- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας: Ο Ott Tanak ηγείται με 2 κλάσματα του δευτερολέπτου έναντι του Elfyn Evans
O Craig Breen κάνει ένα ακόμα μεγάλο λάθος
Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας: Πρώτος είναι ο Ott Tanak, δεύτερος ο Elfyn Evans, τρίτος ο Sebastien Ogier και τέταρτος ο Kalle Rovanpera.
Μόλις 7,2 δευτερόλεπτα συνολικά χωρίζουν τους τέσσερις πρώτους οδηγούς μετά από 158,56 αγωνιστικά χιλιόμετρα δράσης στο μεγαλύτερο σκέλος (χωρίς σέρβις) του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA μέχρι στιγμής. Πρώτος είναι ο Ott Tanak (Hyundaii20), δεύτερος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris)με 0,2 δευτερόλεπτα διαφορά, τρίτος ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris) με 6,7 δευτερόλεπτα, και τέταρτος ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) με 7,2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Tanak και 0,5 από τον Ogier.
Σημαντικό ρόλο έπαιξαν σήμερα τόσο η βροχή νωρίς το πρωί και μετά το μεσημέρι στις 2 τελευταίες Ε.Δ. (η οποία επιδείνωσε τις συνθήκες στο δρόμο), όσο και το γεγονός ότι με αυτές τις εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες και την έλλειψη σέρβις, τα ελαστικά φθάρηκαν σε τέτοιο σημείο που αρκετοί οδηγοί δήλωσαν στο τέλος της ημέρας ότι δεν είχαν καθόλου πρόσφυση.
Η M-Sport Ford σήμερα είχε από τα καλύτερα και χειρότερα highlights της ως τώρα. Η ημέρα ξεκίνησε με τον GusGreensmithνα κάνει τον ταχύτερο χρόνο στην 1η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας και να βρίσκεται στη 2η θέση γενικής κατάταξης, με τον ομόσταυλό του Craig Breen να ηγείται του ράλι. Στις επόμενες δύο Ε.Δ. ο Greensmithέπεσε στην 4η θέση και ο Breen στην 3η.
Λίγο μετά, στην 4η Ε.Δ. της ημέρας, είδαμε την ιστορία να επαναλαμβάνεται: σε μία απότομη δεξιά στροφή την οποία οι σχολιαστές του wrc.comονόμασαν «τη γωνία του McRae»(την είχε χάσει και εκείνος το 2002, 20 χρόνια πριν), ο Craig Breen έχασε τον έλεγχο του Puma του και έπεσε σε ένα χαντάκι παγιδεύοντας το αυτοκίνητο ανάμεσα σε δέντρα.Θεατές τον βοήθησαν να βγει από το χαντάκι και τερμάτισε 18 λεπτά πίσω από τον 1οτότε στην κατάταξη, Ogier.
Την υπόλοιπη ημέρα η πρώτη θέση περνούσε μια από τα χέρια του Tanak και μια του Ogier, μέχρι που στην προτελευταία Ε.Δ., ο 8 φορές πρωταθλητής Ogier, χτύπησε ένα κλαδί δέντρου με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, χάνοντας εντελώς την αεροτομή του, το οποίο του κόστισε πολύ χρόνο στην επόμενη Ε.Δ. και έπεσε στην 3η θέση.
Το πρωινό του Thierry Neuville ήταν δύσκολο με δύο περιστροφές που του κόστισαν πολύ χρόνο, αλλά η τύχη του βελτιώθηκε όσο περνούσε η μέρα. Μια πιο μαλακή ρύθμιση στις αναρτήσεις του πρόσφερε περισσότερη εμπιστοσύνη στο i20 του και στο τέλος του αγώνα ο νικητής του EKO Acropolis Rally Greece έφτασε στην 6η θέση, 1,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον 5ο στην κατάταξη Greensmith.
Ο Oliver Solberg και ο Takamoto Katsuta τελείωσαν την ημέρα στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα μπροστά από τον ηγέτη του WRC2, Ηayden Paddon, και τον ιδιώτη οδηγό της M-Sport Ford, Lorenzo Bertelli.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.