- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η - Πλήρης κυριαρχία της Toyota
Ο Rovanpera κοντά στην νίκη μετά από ρεσιτάλ οδήγησης στην λάσπη
Ράλι Σαφάρι Κένυα - 3η Ημέρα: Ρεσιτάλ οδήγησης από τον Kalle Rovanpera με Toyota Yaris - Πώς διαμορφώνονται οι υπόλοιπες θέσεις.
Σε μία ημέρα γεμάτη ανατροπές, τα Toyota Yaris έδειξαν ότι έχουν την αξιοπιστία να πρωταγωνιστήσουν στον πιο απαιτητικό και δύσκολο σε επίπεδο οδοστρωμάτων αγώνα του αγωνιστικού ημερολογίου του WRC!
Μάλιστα ο Rovanperä ξεπέρασε τις ανησυχίες για το ότι δεν αισθανόταν καλά στο ξεκίνημα της ημέρας από κόπωση και αδιαθεσία, έδωσε ρεσιτάλ οδήγησης και είναι μία ανάσα από την νίκη σε αυτόν τον απρόβλεπτο αγώνα.
Η δεύτερη ημέρα του ράλι Σαφάρι περιελάβανε τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικής Διαδρομές με ένα ενδιάμεσο διάλειμμα. Σε αυτό το διάλειμμα άνοιξαν οι ουρανοί και η βροχή που έπεσε, σε ακραία μορφή λόγω εποχής στην κεντρική Αφρική, άλλαξε τα δεδομένα και διαμόρφωσε απίστευτα σκηνικά.
Σε έναν αγώνα επιβίωσης, μεταξύ των αγωνιζομένων των τριών ομάδων, τα πληρώματα της Toyota βγήκαν αλώβητα ενώ εκείνα της Hyundai και της Ford υπέφεραν. Έτσι η Hyundai «επανήλθε» στον κακό της εαυτό που γνωρίσαμε πριν την Σαρδηνία και είδε τους Tanak-Jarveoja να εγκαταλείπουν από προβλήματα μετάδοσης τoy i20 Coupe την ώρα μάλιστα που είχαν σημειώσει εξαιρετικούς χρόνους και έβλεπαν το βάθρο. Αντίστοιχα ήταν τα προβλήματα των Neuville-Wydaeghe που στο δεύτερο loop με το «αποδεκατισμένο» Hyundai τους σταμάτησαν μέσα στην τελευταία διαδρομή της ημέρας, ξεκίνησαν πάλι, «σταμάτησαν» σε ένα δέντρο…, αλλά βαθμολογούμενοι με την σχετική ποινή μη ολοκλήρωσης μίας Ε.Δ. βρίσκονται στην πέμπτη θέση της κατάταξης, οπότε μένει να δούμε εάν θα συνεχίσουν αύριο. Πίσω τους οι Solberg-Edmodson με i20 n Coupe, μπροστά από τους Breen-Nagle με το Ford Puma.
Γενικά στην Ford τα πράγματα εξελίχθηκαν εξίσου άσχημα για τους Greensmith και Breen, με τον πρώτο να εγκαταλείπει μετά από τουμπάρισμα και στην συνέχεια από μηχανικό πρόβλημα, ενώ ο Breen εκτός κλίματος αγώνα περιορίστηκε στο να συλλέγει εμπειρίες μια και είναι η πρώτη του συμμετοχή στο Σαφάρι.
Έτσι τα τέσσερα Toyota Yaris των Rovanpera, Evans, Katsuta και Οgier κατέλαβαν στο τέλος της δεύτερης ημέρας τις αντίστοιχες τέσσερις πρώτες θέσεις και είναι δεδομένο πλέον, ότι πλην ακραίων εξελίξεων, ένα από όλα θα κερδίσει τον αγώνα.
Η νεροποντή άλλαξε το τερέν των διαδρομών, οι οδηγοί κινούμενοι σε κάποιες από αυτές με πολύ χαμηλές ταχύτητες για να μην κολλήσουν πάλευαν να τις ολοκληρώσουν αλώβητοι, ενώ όταν ο δεύτερος στην κατάταξη Evans, πίεσε τον Rovanpera μειώνοντας αισθητά την διαφορά τους στο πρώτο loop, ο 23χρονος Φινλανδός, πάτησε το πόδι στο γκάζι και άνοιξε την διαφορά στα 40’’ εν όψη της αυριανής ημέρας, η οποία επίσης αποτελείται από 6 συνολικά Ειδικές Διαδρομές.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα πάντως που αντιμετώπισαν τα πληρώματα στο δεύτερο λασπωμένο loop ήταν η μη δυνατότητα των υαλοκαθαριστήρων να καθαρίσουν επαρκώς τα παρμπρίζ των αυτοκινήτων τους από την λάσπη. Είτε γιατί ξέμειναν από νερό καθαρισμού, είτε επειδή τα μπεκ ψεκασμού είχαν βουλώσει…
Ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης με τον Βέλγο συνοδηγό του Frederic Miclotte με Ford Puma Hybrid Rally βρίσκονται στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ οι Kajetanowicz-Szczepaniak με Skoda Fabia προηγούνται στην κατηγορία Rally2.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.