Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023 - Ανταπόκριση: Προβάδισμα του Sebastian Ogier στη δεύτερη μέρα
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC οδεύει προς την ένατη νίκη του
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό - Προηγείται ο Sebastian Ogier - Τα highlights από τη δεύτερη μέρα του αγώνα
Η δεύτερη ημέρα του αγώνα τελείωσε με τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Sebastien Ogier (Toyota Yaris), να έχει τερματίσει ταχύτερος σε τέσσερις από τις έξι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) των Γαλλικών Άλπεων και να προηγείται κατά 36,0 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλό του Kalle Rovanperä μετά από 145 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Τρίτος στην κατάταξη μετά το πέρας της Παρασκευής ήταν ο Thierry Neuville (Hyundai i20) με 1,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera, και 37,9 από τον Ogier.
Ο Ogier έθεσε το ρυθμό στο σύντομο εναρκτήριο σκέλος της Πέμπτης το βράδυ και συνέχισε να εδραιώνει την κυριαρχία του το πρωί, διευρύνοντας το πλεονέκτημά του σε διψήφιο αριθμό έναντι του συμπαίκτη του Elfyn Evans, παρά το γεγονός ότι είχε ένα πρόβλημα με την υβριδική μονάδα. Όταν ο Evans έμεινε πίσω 40 δευτερόλεπτα λόγω ενός κλαταρίσματος στον πίσω δεξιά τροχό στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, ο Ogier είχε πια χώρο να «αναπνεύσει». Πήρε λιγότερα ρίσκα το απόγευμα, έχοντας ακόμη και ένα επιπλέον εφεδρικό ελαστικό, αλλά κατάφερε παρ’ όλα αυτά να επεκτείνει το προβάδισμά του.
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος», είπε ο Ogier. «Προφανώς, ο κίνδυνος κλαταρίσματος [στην τελευταία Ε.Δ.] ήταν υψηλότερος, οπότε πήγα λίγο πιο ήπια. Είμαι στην ευχάριστη θέση να φέρω το αυτοκίνητο πίσω απόψε.»
Ο Rovanperä κέρδισε μια έντονη μάχη με τον οδηγό του Hyundai i20 N, Thierry Neuville. Οι δύο αυτοί οδηγοί σπάνια χωρίζονται με περισσότερο από μερικά δέκατα του δευτερολέπτου, αλλά ο Rovanperä βρήκε ένα μικρό πλεονέκτημα το απόγευμα για να τελειώσει 1,9 δευτερόλεπτα μπροστά.
Τέταρτος στη γενική κατάταξη βρίσκεται ο Ott Tänak (Ford Puma) μετά από μια δύσκολη μέρα που πέρασε «μαθαίνοντας» ουσιαστικά να οδηγεί το Ford Puma της M-Sport σε ρυθμό αγώνα. Αισθάνθηκε ότι ναι μεν είναι άνετα μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά όχι αρκετά ανταγωνιστικός. Ο Tänak είναι 16,3 δευτερόλεπτα μακριά από το τρίτο βάθρο προχωρώντας στο προτελευταίο σκέλος του Σαββάτου και αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση από τον Evans, ο οποίος έκανε μια εντυπωσιακή προσπάθεια να επανέλθει χρονικά μετά το κλατάρισμα, και τερμάτισε 8,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak.
Χωρίς σέρβις στο μέσο του σκέλους, o Γάλλος Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) αναγκάστηκε να ολοκληρώσει περισσότερα από τα μισές Ε.Δ. της ημέρας χωρίς υδραυλικό τιμόνι, όταν κατά τη διάρκεια του πρωινού σκέλους αντιμετώπισε υδραυλικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να χάσει για λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου και να πέσει πάνω σε μία πινακίδα «τραυματίζοντας» ελαφρώς το Puma του.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.