- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023 – Ανταπόκριση: Ο Ogier και πάλι μπροστά… χωρίς καμία έκπληξη
Η μοίρα του αγώνα φαίνεται πια να είναι ξεκάθαρη
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό - Η κατάταξη του αγώνα
Ο Sebastien Ogier έδειξε τις προθέσεις του με το καλημέρα, ή μάλλον, αν θέλετε καλύτερα, με το καληνύχτα, γιατί μετά τις δύο πρώτες νυχτερινές ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο 2023, προηγείται καθαρά στην κατάταξη. Βέβαια το πιο ενδιαφέρον δεν είναι ότι προηγείται στην κατάταξη, γιατί αυτό δεν αποτελεί καμία έκπληξη, μια και σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες είναι ο πολυνίκης του αγώνα. Με δεδομένες δε τις γνώσεις του γι’ αυτό του είδους τις ειδικές διαδρομές, είναι ξεκάθαρο ότι αυτό αποτελεί και ένα μήνυμα στους υπόλοιπους αγωνιζόμενους.
Από εκεί και μετά οι πιθανοί του διώκτες, ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera, δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του. Οι δε επόμενοι πιθανοί μνηστήρες της πρώτης θέσης, δηλαδή ο Βέλγος Thierry Neuville με το Hyundai i 20 και ο Εσθονός Ott Tanak με το Ford Puma, είχαν μικροπροβλήματα (o Tanak δήλωσε μετά το τέλος της πρώτης Ε.Δ. ότι είχε θέματα στο κιβώτιο ταχυτήτων και δεν μπορούσε καν να βάλει 5η ταχύτητα) ή αδυναμία να παρακολουθήσουν τον ρυθμό (ο Neuville έπεσε σε ένα μικρό χαντάκι και έχασε τουλάχιστον 6-7 δευτερόλεπτα). Ο Kalle Rovanpera ήταν για τα δεδομένα του αργός, έχοντας εμμέσως πλην σαφώς δηλώσει ότι αυτός δεν είναι ο αγώνας του. Τέλος, η πρώτη εμφάνιση του Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) στο Ράλλυ Μόντε-Κάρλο έχει υπάρξει, ως τώρα, μέτρια προς αξιοπρεπή, έχει ωστόσο αρκετά να αποδείξει, δεδομένου ότι είναι η πρώτη χρονιά που θα λάβει μέρος σε όλους τους αγώνες της χρονιάς.
Να σημειώσουμε εδώ ότι αρκετοί αγωνιζόμενοι επέλεξαν στο βραδινό σκέλος των δύο ειδικών διαδρομών να μην πιέσουν φοβούμενοι πιθανά βγαλσίματα, λόγω κάποιου πάγου που θα μπορούσαν να συναντήσουν τη νύχτα στις πιο υψομετρικά μεγάλες περιοχές που πέρναγε ο αγώνας. Βέβαια τίποτα απο αυτά εντέλει δεν επαληθεύτηκε. Οι Ε.Δ. ήταν στεγνές και είχαν μόνο ελαχιστότατα κομμάτια με μαύρο πάγο, το γνωστό εφιάλτη των αγωνιζόμενων στο Μόντε-Κάρλο, το επονομαζόμενο στην αγωνιστική διάλεκτο black ice.
Σήμερα το πρωί τα πληρώματα ξεκίνησαν με την εξής κατάταξη: 1ος Sebastien Ogier (Toyota Yaris), 2ος Elfyn Evans (Toyota Yaris) με 6 δευτερόλεπτα διαφορά, και 3ος Ott Tanak (Ford Puma) 15,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Μετά το πρώτο σκέλος της 2ης ημέρας αγώνα ο Ogier αύξησε τρομακτικά τη διαφορά του από τους υπολοίπους, αφήνοντας τον 2ο πια στην κατάταξη Thierry Neuville 32,7 δευτερόλεπτα πίσω, και τον 3ο στην κατάταξη Kalle Rovanpera 34,5 δευτερόλεπτα. Ο Elfyn Evans δυστυχώς είχε ένα κλατάρισμα στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους και έχασε πολύ χρόνο.
Η μοίρα του αγώνα φαίνεται πια να είναι ξεκάθαρη… Εκτός απροόπτου βέβαια …
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.