- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Renault Captur: Τα kite surf, η Κλημεντίνη και η Πάρος
Πόση Renault χωράει σε ένα καλοκαίρι;
Renault Captur: Ένα μαγευτικό ταξίδι στην Πάρο και τα μυστικά της με το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021» στην Ελλάδα.
Fast info περί Renault Capture
Το δεύτερης γενιάς, best seller της κατηγορίας, με φρέσκια σχεδίαση, τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στυλ και περισσότερους χώρους. Με κινητήρες βενζίνης, διπλού καυσίμου βενζίνης-LPG, με ήπιο υβριδικό σύστημα MHEV, ως πλήρως υβριδικό E-Tech, αλλά και με plug-in-hybrid έκδοση.
Το αυτοκίνητο που ψηφίστηκε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021 για την Ελλάδα» από τους 27 δημοσιογράφους μέλη του αντίστοιχου θεσμού.
Το μοντέλο που άλλαξε καθοριστικά γιατί μετά από έρευνα που έκανε η Renault σε καταναλωτές, αυτοί απαίτησαν μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους.
Περισσότερα για το Captur στην επίσημη σελίδα της Renault αλλά και στο τέλος του κειμένου.
Paros Kite surf glory!
Επίσκεψη στην Πάρο δίχως μία βόλτα να δεις και να φωτογραφίσεις από κοντά εναέριες πιρουέτες από τους kite surfίστες δεν λέει. Έτσι κι εγώ έκανα την βόλτα μου στην Πούντα, εκεί δηλαδή που είναι το πέρασμα από Πάρο για Αντίπαρο, εκεί που είναι αυτό το στενό που οι αέριδες δεν κόβουν ποτέ και που είναι ο απανταχού παράδεισος για τους λάτρεις των κάθε είδους surf.
Στην Πούντα λοιπόν βρίσκεται ένα σύνολο συγκροτημάτων που απαρτίζουν ένα παγκοσμίου φήμης σημείο εκπαίδευσης Kitesurf όλο το χρόνο. Όπως διαβάζουμε στα ενημερωτικά έντυπα, με μια μεγάλη ακτογραμμή με ρηχά νερά, αμμώδη βυθό και τέλειες συνθήκες πλευρικού ανέμου, η περιοχή είναι ένα ιδανικό σημείο για αρχάριους, μεσαίους ή προχωρημένους Kitesurfers καθώς και Windsurfers.
Από τα τέλη του ’80 όταν άρχισαν να κυκλοφορούν ευρέως τα surf και με εκτόξευση από τα μέσα του ’90 και μετά, η περιοχή είναι ένας πραγματικός παράδεισος, μία όαση, μία Ιθάκη για τους σερφίστες.
Δυο λόγια για την Κλημεντίνη
Η Κλημεντίνη και μία τυχαία συνάντηση, πλην όμως αρκούντως διαφωτιστική! Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, «έστησα» το Captur με φόντο τα ζογκλερικά των εξπέρ στην τηθάσευση του ανέμου και άρχισα να τραβάω.
Κι εκεί που έκανα τον σύγχρονο Χέλμουτ Νιούτον, να ‘σου μία καστανή παρουσία με μαύρη στολή wet suit και φλούο λεπτομέρειες. Αφού έκανε αστείες πόζες, τις οποίες φυσικά από διακριτικότητα δεν απαθανάτησα, μου έπιασε κουβέντα.
Πως κι αυτό; Έ, όλα έχουν μία εξήγηση. Η κοπέλα, που μου συστήθηκε ως Clementine, ήταν Γαλλίδα του νότου της χώρας και… Και! Και εργάζεται στην Renault! Και κάπως έτσι ξεκίνησε η κουβέντα και μου είπε ότι αυτή και η ομάδα της δουλεύουν πάνω στα νέα συστήματα infotainment που θα τοποθετηθούν στα επόμενης γενιάς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα του ομίλου!
