- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Οδηγούμε το εξαιρετικά ολοκληρωμένο Ford Puma mHEV Hybrid 48-Volt
Μοντέλο με τολμηρή σχεδίαση, εξελιγμένο υβριδικό mHEV κινητήρα και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Παρουσιάση του νέου μοντέλου Ford Puma mHEV Hybrid 48-Volt, που καταγράφει ρεκόρ πωλήσεων.
Τι είναι
Το supermini της Ford που ανέβασε κάθετα τον πήχη του ανταγωνισμού στην κατηγορία B-SUV!
Ένα μοντέλο με τολμηρή σχεδίαση, εξελιγμένο υβριδικό mHEV κινητήρα, πλέον και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Με μια ματιά
Εμπνευσμένο δε από τα αυτοκίνητα της κατηγορίας SUV συνδυάζει την εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση και τον καλύτερο ωφέλιμο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του με την προηγμένη ήπια υβριδική τεχνολογία στον τομέα των κινητήρων.
Γνωριμία
Το Ford Puma καταγράφει ήδη ρεκόρ πωλήσεων και πώς να μη συμβαίνει αυτό, αφού είναι ένα όμορφο, σύγχρονο και πρακτικό χάρη στους τεράστιους χώρους compact crossover.
Με «όπλα» του τον μοντέρνο «συμπαγή» σχεδιασμό του εμπνευσμένο από τα SUV, την υβριδική τεχνολογία EcoBoost Hybrid και τα οφέλη που συνεπάγεται αυτή, τους κορυφαίους χώρους και τις έξυπνες λύσεις που προσφέρει με σημείο αναφοράς το καινοτόμο MegaBox, αλλά και την «συμπεριφορά» του στον δρόμο που είναι συνώνυμη του σπορ DNA της Ford, έχει ανεβάσει συνολικά τον πήχη του ανταγωνισμού στην κατηγορία του.
Και όλα αυτά, με τον αντίκτυπο που δημιούργησαν στις διεθνείς αγορές, έδωσαν την ευκαιρία στην Ford να το επιλέξει ώστε ως brand να την εκπροσωπήσει τα επόμενα χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC).
Σχεδιασμός - Tech
«Πιστό» στην αντισφηνοειδή σχεδιαστική γραμμή (Anti-Wedge Design), το Puma διαθέτει μία χαμηλή, κεκλιμένη οροφή που διαμορφώνει μία εντυπωσιακή και άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα.
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε παρά να βρίθει τεχνολογιών. Και μάλιστα ότι πιο σύγχρονο συναντά κάποιος στην αγορά.
Το Puma χρησιμοποιεί 12 αισθητήρες υπερήχων, τρία ραντάρ και δύο κάμερες τοποθετημένα γύρω από το αυτοκίνητο για την υποστήριξη του «πακέτου» τεχνολογιών Ford Co-Pilot360 που βελτιώνουν τα επίπεδα προστασίας των επιβατών, την οδική συμπεριφορά, αλλά και τη διαδικασία στάθμευσης.
Παράλληλα το νέο Local Hazard Information, το οποίο είναι σε θέση να ενημερώσει τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο πριν γίνουν αντιληπτές από τον ίδιο ή τους αισθητήρες του οχήματος.
Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρει πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία ανοίγματος.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο όμως, που θα το χρησιμοποιήσουμε από το να πάμε από την Κηφισιά στην Γλυφάδα και από την Ηλιούπολη στην Κομοτηνή χρειάζεται χώρους. Και εδώ δεν υπάρχει «έκπτωση» πουθενά.
Το Ford Puma προσφέρει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του που φτάνει τα 456 λίτρα, ενώ μας εκπλήσσει ευχάριστα το MegaBox ένας βαθύς και ευέλικτος αποθηκευτικός χώρος φόρτωσης 80 λίτρων στον οποίο μπορούν άνετα να μεταφερθούν δύο τσάντες του γκολφ σε κάθετη θέση!
Μάλιστα μπορεί να γίνει αποθήκευση «βρώμικου» εξοπλισμού μια και η τάπα αποστράγγισης στο κάτω τμήμα του MegaBox, καθιστά εύκολο το καθάρισμά του με νερό. Μην ξεχνάτε ότι μπορεί να προσφέρετε ένα μπάνιο και στον αγαπημένο σας σκύλο!
Στον δρόμο
Ο βενζινοκινητήρας Ford EcoBoost 1.0 λίτρου - έξι φορές νικητής του βραβείου «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς», είναι διαθέσιμος στο Puma με υβριδικές επιλογές μεταξύ 125 ή 155 ίππους.
Η ήπια αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία ηλεκτροκίνησης (mild Hybrid Electric Vehicle ή mHEV) χρησιμοποιεί μια ολοκληρωμένη μονάδα εκκινητή και γεννήτριας (Belt-driven Integrated Starter/Generator ή BISG) που κινείται με ιμάντα και αντικαθιστά τον τυπικό εναλλάκτη.
Να σημειώσουμε εδώ ότι το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
Το νέο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission-DCT) επτά σχέσεων, συνδυάζεται αποκλειστικά με την 3κύλινδρη υπερτροφοδοτούμενη έκδοση 1.0 EcoBoost του Ford Puma, που αποδίδει 125 ή 155 ίππους.
Σύμφωνα δε με τις εργοστασιακές μετρήσεις, το Puma με αυτόματο κιβώτιο παρουσιάζει μικτή κατανάλωση 6 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπή ρύπων CO2 137 γρ./χλμ. (125PS/WLTP).
Αξίζει εδώ να αναφερθεί ότι υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής αλλαγής σχέσεων από τον οδηγό, μέσω των paddles στο τιμόνι.
Όσον αφορά τη συμπεριφορά του συνόλου στον δρόμο, τα λέει όλα το όνομα Ford: το ασυναγώνιστο άμεσο τιμόνι και η τέλεια συμπεριφορά στον δρόμο. Τα mode Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail επιτρέπουν στους οδηγούς να διαμορφώνουν την οδηγική εμπειρία σύμφωνα με τις εκάστοτε οδικές, καιρικές και εδαφικές συνθήκες, ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι 16,6 εκ.
Κοστίζει
Οι τιμές του Ford Puma mHEV αρχίζουν από τις 25.291 ευρώ για την έκδοση ST-Line 1.0L EcoBoost, 125PS, mHEV με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Info
Περισσότερες πληροφορίες για το Ford Puma mHYB Auto μπορείτε να βρείτε εδώ.