- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Το νέο Mokka διαθέτει όλα όσα αντιπροσωπεύει η Opel σήμερα και στο μέλλον
Οδηγήσαμε το νέο αυτοκίνητο της μάρκας
Opel Mokka: συνδυάζει τη λιτή σχεδίαση, το εντυπωσιακό εσωτερικό και τους προηγμένης τεχνολογίας κινητήρες.
Τι είναι
Το νέο Mokka είναι το πρώτο μοντέλο με Opel Vizor, Pure Panel και επανασχεδιασμένο λογότυπο Opel (Blitz) και ονομασία μοντέλου νέας σχεδίασης τοποθετημένο πίσω στο κέντρο.
Απέριττη, τολμηρή σχεδίαση, συμπαγείς διαστάσεις, ικανότητα μεταφοράς πέντε ατόμων
Δυνατότητα επιλογής ηλεκτροκίνησης ή κινητήρων εσωτερικής καύσης από την έναρξη των πωλήσεων
Τεχνολογίες και συστήματα άνεσης από ανώτερες κατηγορίες οχημάτων, σύμφωνα με την παράδοση της Opel.
Γνωριμία
Το νέο Opel Mokka διαθέτει compact αναλογίες και ακρίβεια μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια.
Οι κοντοί πρόβολοι και το φαρδύ αμάξωμα συνθέτουν την τολμηρή, απέριττη εμφάνιση του συμπαγούς πενταθέσιου των 4,15m.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο εμπρός τμήμα είναι το δυναμικής οπτικής Opel Vizor. Θυμίζοντας full-face κράνος, μία προστατευτική μάσκα καλύπτει το νέο πρόσωπο της Opel, ενσωματώνοντας σε ένα στοιχείο, τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα της μάρκας με σήμα τον κεραυνό (Opel Blitz).
Το όνομα του μοντέλου εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κέντρο της πίσω πόρτας με ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά που αποτυπώνει τη λέξη Mokka με ρέουσα, μορφή.
Το εσωτερικό αντανακλά την απέριττη φιλοσοφία του μοντέλου.
Το νέο Opel Pure Panel περιλαμβάνει δύο διευρυμένες οθόνες και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Αντίθετα με τα cockpit που είναι υπερφορτωμένα με πληροφορίες και χειριστήρια, το Pure Panel εκφράζει μία καθαρή αισθητική.
Οι σχεδιαστές τις Opel έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην ψηφιακή αποτοξίνωση. Για να αποφευχθεί η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, φρόντισαν να διασφαλίσουν τη διαισθητική λειτουργία του συστήματος.
Μπουτόν εξακολουθούν να ελέγχουν τις πιο σημαντικές λειτουργίες, χωρίς να απαιτείται πλοήγηση σε υπομενού.
Tech
Το νέο Mokka προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες στο ευρύ κοινό. Μεταξύ αυτών, προηγμένα συστήματα, όπως Advanced Cruise Control (ACC) και Active Lane Positioning.
Το σύστημα φωτισμού προσφέρει επίσης κορυφαίες τεχνολογίες με προσαρμοζόμενο – και κατά συνέπεια - αντιθαμβωτικό φωτισμό IntelliLux LED matrix που περιλαμβάνει 14 στοιχεία, κάτι μοναδικό στην κατηγορία του Mokka.
Όλες οι εκδόσεις φέρουν στο βασικό εξοπλισμό ηλεκτρικό χειρόφρενο και Traffic Sign Recognition. Διατίθεται επίσης κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, Flank Guard, Side Blind Spot Alert και Automatic Park Assist.
Η γκάμα συστημάτων infotainment περιλαμβάνει συστήματα Multimedia Radio και Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7.0” και το κορυφαίο Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 10.0”.
Οι οθόνες αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Pure Panel και είναι κεκλιμένες προς τον οδηγό. Η οθόνη του Driver Info Centre φτάνει τις 12 ίντσες.
Ο εργονομικός σχεδιασμός των καθισμάτων συνοδεύεται και απο το θερμαινόμενο δερμάτινο κάθισμα με λειτουργία μασάζ για τον οδηγό.
Οδηγός και συνοδηγός μπορούν να τοποθετούν τα smartphones τους σε ειδική βάση στην κεντρική κονσόλα, όπου τα συμβατά κινητά τηλέφωνα μπορούν να φορτίζονται επαγωγικά (ασύρματα).
«Περιβάλλον» Autobahn proof, που μεταφράζεται σε επιδόσεις, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, άνεση κ.ά.
Για να γίνει ακόμα πιο ξεκούραστο το ταξίδι με το Opel Mokka-e, τα OpelConnect και myOpel app, ο τομέας υπηρεσιών μετακίνησης του Ομίλου PSA, προσφέρουν ξεχωριστές λύσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα μέσω εφαρμογών.
Στον δρόμο
Ο κινητήρας που «φορούσε» το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, ήταν ο 4-κύλινδρος diesel των 1.5 λίτρων με απόδοση 110 ίππους και ροπή 250 Nm, ενώ την κίνηση περνούσε στους εμπρός τροχούς ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το σύνολο επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 10,8’’ και σημειώνει τελική ταχύτητα 190 χ.α.ώ.
Η ήπια κατανάλωση καυσίμου και οι υψηλές επιδόσεις είναι χαρακτηριστικό όλων των κινητήριων συνόλων (προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης στο μικτό κύκλο WLTP: 4,5-4,3 λίτρα/100 χλμ, εκπομπές CO2 118-114 γρ/χλμ).
Επιπρόσθετα, και προκειμένου να επιτύχουν ομοιογένεια στην οδηγική του συμπεριφορά, οι μηχανικοί, εργάστηκαν διεξοδικά ώστε να επιτευχθεί η μείωση βάρους (κατά 120 κιλά έναντι του προκατόχου του) και ταυτόχρονα να βελτιωθεί την ακαμψία του αμαξώματος.
Το οφέλη είναι εμφανή: το νέο Mokka καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο, ενώ είναι πιο ευέλικτο και διασκεδαστικό στην οδήγηση, καθώς έχει αμεσότερη απόκριση στις εντολές του οδηγού.
Κοστίζει
Η τιμή για το πετρελαιοκίνητο Mokka 1.5 Diesel 110HP αρχίζει από 26.200 ευρώ
Info
Πληροφορίες για το νέο Opel Mokka εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.