Η κουβέντα από το λιοπύρι, μεταφέρθηκε σε παρακείμενο καφέ και εκεί ανταλλάξαμε απόψεις για την Renault, το τι θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια στον όμιλο λόγω της θυελλώδους αποδοχής της Dacia στο τοπίο των πωλήσεων, την αποδοχή ή όχι των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων από την Ευρωπαϊκή κοινωνία στο σύνολό της (συμφωνήσαμε ότι πρέπει να είναι διαθέσιμες όλες οι επιλογές πάντα με ενημέρωση, εξήγηση, δημιουργία και λειτουργία υποδομών) αλλά και την «ιερότητα» της θεμελιώδους αρχής της αυτοκίνησης; Την ελευθερία μετακίνησης.
Όχι, η ίδια δεν ήρθε με κάποιο μοντέλο της Renault στην Ελλάδα, αλλά με ειδικά διασκευασμένο από την παρέα της αυτοκινούμενο τροχόσπιτο (αν λέω σωστά την έννοια) και θα πέρναγε όλη της άδεια εδώ.
Η κουβέντα μας έκλεισε με την ευχή να μπορεί για χρόνια να επισκέπτεται την Πάρο, την οποία αποκάλεσε σαν ένα ιερό σημείο που πρέπει να επισκέπτεται για να εισπράττει ενέργεια, πάθος και ένταση! Όσο για τον ήλιο; «Παίρνω εδώ τόση βιταμίνη D που σκέφτομαι να αρχίζω να την πουλάω κιόλας», μου είπε στο τέλος της κουβέντας μας, που είχε και αναφορές στην γαλλική κουζίνα, το ζεύγος Μακρόν, αλλά και τις καταδύσεις στην Αντίπαρο!
Αυτή η Πάρος…
Αποκαλείται σημείο αναφοράς στον ελληνικό τουρισμό και όχι άδικα. Όπως και να την ονομάσετε, «νέα Μύκονο», «υπερεκτιμημένη», «ακριβή», και άλλα προσδιοριστικά στοιχεία, η Πάρος παραμένει μία και ξεχωριστή.
Γιατί είναι «τόσο όσο» σε μέγεθος που δεν σε κουράζει, ούτε σε «πνίγει», αλλά και γιατί έχει δίπλα της την Αντίπαρο, προορισμό για όλες τις ώρες της ημέρας.
Γιατί έχει «παραλιάρες», γιατί μπορεί να περάσεις και καραχλιδάτα, αλλά και αρκετά οικονομικά, αρκεί να το ψάχνεις, να ρωτάς και να δοκιμάζεις.
Αν αυτές τις ημέρες είστε εκεί, ή ετοιμάζεστε να πάτε κρατείστε τα παρακάτω ονόματα γιατί αξίζει να τα «δοκιμάσετε»…
Για μπάνιο παντού… Καταλαβαίνω ότι ακούγετε υπερβολικό, αλλά πιστέψτε με: θάλασσα σαν του Αιγαίου δεν νομίζω ότι σε επίπεδο ποιότητας κολύμβησης ότι θα βρείτε άλλη στον κόσμο όλο! Οπότε αναζητήστε που δεν φυσάει, ρωτήστε τους ντόπιους που γνωρίζουν από καιρό και επιλέξτε παραλίες σε απάνεμα. Επίσης έχει ότι θέλετε: από αρμυρίκια για δωρεάν σκιά, μέχρι ελεύθερο χώρο για την ομπρέλα σας, έως ξαπλώστρες κάθε είδους και κόστους…
Για φαγητό, «περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα» λέει το γνωμικό οπότε να γνωρίζετε ότι έχετε οριακά άπειρες επιλογές. Από οικονομικά ταβερνάκια, μέχρι ψαροταβέρνες αλλά και fine dining resto. Χωρίς δυσκολία, για θαλασσινά θα σας προτείναμε το «Μουράγιο» στην Αλυκή, το «Θαλάμι» στον Αμπελά και στου «Κατσουνά» στην Μικρή Σάντα, για κρέατα στον «Κλαρίνο» στις Λεύκες και «Άννα & Γιώργος» στην Μάρπησα. Για μαγειρευτά στην «Χαρούλα», στην Μάρπησα, στο «Μαράθι» στο ομώνυμο χωριό και στου «Χανιώτη» στην Παροικιά. Τέλος για εξαιρετική πίτσα στο «Pizzarela» στη Νάουσα.
