- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023 – Ανταπόκριση: Ο Ogier και πάλι μπροστά… χωρίς καμία έκπληξη
Η μοίρα του αγώνα φαίνεται πια να είναι ξεκάθαρη
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό - Η κατάταξη του αγώνα
Ο Sebastien Ogier έδειξε τις προθέσεις του με το καλημέρα, ή μάλλον, αν θέλετε καλύτερα, με το καληνύχτα, γιατί μετά τις δύο πρώτες νυχτερινές ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο 2023, προηγείται καθαρά στην κατάταξη. Βέβαια το πιο ενδιαφέρον δεν είναι ότι προηγείται στην κατάταξη, γιατί αυτό δεν αποτελεί καμία έκπληξη, μια και σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες είναι ο πολυνίκης του αγώνα. Με δεδομένες δε τις γνώσεις του γι’ αυτό του είδους τις ειδικές διαδρομές, είναι ξεκάθαρο ότι αυτό αποτελεί και ένα μήνυμα στους υπόλοιπους αγωνιζόμενους.
Από εκεί και μετά οι πιθανοί του διώκτες, ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera, δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του. Οι δε επόμενοι πιθανοί μνηστήρες της πρώτης θέσης, δηλαδή ο Βέλγος Thierry Neuville με το Hyundai i 20 και ο Εσθονός Ott Tanak με το Ford Puma, είχαν μικροπροβλήματα (o Tanak δήλωσε μετά το τέλος της πρώτης Ε.Δ. ότι είχε θέματα στο κιβώτιο ταχυτήτων και δεν μπορούσε καν να βάλει 5η ταχύτητα) ή αδυναμία να παρακολουθήσουν τον ρυθμό (ο Neuville έπεσε σε ένα μικρό χαντάκι και έχασε τουλάχιστον 6-7 δευτερόλεπτα). Ο Kalle Rovanpera ήταν για τα δεδομένα του αργός, έχοντας εμμέσως πλην σαφώς δηλώσει ότι αυτός δεν είναι ο αγώνας του. Τέλος, η πρώτη εμφάνιση του Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) στο Ράλλυ Μόντε-Κάρλο έχει υπάρξει, ως τώρα, μέτρια προς αξιοπρεπή, έχει ωστόσο αρκετά να αποδείξει, δεδομένου ότι είναι η πρώτη χρονιά που θα λάβει μέρος σε όλους τους αγώνες της χρονιάς.
Να σημειώσουμε εδώ ότι αρκετοί αγωνιζόμενοι επέλεξαν στο βραδινό σκέλος των δύο ειδικών διαδρομών να μην πιέσουν φοβούμενοι πιθανά βγαλσίματα, λόγω κάποιου πάγου που θα μπορούσαν να συναντήσουν τη νύχτα στις πιο υψομετρικά μεγάλες περιοχές που πέρναγε ο αγώνας. Βέβαια τίποτα απο αυτά εντέλει δεν επαληθεύτηκε. Οι Ε.Δ. ήταν στεγνές και είχαν μόνο ελαχιστότατα κομμάτια με μαύρο πάγο, το γνωστό εφιάλτη των αγωνιζόμενων στο Μόντε-Κάρλο, το επονομαζόμενο στην αγωνιστική διάλεκτο black ice.
Σήμερα το πρωί τα πληρώματα ξεκίνησαν με την εξής κατάταξη: 1ος Sebastien Ogier (Toyota Yaris), 2ος Elfyn Evans (Toyota Yaris) με 6 δευτερόλεπτα διαφορά, και 3ος Ott Tanak (Ford Puma) 15,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Μετά το πρώτο σκέλος της 2ης ημέρας αγώνα ο Ogier αύξησε τρομακτικά τη διαφορά του από τους υπολοίπους, αφήνοντας τον 2ο πια στην κατάταξη Thierry Neuville 32,7 δευτερόλεπτα πίσω, και τον 3ο στην κατάταξη Kalle Rovanpera 34,5 δευτερόλεπτα. Ο Elfyn Evans δυστυχώς είχε ένα κλατάρισμα στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους και έχασε πολύ χρόνο.
Η μοίρα του αγώνα φαίνεται πια να είναι ξεκάθαρη… Εκτός απροόπτου βέβαια …
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.