Ράλι Ιαπωνίας: Ο Neuville παίρνει την πρωτιά από τον Evans
H Toyota αποτυγχάνει να εντυπωσιάσει στη γενέτειρά της
![eleni_helioti_1.jpg eleni_helioti_1.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/eleni_helioti_1.jpg)
![Ράλι Ιαπωνίας Ράλι Ιαπωνίας](/images/1074x600/jpg/files/2022-11-12/rally-japan1.jpg)
Ράλι Ιαπωνίας – Ημέρα 3η: Οι Ειδικές Διαδρομές και η κατάταξη των οδηγών
Η σημερινή ημέρα αγώνα περιλάμβανε 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), τρεις στο πρωινό σκέλος και τέσσερεις στο απογευματινό, εκ των οποίων η προτελευταία ακυρώθηκε. Μέχρι και την πρώτη Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση παρόλο που τερμάτισε ταχύτερος μόνο στην 1η Ε.Δ. της ημέρας.
![Ράλι Ιαπωνίας Ράλι Ιαπωνίας](/images/w734/jpg/files/2022-11-12/rally-japan1__1_.jpg)
Ο ομόσταυλός του, Sebastien Ogier, έκανε ταχύτερο χρόνο σε τρεις Ε.Δ. σήμερα, παρά το γεγονός ότι δεν είχε κάτι να κερδίσει από άποψη χρόνου καθότι βρίσκεται τώρα στην 5η θέση, πίσω από τον 4ο στην κατάταξη Takamoto Katsuta, με διαφορά 2 λεπτά και 46,7 δευτερόλεπτα από τον 1ο στην κατάταξη Thierry Neuville (Hyundai i20) ο οποίος πήρε την πρωτιά από τον Evans στην 5η Ε.Δ. της ημέρας και την κράτησε ως το τέλος.
![Ράλι Ιαπωνίας Ράλι Ιαπωνίας](/images/w734/jpg/files/2022-11-12/rally-japan2.jpg)
Αυτή τη στιγμή μόνο 4 δευτερόλεπτα χωρίζουν τον Neuville από τον Evans, και η αυριανή και τελευταία ημέρα θα είναι καθοριστική. Η Toyota σίγουρα περίμενε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τα πληρώματά της, δεδομένου του γεγονότος ότι μετά από τόσα χρόνια η Ιαπωνία, το «σπίτι» της Toyota Gazoo Racing, επιστρέφει στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, και έχει μόλις κερδίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών, οπότε σίγουρα ήθελε το «φινάλε» να είναι πιο εντυπωσιακό και συντριπτικό.
![Ράλι Ιαπωνίας Ράλι Ιαπωνίας](/images/w734/jpg/files/2022-11-12/rally-japan4.jpg)
Τα αστέρια της όμως έχουν υπάρξει κάτι λιγότερο από ανεπαρκή. Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε την ημέρα στην 3η θέση και βρέθηκε στην 6η μετά την 1η κιόλας Ε.Δ. καθότι χτύπησε πάνω σε έναν βράχο και είχε ένα κλατάρισμα. Το χτύπημα ωστόσο πρέπει να προκάλεσε ζημιά και στις επόμενες 2 Ε.Δ. το αυτοκίνητο δεν έστριβε σωστά και έτσι έχασε πολύ χρόνο. Βρίσκεται μετά το πέρας του Σαββάτου στην 11η θέση, σχεδόν 7 ολόκληρα λεπτά πίσω από τον Neuville. O Ogier μετά το χθεσινό του κλατάρισμα είναι στην 5η, ο Ιάπωνας Katsuta παλεύει στην 4η αλλά χρονικά είναι 24,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον 3ο στην κατάταξη Ott Tanak (Hyundai i20) οπότε, εκτός απροόπτου, θα είναι πολύ δύσκολο να παλέψει για μια θέση στο βάθρο.
![Ράλι Ιαπωνίας Ράλι Ιαπωνίας](/images/w734/jpg/files/2022-11-12/rally-japan5.jpg)
Για την M-Sport Ford, παραδόξως, ο μόνος «ήρωας» που ακόμα παλεύει είναι ο Gus Greensmith, ο οποίος βρίσκεται στην 6η θέση, ενώ ο Craig Breen «ψυχορραγεί» στην 26η μετά το χθεσινό του ατύχημα (έχουμε χάσει το μέτρημα πια).
![Ράλι Ιαπωνίας Ράλι Ιαπωνίας](/images/w734/jpg/files/2022-11-12/makinen-toyoda-kankkunen.jpg)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.