Nέλσον Πικέ: Το ρατσιστικό σχόλιο για τον Λούις Χάμιλτον.
Ο 70χρονος, Βραζιλιάνος παλαίμαχος πιλότος και τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (1981, 1983, 1987) Νέλσον Πικέ χρησιμοποίησε ρατσιστική περιγραφή χρώμα του δέρματός του (n-word), περιγραφή για τον Λιούις Χάμιλτον για να σχολιάσει το ατύχημα που είχε με τον Μαξ Φερστάπεν στο grand prix του Σιλβερστόουν τον περασμένο Νοέμβριο.
«Ο μικρός “νέγρος” (Χάμιλτον) έβαλε το μονοθέσιο και έφυγε γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να περάσουν δύο αυτοκίνητα από εκείνη τη γωνία», είπε σε μια συνέντευξη στα πορτογαλικά.
«Έκανε ένα αστείο. Ευτυχώς γι’ αυτόν μόνο ο άλλος (ο Φερστάπεν) γα@@@», συνέχισε.
Σύμφωνα με το «formula1news.co.uk» η συγκεκριμένη δήλωση έγινε πριν περίπου έναν χρόνο και συγκεκριμένα στο Grand Prix του Σιλβερστόν, ωστόσο μόλις τώρα είδε το φως της δημοσιότητας.
«Η μεροληπτική ή ρατσιστική γλώσσα είναι απαράδεκτη σε οποιαδήποτε μορφή και δεν έχει κανένα ρόλο στην κοινωνία. Ο Λιούις είναι ένας απίστευτος πρεσβευτής για το άθλημά μας και αξίζει σεβασμό. Οι ακούραστες προσπάθειές του να ενισχύσει τη διαφορετικότητα και την ένταξη είναι ένα μάθημα για πολλούς και κάτι στο οποίο έχουμε δεσμευτεί», ήταν η άμεση απάντηση εκ της ηγεσίας της F1.
Από την πλευρά της η Mercedes επισήμανε: «Καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο κάθε χρήση ρατσιστικής ή μεροληπτικής γλώσσας οποιουδήποτε είδους. Ο Λιούις έχει πρωτοστατήσει στις προσπάθειες του αθλήματός μας για την καταπολέμηση του ρατσισμού και είναι πραγματικός πρωταθλητής της διαφορετικότητας εντός και εκτός πίστας. Μαζί μοιραζόμαστε ένα όραμα για ένα ποικιλόμορφο και χωρίς αποκλεισμούς μηχανοκίνητο αθλητισμό, και αυτό το περιστατικό υπογραμμίζει τη θεμελιώδη σημασία της συνέχισης της προσπάθειας για ένα καλύτερο μέλλον».
Νέλσον Πικέ: Μια ζωή προκλήσεις
Ο Νέλσον Πικέ έχει υπάρξει πολλάκις προσβλητικός στο παρελθόν. Οι «κόντρες» που είχε με τους άλλους οδηγούς έμειναν στην ιστορία. Πρώτη αυτή με τον Νίκι Λάουντα (όταν ήταν στη Brabham). Ο Αυστριακός ανακάλυψε πως ο Βραζιλίανος είχε ζητήσει την αφαίρεση του γραναζιού της πρώτης σχέσης από το κιβώτιο ταχυτήτων και του πυροσβεστήρα ώστε το αυτοκίνητο να ελαφρύνει κατά 15 κιλά για τον γύρο κατάταξης.
Σε συνέντευξή του στο Playboy είχε αποκαλέσει τον Νάιτζελ Μάνσελ βλάκα και την γυναίκα του πολύ άσχημη και γι’ αυτό τον λόγο εξηγούσε την επιθετικότητά του στην πίστα. Με τον Άιρτον Σέννα τα πράγματα ήταν χειρότερα. Σε συνέντευξή του στην Jornal do Brazil είχε δηλώσει: «Απλά ρωτήστε τον γιατί δεν του αρέσουν οι γυναίκες». Φυσικά αυτό έγινε πρωτοσέλιδο Ακολούθησαν μηνύσεις. Η «κόντρα» συνεχίστηκε και μετά το θάνατο του Σένα. Σε συνέντευξη του ξανά στο Playboy τον ρώτησαν ποιος τελικά ήταν καλύτερος και απάντησε: «Εγώ τουλάχιστον είμαι ζωντανός».
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.