Για ποτά/κοκτέηλ όπου σας βολέψει η θέα ή η ατμόσφαιρα. Ενδεικτικά στον «Εύηνο» στην Παροικιά, στο «Agosta» στην Νάουσα, στον «Ραμνό» στις λεύκες (αν είστε τυχεροί ζητήστε από την Νικολίνα γλυκά του κουταλιού της μαμάς της), και στο «Anema» στην Παροικιά.
Τέλος όποτε βρεθείτε εκεί, αναζητήστε στο διαδίκτυο ή ρωτώντας, πότε και πού έχει πανηγύρια! Μην αναβάλετε την παρουσία σας…
Και κλείνουμε όπως ξεκινήσαμε: με Renault Capture
Tα κωνικά πίσω φώτα που είναι και αυτά σε μορφή «C» (C-Shape) και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18’’, συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιοτικής και δυναμικής του εικόνας.
Στο εσωτερικό, η νέα σχεδίαση είναι στην γραμμή του επίσης νέου Clio, ενώ το ταμπλό αποτελεί μία υλοποίηση του σχεδιασμού «Smart Cockpit» και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη μοναδικής αισθητικής, την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα, που πέρα από την αισθητική πλευρά, η σχεδίαση της συγκεκριμένης κονσόλας έχει και πρακτικό αποτέλεσμα καθώς απελευθερώνει πολύτιμο χώρο και εξασφαλίζει έτσι μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποθήκευση μικροαντικειμένων όπως λ.χ. ο ειδικός χώρος για επαγωγική φόρτιση ενός smartphone.
Σε αυτό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών, η οθόνη πολυμέσων των 9,3 ιντσών που είναι η πιο μεγάλη οθόνη στην κατηγορία όντας ένα έγχρωμο κάθετο tablet. Όπως και στο νέο Clio, το νέο Captur προσφέρει, αντί των παραδοσιακών αναλογικών οργάνων, πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη και δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο.
Χώροι
Το σαλόνι είναι άνετο και τα νέα λεπτά, και άκρως αναπαυτικά καθίσματα απελευθερώνουν επιπλέον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ ο εσωτερικός καθρέφτης χωρίς πλαίσιο, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το κεντρικό υποβραχιόνιο με δύο θύρες USB και ρευματολήπτη 12 V για τους πίσω επιβάτες ή ακόμα και οι θήκες στις μπροστινές πόρτες με δυνατότητα αποθήκευσης μπουκαλιού 1,5 λίτρου. Συνολικά υπάρχουν 27 λ. για μικροαντικείμενα στην καμπίνα, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 536 λίτρα, η καλύτερη στην κατηγορία του.
Ο όγκος του πορτμπαγκάζ μπορεί να αυξηθεί χάρη στη δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16εκ. αλλά και στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Με αυτή την επιλογή και την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος αποκαλύπτεται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης αντικειμένων μήκους έως και 1,57μ.
Tips
Συνολικά, το νέο Captur προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, 4 χρώματα οροφής και 3 πακέτα εξατομίκευσης της εξωτερικής εμφάνισης, που προσφέρουν τη μοναδική στην κατηγορία, δυνατότητα των 90 δυνατών συνδυασμών.
Το νέο Captur χρησιμοποιεί μία αρθρωτή πλατφόρμα/πάτωμα νέας γενιάς του ομίλου με την ονομασία CMF-B που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο νέο Clio. Η συγκεκριμένη εξελίχθηκε από το 2014 στο κέντρο ερευνών Technocentre της Guyancourt.
Τιμή
Οι τιμές του νέου Renault Captur αρχίζουν από τις 21.310 ευρώ για την έκδοση 1.0 TCe 90hp Equilibre.
Info
Εκτενείς πληροφορίες για το Renault Caprur, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Renault.