- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ράλι Φινλανδίας: Η νίκη του Ott Tanak και οι δηλώσεις του Julien Moncet, Deputy Team Director της Hyundai Motorsport.
Ο θρίαμβος του Tänak σηματοδότησε την πρώτη νίκη της Hyundai Motorsport στο Ράλι Φινλανδίας και ο Julien Moncet, Deputy Team Director της ομάδας, επέμεινε, παρά την επιτυχία, ότι η ομάδα του δεν θα επαναπαυθεί. Τα πράγματα δεν έχουν υπάρξει εύκολα για την ομάδα με έδρα το Alzenau σε αυτήν την πρώτη χρονιά της υβριδικής εποχής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Αλλεπάλληλα μηχανικά προβλήματα μάστιζαν τους οδηγούς στις αρχές του έτους και, πριν από το περασμένο Σαββατοκύριακο, το i20 N Rally1 είχε κερδίσει μόνο έναν ακόμα αγώνα, το Rally Italia Sardegna – με τον Ott Tanak να ανεβαίνει και πάλι στο πρώτο βάθρο.
Ενώ ο Moncet παραδέχτηκε ότι υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά που να γίνει, επιθυμεί να βασιστεί στα θετικά οδεύοντας προς τον επόμενο αγώνα, το Ypres Rally Belgium (18 - 21 Αυγούστου). «Ο Ott ήταν εξαιρετικός όλο το Σαββατοκύριακο», είπε ο Moncet. «Ήταν μια τεράστια μάχη με τον Kalle μέχρι και την τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) και δεν είχαμε προβλήματα αξιοπιστίας. Το αυτοκίνητο, παρά τις δυσκολίες, μπορεί να κερδίσει και νομίζω ότι αυτό είναι ένα θετικό σημείο.
» Γνωρίζουμε ότι έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε και είμαστε απογοητευμένοι όταν, παρά τις προσπάθειές μας, δεν μπορούμε να φέρουμε σωστά αποτελέσματα. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που κερδίζουμε φέτος - ξέρουμε ότι είναι δυνατό και δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Μερικές φορές είναι καλό να βλέπεις τα θετικά και να χρησιμοποιείς αυτή τη θετική στάση για να προχωρήσεις και να δουλέψεις ακόμα πιο σκληρά», πρόσθεσε.
Ο Thierry Neuville τερμάτισε πέμπτος γενικής σε αυτόν τον αγώνα υψηλής ταχύτητας αντιμετωπίζοντας προβλήματα σταθερότητας και εμπιστοσύνης με το i20 του, ενώ ο Oliver Solberg είχε ένα ατύχημα στην πρώτη στροφή της πρώτης Ε.Δ. της Παρασκευής και βγήκε εκτός αγώνα. Ο Moncet πιστεύει ότι ο νεαρός Σουηδός πρέπει να αφήσει πίσω του αυτή την απογοήτευση και επέμεινε ότι τα πληρώματα της Hyundai θα παραμείνουν αμετάβλητα φέτος.
«Νομίζω ότι πρέπει να ξεχάσει τη Φινλανδία και να επικεντρωθεί στο Ypres», εξήγησε. «Ο Oliver θα επιστρέψει στο αυτοκίνητο για δοκιμές αυτή την εβδομάδα και είμαι σίγουρος ότι στο Βέλγιο μπορεί να δώσει ένα καλό αποτέλεσμα. Έχει κάνει κάποιες καλές εμφανίσεις στο παρελθόν, οπότε δεν υπάρχει λόγος να μην συμβεί και φέτος. Πρέπει να ξεχάσουμε και να προχωρήσουμε και θα τηρήσουμε τα σχέδιά μας για το υπόλοιπο της σεζόν». Ο Thierry Neuville κέρδισε το ντεμπούτο του Βελγίου στο WRC πέρυσι και θα είναι ένα από τα φαβορί για τη νίκη την επόμενη εβδομάδα.
Ο Tänak δήλωσε επανειλημμένως πως δεν αισθανόταν απόλυτα άνετος με το Hyundai i20 N του από την αρχή κιόλας του αγώνα, αλλά κατάφερε να πετύχει κορυφαίους χρόνους χάρη στην αποφασιστικότητα και τη δεξιοτεχνία του. Δήλωσε πως έπρεπε ουσιαστικά να αλλάξει το στυλ οδήγησής του για να μπορέσει να χαλιναγωγήσει το i20, όντας πιο «σκληρός», ενώ ο ίδιος προτιμά να οδηγεί πιο «καθαρά» (clean).
«Τα παιδιά της Toyota με βοήθησαν την Παρασκευή στην αρχή και από τότε είδαμε μια ευκαιρία -λίγο φως στο τέλος του τούνελ- και πιέσαμε από εκεί», είπε ο Tänak.
Ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) ουσιαστικά παραιτήθηκε από μια παρθενική εντός έδρας νίκη μετά το πρώτο πέρασμα της Ε.Δ. Ruuhimäki το πρωί της Κυριακής, όπου αυτός και ο Tänak έκαναν ακριβώς τον ίδιο χρόνο. Με ένα σχεδόν τρομακτικό προβάδισμα στην βαθμολογία στην κατάταξη οδηγών, ο 21χρονος ήταν απρόθυμος να πάρει περιττά ρίσκα και αυτό ήταν σαφές από την αρχή του αγώνα. Ξεκίνησε να προσπαθεί για ένα καλύτερο αποτέλεσμα μόνο όταν έγινε σαφές ότι θα μπορούσε να κατακτήσει μία από τις τρεις πρώτες θέσεις, καθότι τόσο o Elfyn Evans όσο και ο Esapekka Lappi (ομόσταυλοί του στην Toyota Gazoo Racing) ξεκίνησαν να κάνουν λάθη που τους κόστιζαν χρόνο και θέσεις.
Αυτή τη στιγμή έχει αυξήσει το προβάδισμά του στους 94 μετά από οκτώ από τους 13 αγώνες, ενώ η ομάδα του Toyota Gazoo Racing έχει 88 βαθμούς διαφορά στη γενική κατάταξη για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών με τρία αυτοκίνητα Yaris στην πρώτη τετράδα.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams