- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανασκόπηση
Ο Nikolay Gryazin λαμβάνει ποινή 5 δευτερολέπτων και χάνει τη νίκη στο WRC2
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανασκόπηση - Ο απαιτητικός αγώνας, η ποινή στον Nikolay Gryazin και η νίκη του Yohan Rossel.
Ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS Rally2), ο οποίος ηγήθηκε του Ράλλυ Μόντε Κάρλο από την αρχή μέχρι το τέλος, τερμάτισε το μεσημέρι της Κυριακής 4,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 2ο στην κατάταξη Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2). Ωστόσο, η ομάδα PH Sport του Rossel υπέβαλε αργότερα έφεση κατά του οδηγού της Skoda Fabia RS Rally2, υποστηρίζοντας ότι ο Gryazin παραβίασε το άρθρο 19.2 του αθλητικού κανονισμού του 2023 FIA WRC για cut corner 13,2 χλμ στην SS14 (14η Ειδική Διαδρομή του αγώνα) το απόγευμα του Σαββάτου. Αφού εξέτασαν τα αποδεικτικά στοιχεία που υποβλήθηκαν και έλεγξαν βίντεο από το αυτοκίνητο του Gryazin, οι αγωνοδίκες υποστήριξαν τη διαμαρτυρία – τιμωρώντας τον Gryazin με 5,0 δευτερόλεπτα ποινή, καθιστώντας τον Rossel νικητή με μόλις 0,5 δευτερόλεπτο.
Είναι μια γλυκόπικρη νίκη για τον Rossel. Να θυμίσουμε ότι στο EKO Acropolis Rally Greece το 2021, ο Rossel έλαβε ο ίδιος μια ποινή που του κόστισε τη νίκη όταν το αυτοκίνητό του δεν πέρασε επιτυχώς τον τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα.
Η απόφαση αυτή των αγωνοδικών έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι το 2021 ο Sebastien Ogier είχε κάνει μια σειρά παραβιάσεων, πολύ πιο σοβαρών μάλιστα (παραβίαση κόκκινου φαναριού σε απλή διαδρομή, παράνομη προσπέραση κ.τ.λ.) και οι μόνες ποινές που του είχαν επιβληθεί ήταν χρηματικές, χωρίς δηλαδή κάποιο ουσιαστικό κόστος. Εάν οι ποινές ήταν χρονικές, όπως στην περίπτωση του Gryazin, ενδεχομένως ο Eflyn Evans να είχε πάρει τότε το πρωτάθλημα.
Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, λοιπόν, τελειώνει φέτος με μια «περίεργη γεύση στο στόμα». Ένας παραδοσιακά πολύ απαιτητικός αγώνας, κυρίως λόγω ευμετάβλητων καιρικών συνθηκών, ήταν καιρικά υπερβολικά ήπιος, σε σημείο που τόσο τα πληρώματα όσο και οι θεατές απογοητεύτηκαν από το γεγονός ότι δεν υπήρχαν τέτοιου είδους προκλήσεις ή εκπλήξεις. Δεν υπήρχε το στοιχείο της επιλογής των σωστών ελαστικών, το οποίο μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά. Κυρίως όμως, δεν υπήρξε ένα νέο ξεκίνημα. Δυστυχώς ή ευτυχώς, η παρουσία του 8 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Sebastien Ogier σε ένα ακόμα πρωτάθλημα, έστω και αν αυτή η παρουσία είναι περιστασιακή και όχι μόνιμη, φαίνεται πια να «αφαιρεί» από το άθλημα. Ναι, ο Ogier έχει κάθε δικαίωμα να συμμετέχει, όπως και να νικά, και εφόσον είναι όντως ο ταχύτερος στον εκάστοτε αγώνα, να σπάει ακόμα ρεκόρ. Και, ναι, ο αντίλογος είναι ότι η καινούργια γενιά θα πρέπει είτε να περιμένει (να φύγει), είτε να προσπαθήσει περισσότερο.
This is rallying όμως, που λένε, και το πρωτάθλημα μόλις ξεκίνησε και έχουμε πολλά ακόμα να δούμε. Θα μπορέσει ο Kalle Rovanpera να διεκδικήσει ξανά τον τίτλο; Θα δώσει η μετάβαση του Ott Tanak στην M-Sport Ford την ευκαιρία που αναζητά τόσα χρόνια να πάρει ένα ακόμα πρωτάθλημα; Θα μπορέσει ο Cyril Abiteboul, επικεφαλής της ομάδας Hyundai Motorsport, να εξοικειωθεί με τον κόσμο των ράλλυ και να επαναφέρει τη Hyundai στην πρώτη θέση; Μήπως αυτή είναι η χρονιά του Thierry Neuville; It remains to be seen…
Για τώρα, αφήνουμε πίσω μας το Μονακό και ανυπομονούμε για το Ράλι Σουηδίας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.