- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Η Hyundai κάνει το 1-2-3 για πρώτη φορά στην ιστορία της
Ο Thierry Neuville κατέκτησε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Ο Thierry Neuville κατέκτησε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Για πρώτη φορά στην ιστορία της Hyundai τρεις οδηγοί στις θέσεις του βάθρου.
Η τελευταία ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ήταν πιθανόν η λιγότερο επεισοδιακή από όλες φέτος. Ξεκίνησε και τελείωσε με την ίδια πρώτη τριάδα των Thierry Neuville, Ott Tanak, και Dani Sordo: τα 3 πληρώματα της Hyundai τα οποία πρόσφεραν στην ομάδα τους, για πρώτη φορά στην ιστορία της, το εντυπωσιακό 1-2-3.
Τόσο πίσω, όμως, όσο και μπροστά από τις κάμερες υπήρχε μια μάχη μεταξύ του Thierrey Neuville και του Ott Tanak, και ενώ πριν την 1η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.), όπως δήλωσαν και οι ίδιοι, η ομάδα δεν τους είχε δώσει εντολές για κάποια συγκεκριμένη στρατηγική, και ο Tanak πίεζε ώστε να εξασφαλίσει όσους περισσότερους πόντους μπορούσε με την ελπίδα να έρθει πιο κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, πριν από τη 2η Ε.Δ. (Ελάτεια-Ρεγκίνι), η Hyundai ζήτησε και από τους οδηγούς να διατηρήσουν τις θέσεις τους, μην θέλοντας να ρισκάρουν το πολυπόθητο 1-2-3.
Πριν από το πρώτο πέρασμα στην 1η Ε.Δ. «Ελευθεροχώρι», ο Tanak, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο χρόνο είπε «Πίεσα. Ίσως δεν είναι αρκετό, αλλά θα συνεχίσουμε να πιέζουμε. Δεν πήρα κάποιες εντολές από την ομάδα. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό», ενώ ο Neuville επιβεβαίωσε λέγοντας ότι «Δεν έχουμε εντολές από την ομάδα. Πρέπει να εξασφαλίσουμε το πρώτο τριπλό podium για τη Hyundai. Θα είναι φανταστική εξέλιξη για την ομάδα, ύστερα από όλη αυτή την προσπάθεια. Ήμουν προσεκτικός στην ειδική, είναι πολύ σκληρή, πρέπει να διαχειριστώ τη διαφορά και να πάω χωρίς άγχος στην Power Stage».
Πριν την 1η Ε.Δ. της ημέρας ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), ο οποίος μέχρι τότε κατείχε την 4η θέση στην γενική κατάταξη και βρισκόταν μόνο 7,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sordo, εγκατέλειψε στην απλή διαδρομή πριν από την αφετηρία της Ε.Δ. με πρόβλημα στο turbo, και αυτό βέβαια μετά άλλαξε και την στρατηγική της Hyundai όσον αφορά τον Sordo. Ο ισπανός οδηγός δήλωσε ότι «μετά την εγκατάλειψη του Evans η τακτική μας άλλαξε. Δεν έχω άγχος. Προσπαθώ απλώς να τερματίσω».
Ο Τhierry Neuville μετά την αλλαγή στρατηγικής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 2η Ε.Δ. της ημέρας και διατηρήθηκε στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Η Ηyundai είχε πια δώσει την εντολή στους οδηγούς της να διατηρήσουν τις θέσεις τους.
Wolf Powerstage
Τα περισσότερα πληρώματα είχαν πολύ άγχος κατά τη διάρκεια της τελευταίας Ε.Δ. του αγώνα καθότι για την πρώτη πεντάδα τα σωστά αποτελέσματα ήταν ύψιστης σημασίας: τα πληρώματα της Hyundai ήθελαν το 1-2-3, και τα δύο εναπομείναντα ανταγωνιστικά Ford Puma των Pierre-Louis Loubet και Craig Breen, που τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα, θα έδιναν στην M-Sport Ford σημαντικούς πόντους. Οι φόβοι μεγάλωσαν όταν ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally 2), ο οποίος ήταν 3ος στην κατάταξη πριν μπει στην Power Stage και διαγωνιζόταν για την 1η θέση στην κατηγορία του, WRC2, για το πρωτάθλημα του 2022, τουμπάρισε, δεν μπόρεσε να συνεχίσει, και έτσι έχασε ουσιαστικά το πρωτάθλημα. Να σημειώσουμε ότι στην Power Stage διαγωνίζονται πάντα πρώτα τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2, και μετά της κορυφαίας κατηγορίας Rally1.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Οι νικητές
Στην κορυφαία κατηγορία οι νικητές ήταν: 1ος ο Thierry Neuville (Hyundaii20), 2ος ο Ott Tanak (Hyundaii20), 3ος ο Dani Sordo (Hyundaii20)
Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Emil Lindholm (Skoda Fabia Rally2 evo), 2ος ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia Rally2 evo), 3ος ο Alexandros Tsouloftas (Volkswagen Polo GTIR5)
Βαθμολογίες
Στο πρωτάθλημα οδηγών οι βαθμολογίες είναι: Kalle Rovanpera (207), Ott Tanak (154), Thierry Neuville (106), Elfyn Evans (116), Takamoto Katsuta (100), Craig Breen (77), Esapekka Lappi (58), Dani Sordo (49), Gus Greensmith (36), Sebastien Loeb (35), Sebastien Ogier (34), Pierre-Louis Loubet (30)
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (404), Hyundai Motorsport (341), M-Sport Ford (214)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.