- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
BMW iX M60: Με 619 ίππους στη Ριτσώνα
Απόλυτη οδηγική απόλαυση που υπόσχεται εκρήξεις αδρεναλίνης, μηδενικές εκπομπές ρύπων CO₂ και αυτονομία μέχρι και 561 χιλιόμετρα (WLTP).
BMW iX M60: Οδηγήσαμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Μ αυτοκίνητο της BMW στην κατηγορία των Sports Activity Vehicle (SAV) υψηλών επιδόσεων
Η πρώτη αίσθηση
Το κόλλημα της πλάτης στο κάθισμα από την ακραία εντυπωσιακή ροπή όταν βυθίσεις το γκάζι στο πάτωμα.
Η κατανόηση ότι ο συνοδηγός σου, που δεν περιμένει αυτή την εκτόξευση, γουρλώνει τα μάτια και το πρόσωπό του παίρνει έκφραση του στιλ: «τι στην ευχή συμβαίνει;»
Τι είναι
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Μ αυτοκίνητο της BMW στην κατηγορία των Sports Activity Vehicle (SAV) υψηλών επιδόσεων
Η iX M60 συνδυάζει την «ηλεκτρική εμπειρία» του BMW i και της εμβληματικής BMW M.
Για να νιώσετε ό,τι διαβάζετε, παρακαλώ αιτηθείτε ένα test drive. Θα το εκτιμήσετε δεόντως…
Με μια ματιά
Αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με δύο ηλεκτροκινητήρες BMW M eDrive, ηλεκτρική τετρακίνηση xDrive, ισχύ 619 ίππους και ροπή 1.100 Nm.
Απόλυτη οδηγική απόλαυση που υπόσχεται εκρήξεις αδρεναλίνης, μηδενικές εκπομπές ρύπων CO₂ και αυτονομία μέχρι και 561 χιλιόμετρα (WLTP).
Καθαρή σχεδιαστική φιλοσοφία, ευρυχωρία στο εσωτερικό και υπερσύγχρονος διάκοσμος.
Τεχνολογία αιχμής και πλούσιος βασικός εξοπλισμός.
Γνωριμία
Μερικές μόνο σταγόνες ευτυχίας ζήσαμε μαζί του καθώς είχαμε αυτό το υπερόπλο για λίγες μόνο ώρες στην διάθεσή μας.
Ιδιαίτερο μπροστινό τμήμα με γιγάντια, θα λέγαμε, κάθετη BMW μάσκα «νεφρών», στενοί διπλοί προβολείς και μπροστινός προφυλακτήρας τριών τμημάτων.
Η μάσκα «νεφρών» λειτουργεί ως έξυπνη επιφάνεια και φιλοξενεί την τεχνολογία καμερών, τις λειτουργίες ραντάρ, τους αισθητήρες προηγμένης τεχνολογίας και τα θερμαντικά στοιχεία.
Μοντέρνο εσωτερικό με πίνακα οργάνων, κυρτή οθόνη συνόλου πληροφοριών που συνδυάζει τον πίνακα οργάνων 12,3’’ και την οθόνη αφής 14,9’’και απέριττα στοιχεία εσωτερικού εξοπλισμού.
Για πιο εκτενή ενημέρωση, μπορείτε να μπείτε εδώ. Και από εδώ μόλις το έχουμε στην διάθεσή μας για ένα κανονικό test drive.
Στον δρόμο
Η BMW iX M60 διαθέτει δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες M eDrive που αποδίδουν συνδυαστικά ισχύ 619 ίππους (455 kW) και ροπή 1.100 Nm, και είναι αυτή που «ευθύνεται» για τις «δόσεις αδρεναλίνη» όταν ξεχύνεσαι στην ευθεία.
Επιταχύνει από 0 μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα χάρη στο Launch Control και το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive.
Η μέγιστη ταχύτητα ορίζεται στα 250 χλμ/ώρα, με ηλεκτρονικό περιοριστή.
Παρά το βάρος των 2.6 τόνων, οδική συμπεριφορά είναι πραγματικά κορυφαία μετουσιώνοντας σε πράξη την εμπειρία του τμήματος «Μ», όπως είχαμε διαπιστώσει και στην iX4 M50.
Αυτό οφείλεται στην προσαρμοζόμενη ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και την προσαρμοζόμενη αερανάρτηση 2 αξόνων, στο ενεργό σύστημα διεύθυνσης με τετραδιεύθυνση και «Μ» σπορ φρένα.
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 24,7–21,7 kWh/100 χλμ (WLTP), ηλεκτρική αυτονομία σε 499–561 χλμ (WLTP) και εκπομπές CO2 0 γρ/χλμ
Το κερασάκι στην τούρτα;
Υπάρχει και «ακούει» στον απρόβλεπτα ενδιαφέροντα ήχο από το BMW M IconicSounds Electric.
Κοστίζει
Η τιμή για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο BMW iX M60 ξεκινά από τα 142.300 ευρώ.
Info
Περισσότερες πληροφορίες για το BMW iX M60 μπορείτε να βρείτε εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.