- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Athens Voice με το Car Center στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Τα είχε όλα η 2η μέρα
Ρυθμός, αξιοπιστία, ταχύτητα: Το τρίπτυχο της «επιβίωσης» των Καρανικόλα-Κακαβά με το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η Athens Voice στην παγκόσμια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού με Ford Fiesta Rally3 και πλήρωμα τους Νώντα Καρανικόλα και Γιώργο Κακαβά.
Τα είχε όλα η δεύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά ουσιαστικά η πρώτη πλήρως αγωνιστική. Έξι Ειδικές Διαδρομές που εκτείνονταν από τα Γεράνια μέχρι την Γκιώνα, «χρωμάτισαν» ένα αγώνα από τα παλιά.
Ζέστη, σκόνη, σκληρότητα. Αυτές ήταν οι συνθήκες της Παρασκευής 9 Σεπτεμβρίου για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Όμως το πλήρωμα της Car Center είχε την απάντησή του: Ρυθμός, στοιχείο που χρειάζεται για να μην «κρεμάσεις» στην συνέπεια της οδήγησής σου, αξιοπιστία του αυτοκινήτου που οδηγείς, γιατί χωρίς αυτό δεν πας κυριολεκτικά πουθενά, πόσο μάλλον να κάνεις καλούς χρόνους και ταχύτητα, απαραίτητη για να μετουσιωθεί η προσπάθεια με αποτελέσματα.
Όλα αυτά έφεραν τους Νώντα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά στην τρίτη θέση της κατάταξης WRC3 Open και μένει να δούμε την εξέλιξη των επόμενων δύο ημερών του αγώνα, που προβλέπονται συναρπαστικές.
Τη συμμετοχή του Car Center στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις υποστηρίζουν οι εταιρείες HB BODY (συστήματα μίξεως χρωμάτων αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Inter Cars (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), Mediapharm (φαρμακευτικά προϊόντα) και ΛΟΞΑΣ (εξοπλισμοί συνεργείων αυτοκινήτων).
Ο Νώντας Καρανικόλας είπε:
«Ήταν μία γεμάτη όσο και απόλυτα Ακροπολική αγωνιστική ημέρα, την οποία ολοκληρώσαμε με επιτυχία. Μάλιστα παρά την απουσία service σε όλο το σκέλος, το αυτοκίνητό μας ανταπεξήλθε με εντυπωσιακή αξιοπιστία. Οι κυριότερες δυσκολίες εντοπίζονται στην τελευταία Ε.Δ. Βωξίτες, όπου η σκόνη ήταν σχεδόν απαγορευτική να οδηγήσεις. Και δεν εννοώ να οδηγήσεις σε αγωνιστικό ρυθμό, αλλά κυρίως με ασφάλεια. Δεν ήταν δε λίγες οι φορές που αναγκαστήκαμε να κινηθούμε με 60 ή 70 χλμ/ώρα, κάτι που επηρέασε την κατάταξή μας στην κατηγορία WRC3 Open. Σε ατομικό επίπεδο, μετά την Ε.Δ. Δάφνη βρήκαμε τον κατάλληλο ρυθμό, κινηθήκαμε δε σβέλτα, και όπου χρειάστηκε σημειώσαμε υψηλές ταχύτητες. Ρυθμό τον οποίο θα ακολουθήσουμε και στις 6 Ειδικές Διαδρομές του Σαββάτου. Το μόνο που θέλουμε να κάνουμε είναι κάποιες ρυθμίσεις στην ανάρτηση.»