- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλλυ Σουηδίας: Ο Craig Breen στην 1η θέση
Ο Tanak στη 2η θέση με 2,6 δευτερόλεπτα διαφορά
WRC - Ράλλυ Σουηδίας 2023: Οι Ειδικές Διαδρομές και η κατάταξη των οδηγών.
Μετά το τέλος του πρωινού σκέλους της Παρασκευής, ο Εσθονός Ott Tank (Ford Puma) ήταν 1ος στην κατάταξη, με μόνο όμως 2,1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ιρλανδό Craig Breen (Hyundai i20). Στην 3η θέση βρισκόταν ο Esapekka Lappi (Huyndai i20).
Η ειρωνεία είναι ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο Tanak δεν είχε κάνει τον γρηγορότερο χρόνο σε καμία από τις 4 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.). Είχε όμως συνέπεια και σταθερότητα. Δήλωσε ότι θα πρέπει να είναι πιο γρήγορος, και ήλπιζε για καλύτερες συνθήκες στο μεσημεριανό σκέλος. Η τελευταία φορά που η M-Sport Ford ηγείτο ενός αγώνα ήταν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβρη του 2022.
Ο Rovanperä τερμάτισε στην 8η θέση στην 1η Ε.Δ. της Παρασκευής, 12,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Breen (ο οποίος έκανε τον γρηγορότερο χρόνο) δηλώνοντας ότι υπήρχε πάρα πολύ χιόνι στο δρόμο και δεν μπορούσε να πάει πιο γρήγορα. Όμως, μέχρι το τέλος του πρωινού σκέλους ο νεαρός πρωταθλητής του 2022 είχε ανέβει στην 4η θέση, μόνο 4,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak.
Την 5η θέση είχε πριν το μεσημεριανό σέρβις ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), με μόνο 2,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera, ενώ το τρίτο και τελευταίο Toyota Yaris του Elfyn Evans βρισκόταν στην 6η θέση 15,5 από τον ηγέτη Tanak. Ο Elfyn Evans είπε ότι δυσκολεύτηκε να βρει την αυτοπεποίθηση και την ισορροπία που απαιτούνται για να αγωνιστεί, ενώ ο έβδομος Thierry Neuville πάλεψε τόσο με τη γρίπη, όσο και με την υποστροφή στο Hyundai i20 του.
Το μεσημεριανό όμως σκέλος έφερε αρκετές ανατροπές, και μέχρι το τέλος της ημέρας ο Craig Breen θα ήταν πρώτος, αφήνοντας τον Tanak 2,6 δευτερόλεπτα πίσω του. Μετά την 7η Ε.Δ. της ημέρας , στην 3η θέση ήταν ο Esapekka Lappi, 8,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak και 11,2 από τον ομόσταυλό του Breen, αφήνοντας την Toyota εκτός της πρώτης τριάδας.
Πριν μπει στην 1η Ε.Δ. του μεσημεριού, ο Rovanpera ανακάλυψε ότι είχε πρόβλημα με την πρόσφυση στο αυτοκίνητο, κάτι που έκανε την οδήγηση στο χιόνι και στον πάγο πολύ δύσκολη, και έτσι, τερμάτισε στην 9η θέση στην Ε.Δ. και έπεσε στην 5η γενικής, μια θέση που κατάφερε όμως να κρατήσει μέχρι το τέλος της ημέρας. Μετά το πέρας της πρώτης αυτής Ε.Δ. είπε «δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, με τα βίας επιβιώσαμε την Ε.Δ., και σίγουρα χάσαμε πολύ χρόνο.»
Την 4η θέση γενικής κατέχει ο ομόσταυλος του Rovanpera, Elfyn Evans, ενώ το τρίτο μέλος της ομάδας, ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta, είχε ένα ατύχημα στην 1η Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους, έφερε τούμπες, και ενώ μπόρεσε να φέρει το αυτοκίνητο στη γραμμή τερματισμού, αναγκάστηκε μετά να σταματήσει στην επόμενη Ε.Δ. και να αποσυρθεί από τον αγώνα λόγω μηχανικών προβλημάτων.
Τέλος, ο Thierry Neuville (Hyundai i20) τερμάτισε στην 6η θέση, ενώ ο δεύτερος οδηγός της M-Sport Ford, Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) τελείωσε την ημέρα στην 7η.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.