- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023 - Ανταπόκριση: Προβάδισμα του Sebastian Ogier στη δεύτερη μέρα
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC οδεύει προς την ένατη νίκη του
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό - Προηγείται ο Sebastian Ogier - Τα highlights από τη δεύτερη μέρα του αγώνα
Η δεύτερη ημέρα του αγώνα τελείωσε με τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Sebastien Ogier (Toyota Yaris), να έχει τερματίσει ταχύτερος σε τέσσερις από τις έξι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) των Γαλλικών Άλπεων και να προηγείται κατά 36,0 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλό του Kalle Rovanperä μετά από 145 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Τρίτος στην κατάταξη μετά το πέρας της Παρασκευής ήταν ο Thierry Neuville (Hyundai i20) με 1,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera, και 37,9 από τον Ogier.
Ο Ogier έθεσε το ρυθμό στο σύντομο εναρκτήριο σκέλος της Πέμπτης το βράδυ και συνέχισε να εδραιώνει την κυριαρχία του το πρωί, διευρύνοντας το πλεονέκτημά του σε διψήφιο αριθμό έναντι του συμπαίκτη του Elfyn Evans, παρά το γεγονός ότι είχε ένα πρόβλημα με την υβριδική μονάδα. Όταν ο Evans έμεινε πίσω 40 δευτερόλεπτα λόγω ενός κλαταρίσματος στον πίσω δεξιά τροχό στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, ο Ogier είχε πια χώρο να «αναπνεύσει». Πήρε λιγότερα ρίσκα το απόγευμα, έχοντας ακόμη και ένα επιπλέον εφεδρικό ελαστικό, αλλά κατάφερε παρ’ όλα αυτά να επεκτείνει το προβάδισμά του.
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος», είπε ο Ogier. «Προφανώς, ο κίνδυνος κλαταρίσματος [στην τελευταία Ε.Δ.] ήταν υψηλότερος, οπότε πήγα λίγο πιο ήπια. Είμαι στην ευχάριστη θέση να φέρω το αυτοκίνητο πίσω απόψε.»
Ο Rovanperä κέρδισε μια έντονη μάχη με τον οδηγό του Hyundai i20 N, Thierry Neuville. Οι δύο αυτοί οδηγοί σπάνια χωρίζονται με περισσότερο από μερικά δέκατα του δευτερολέπτου, αλλά ο Rovanperä βρήκε ένα μικρό πλεονέκτημα το απόγευμα για να τελειώσει 1,9 δευτερόλεπτα μπροστά.
Τέταρτος στη γενική κατάταξη βρίσκεται ο Ott Tänak (Ford Puma) μετά από μια δύσκολη μέρα που πέρασε «μαθαίνοντας» ουσιαστικά να οδηγεί το Ford Puma της M-Sport σε ρυθμό αγώνα. Αισθάνθηκε ότι ναι μεν είναι άνετα μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά όχι αρκετά ανταγωνιστικός. Ο Tänak είναι 16,3 δευτερόλεπτα μακριά από το τρίτο βάθρο προχωρώντας στο προτελευταίο σκέλος του Σαββάτου και αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση από τον Evans, ο οποίος έκανε μια εντυπωσιακή προσπάθεια να επανέλθει χρονικά μετά το κλατάρισμα, και τερμάτισε 8,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak.
Χωρίς σέρβις στο μέσο του σκέλους, o Γάλλος Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) αναγκάστηκε να ολοκληρώσει περισσότερα από τα μισές Ε.Δ. της ημέρας χωρίς υδραυλικό τιμόνι, όταν κατά τη διάρκεια του πρωινού σκέλους αντιμετώπισε υδραυλικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να χάσει για λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου και να πέσει πάνω σε μία πινακίδα «τραυματίζοντας» ελαφρώς το Puma του.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.