- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Peugeot 3008 Plug-In Hybrid: Sport χαρακτήρας, οικογενειακό πνεύμα και οικονομία
Το μοντέλο δίνει την ευκαιρία στη μάρκα να παρουσιάσει την Plug-In Hybrid τεχνολογία της
Peugeot 3008 Plug-In Hybrid: Τεχνικά χαρακτηριστικά, λειτουργίες και πληροφορίες για το νέο μοντέλο.
Τι είναι
Το νέο Peugeot 3008 Plug-In Hybrid είναι το μοντέλο που έδωσε στην μάρκα την ευκαιρία να παρουσιάσει την Plug-In Hybrid τεχνολογία της. Παράλληλα οι αγοραστές έχουν την δυνατότητα επιλογής κινητήρων, αναλόγως με τη χρήση που θέλουν να κάνουν!
Δύο υβριδικά μοντέλα: HYBRID 225 e-EAT8 με κίνηση στους εμπρός τροχούς και τετρακίνητο HYBRID4 300 e-EAT8 που ήταν και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας.
Η τεχνολογία Plug-In Hybrid της Peugeot
Η Peugeot διαθέτει στην γκάμα Plug-In Hybrid το Hybrid και το επαναφορτιζόμενο Hybrid4 που αμφότερα συνδέονται με βενζινοκινητήρα.
Για το υβριδικό σύστημα έχει επιλεγεί ο κινητήρας βενζίνης 1.6 PureTech, με την προσθήκη μίζας-εναλλάκτη.
Η ιπποδύναμη του βενζινοκινητήρα φτάνει τους 180 ίππους στο HYBRID και 200 ίππους στο HYBRID4.
Ο PureTech κινητήρας συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων e-EAT8, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για τον κινητήρα Peugeot Plug-In Hybrid.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι συνδεδεμένος με το κιβώτιο και φτάνει τους 110 ίππους στον μπροστινό άξονα.
Για βέλτιστη και ομαλή μετάβαση μεταξύ ηλεκτρικού και θερμικού κινητήρα, η ροπή των θερμικών εκδόσεων μεταδίδεται μέσω ενός συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων, κάτι που προσφέρει επιπρόσθετη ροπή 60Nm, για ενισχυμένη αντίδραση.
Στις εκδόσεις HYBRID4, στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, είναι τοποθετημένος ένας ηλεκτροκινητήρας 110 ίππων που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Αυτό μετατρέπει το αυτοκίνητο σε τετρακίνητο. Η ενσωμάτωσή τους έχει γίνει χωρίς να επηρεάζονται οι χώροι του αυτοκινήτου.
Λειτουργίες κινητήρα
Ο κινητήρας του νέου Peugeot Plug-In Hybrid, μέσω των καινούριων οδηγικών του λειτουργιών προσφέρει 5 δυνατότητες επιλογής: 100% Electric, Sport, Hybrid, 4WD και Comfort
Όλες οι λειτουργίες προσφέρουν 100% ηλεκτρική οδήγηση, η οποία ωστόσο εξαρτάται και από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
Στον δρόμο με το Peugeot 3008 GT HYBRID4
Το 3008 μπαίνει σε νέα διάσταση με την ισχυρή έκδοση HYBRID4. H έκδοση αυτή παρέχει τετρακίνητη οδήγηση που συνδυαστικά φτάνει τους 300 ίππους.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού του βενζινοκινητήρα PureTech που φτάνει τους 200 ίππους, και των δύο ηλεκτρικών κινητήρων (ο ένας στο μπροστινό και ο άλλος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου) που ο καθένας φτάνει τους 110 ίππους.
Το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 5.9 δευτερόλεπτα.
Η ισχύς της μπαταρίας είναι 13.2kWh για την 100% ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 59 χιλιόμετρα (WLTP).
Κατανάλωση καυσίμου έκδοσης HYBRID4: Συνδυασμένος κύκλος (WLTP) 1,3 λίτρα/100 χλμ
Η τετρακίνητη οδηγική λειτουργία παρέχει βελτιωμένη πρόσφυση στον δρόμο, αλλά και σε ανώμαλο ή σκληρό έδαφος. Το αποτέλεσμα είναι το τέλειο grip: για κάθε είδος οδοστρώματος, με βροχή, χιόνι, άμμο ή λάσπη, η ισχύς είναι ισοδύναμα κατανεμημένη στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου.
