δευτερόλεπτα πίσω. Όμως, η έλλειψη εμπειρίας στην τελική Ε.Δ. του πρωινού σκέλους, Sävar, ανέτρεψε τη σκληρή δουλειά του Ιρλανδού και πριν το μεσημεριανό σέρβις η διαφορά τους είχε πέσει στα 3 δευτερόλεπτα. Δύο Ε.Δ. μετά, η διαφορά θα ήταν στα 0,5.
Ο Breen είπε για αυτό ότι «Δυστυχώς, είναι από αυτές τις περιπτώσεις που δεν κατάφερα ποτέ να κάνω αυτή την Ε.Δ. πέρυσι και αυτή ήταν η πρώτη μου φορά. Υπήρχαν σημεία που ήμουν πολύ προσεκτικός και διστακτικός, αλλά εντάξει. Το αυτοκίνητο λειτούργησε καλά στο δεύτερο σκέλος χθες, οπότε είμαι γεμάτος αυτοπεποίθηση».
Ο Tänak παραδέχτηκε ότι ένιωθε άβολα πίσω από το τιμόνι του Puma του, ειδικά κατά τη διάρκεια του πρωινού, αν και τα χαρακτηριστικά της τελευταίας Ε.Δ. του πρωινού σκέλους ταίριαζαν περισσότερο στο αυτοκίνητο. Στην προτελευταία Ε.Δ. του Σαββάτου όμως, λίγα εκατοντάδες μέτρα πριν τον τερματισμό, το μπροστά αριστερό ελαστικό του «έσκασε» στην ευθεία με αποτέλεσμα να χάσει για λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια στροφή και ως εκ τούτου κάποια πολύτιμα δευτερόλεπτα. Κι όμως, κατάφερε να τερματίσει 2,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Breen.
Η υπέρτατη μάχη δόθηκε στην τελευταία Ε.Δ. όπου ο Tanak κατάφερε να κρατήσει την υπεροχή του και να ανεβεί και πάλι στην 1η θέση, αφήνοντας τον Breen 8,6 δευτερόλεπτα πίσω του.
Μάχη υπήρχε κατά τη διάρκεια της ημέρας και για την 3η θέση γενικής μεταξύ του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) και του Esapekka Lappi (Hyundai i20). Μέχρι το τέλος του πρωινού σκέλους, ο Lappi την κατείχε με διαφορά 10,5 δευτερολέπτων από τον πρώην ομόσταυλό του Rovanpera. Στην 2η όμως Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους ο Lappi χτύπησε σε μια «μπαριέρα» χιονιού λόγω προβλήματος σε ένα ελαστικό του, και τερμάτισε τελευταίος, στην 38η θέση, 7 λεπτά και 16 δευτερόλεπτα πίσω από τον ηγέτη Breen, «παραχωρώντας» το 3ο βάθρο στον Rovanpera.
O Thierry Neuville (Hyundai i20) είχε μια εξαιρετική μέρα, ανεβαίνοντας από την 6η στην 4η θέση (μέσα σε 5 Ε.Δ.) με σταθερότητα και αποφασιστικότητα· τόση που στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας ξεπέρασε και τον Rovanpera, αρπάζοντας την 3η θέση από τα χέρια του περσυνού πρωταθλητή. Αντιθέτως, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) δεν υπήρξε τόσο συνεπής στις επιδόσεις του και έχασε μια θέση στη γενική κατάταξη και βρίσκεται τώρα στην 5η θέση. Την εξάδα της κορυφαίας κατηγορίας κλείνει ο Γάλλος Pierre-Louis Loubet (Ford Puma).
Στην κατηγορία WRC2, 1ος είναι ο Oliver Solberg (Skoda Fabia), 2ος ο Ole Christian Veiby (Volkswagen Polo), και 3ος ο Sami Pajari (Skoda Fabia).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.