Το Peugeot 3008 HYBRID4 προσφέρει ισχύ και τετρακίνητη οδήγηση με τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2 της αγοράς, ήτοι από 29 γρ. ανά χιλιόμετρο WLTP.
Υπάρχουν νέα συστήματα ασφαλείας ADAS, το adaptive cruise control με Stop & Go και το σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας.
Το επίπεδο κύλισης είναι υπεράνω κριτικής τόσο σε οδηγική απόλαυση όσο και σε ασφαλή συμπεριφορά.
Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι ιόντων λιθίου (300V) και βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα της 2ης σειράς και στις δύο εκδόσεις HYBRID και HYBRID4.
Για να αξιοποιηθεί στο έπακρο η αθόρυβη λειτουργία, η προεπιλεγμένη λειτουργία είναι η Electric, όταν το επιτρέπει η φόρτιση της μπαταρίας.
Οδηγώντας μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα η ταχύτητα μπορεί να φτάσει έως 135 χλμ/ώρα πριν εμπλακεί ο θερμικός κινητήρας.
Η μέγιστη φόρτιση της μπαταρίας επιτυγχάνεται, σε περίπου 7 ώρες με την standard πρίζα, σε περίπου 4 ώρες με τον ενισχυμένο τύπο πρίζας Green’up, και σε λιγότερο από 1:45’ όταν χρησιμοποιείται ο φορτιστής Wallbox
Πρόσθετες λειτουργίες
Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει την καινούρια λειτουργία του συστήματος πέδησης που επιτρέπει στο όχημα να επιβραδύνει χωρίς να πατάει το πεντάλ του φρένου.
Προκειμένου να υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή οδηγική αυτονομία (100% αυτονομία), το νέο σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης με την ονομασία i-Booster ανακτά την ενέργεια σε περίπτωση φρεναρίσματος ή επιβράδυνσης και όταν το πόδι αποσύρεται από το πετάλι του φρένου
Η λειτουργία e-SAVE επιτρέπει στον οδηγό να φυλάει την ηλεκτρική αυτονομία για όταν την χρειαστεί (10χλμ, 20χλμ ή όλη την μπαταρία).
Tech
Στο γνωστό μας i-Cockpit η οθόνη αφής και το ψηφιακό handset έχουν προσαρμοστεί με σκοπό να ολοκληρώσουν την οδηγική εμπειρία των Peugeot Plug-In Hybrid κινητήρων.
Εν προκειμένω το ειδικό υβριδικό Peugeot i-Cockpit ενσωματώνει την διαθέσιμη οδηγική πληροφορία στο πεδίο όρασης του οδηγού (λειτουργία οδήγησης, μετρητής ηλεκτρικού επιπέδου, και διαθέσιμη απόσταση με ηλεκτρικό mode, κλπ.). Επιπλέον επιτρέπει πλήρη αναδιαμόρφωση και προσαρμογή.
Ο μετρητής ισχύος, που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά του ψηφιακού πίνακα οργάνων, αντικαθιστά το στροφόμετρο. Αποτελείται από 3 εύκολα αναγνωρίσιμα μέρη: Το τμήμα ECO, ο τμήμα POWER και το τμήμα CHARGE.
Δύο ψηφιακά καντράν είναι τοποθετημένα σε κάθε πλευρά του πίνακα οργάνων: ένα για την βενζίνη, και ένα για την υβριδική τεχνολογία. Το διαθέσιμο εύρος, που μεταφράζεται σε χιλιόμετρα, επίσης υποδεικνύεται κάτω από κάθε μετρητή.
Κάθε φορά που επαναφορτίζεται η μπαταρία, το handset επιτρέπει στον οδηγό να γνωρίζει την ηλεκτρική αυτονομία που έχει ανακτηθεί (σε χιλιόμετρα), τον ρυθμό της φόρτισης της μπαταρίας (σε ποσοστό), την ταχύτητα της φόρτισης (σε ηλεκτρικά χιλιόμετρα) και επίσης, την ώρα που απομένει για την πλήρη φόρτιση (σε ώρες και/ή σε λεπτά).
Κοστίζει
Οι τιμές του Peugeot 3008 Hybrid 225hp e-EAT8 4X2 αρχίζουν από τις 46.500 ευρώ, ενώ εκείνες του 3008 Hybrid4 300hp e-EAT8 4X4 αρχίζουν από τις 51.500 ευρώ.
Info
Περισσότερες πληροφορίες για τις Plug-In υβριδικές εκδόσεις του Peugeot 3008 Hybrid e-EAT8 μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.