- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλι Σαφάρι Κένυα - Ημέρα 2η: 1ος ο Kalle Rovanpera μετά από μία επεισοδιακή ημέρα
Σε έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες του πρωταθλήματος
Ράλι Σαφάρι Κένυα - 2η Ημέρα: Οι θέσεις των οδηγών - προηγείται ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) - Τα προβλήματα και οι ατυχίες των πληρωμάτων.
Περισσότερα από τα μισά πληρώματα υπέστησαν κάποια μορφή προβλήματος ή ατυχίας κατά τη διάρκεια της πρώτης γεμάτης μέρας του σκληρού Ράλι Σαφάρι Κένυα, και τα GR Yaris της Toyota Gazoo Racing είχαν, με διαφορά, την καλύτερη απόδοση και αντιμετώπισαν τα λιγότερα προβλήματα.
Παρότι ο Φινλανδός Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) τερμάτισε πρώτος σε 3 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) σήμερα, ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris) ηγείτο του αγώνα με 8,6 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Takamoto Katsuta μέχρι και την προτελευταία Ε.Δ (ο ομόσταυλός του, Elfyn Evans, τού πήρε τα ηνία για μία μόνο Ε.Δ.). Όμως, η τύχη φέτος δεν ήταν με το μέρος του, και στην 6η και τελευταία Ε.Δ. της ημέρας είχε θέμα με ένα πίσω ελαστικό, το οποίο σταμάτησε να αλλάξει, και έτσι ολοκλήρωσε την Ε.Δ. 2 λεπτά και 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera.
«Νομίζω ότι κάναμε καλή δουλειά», είπε ο Rovanperä. «Το σχέδιο ήταν να είμαστε γρήγοροι και ασφαλείς και είμαστε σε καλή θέση τώρα, αλλά αύριο θα είναι πολύ δύσκολα. Δεν έχω ξαναζήσει ποτέ κάτι τέτοιο. Πέρυσι δεν είχαμε τόσα μαλακά τμήματα δρόμου, οπότε αυτό ήταν κάτι νέο. Απολαύσαμε τα στάδια - εκτός από το τελευταίο – και νομίζω ότι όλοι νιώσαμε ανακούφιση που τελείωσε», πρόσθεσε.
Μέχρι και το τέλος της τελευταίας Ε.Δ. της ημέρας ο Έβανς παρέμενε ο πλησιέστερος ανταγωνιστής του Rovanperä, αλλά δυσκολευόταν να κρίνει ακριβώς πόσο πολύ να πιέσει και πόσα ρίσκα να πάρει. Τερμάτισε με μόνο 2,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον φαινομενικά τρίτο στην κατάταξη Ott Tänak (Hyundai i20), ο οποίος «αρνήθηκε» να χαρίσει στην Toyota το 1-2-3 στο κλείσιμο της Παρασκευής, και άφησε τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στην 4η θέση, 1,3 δευτερόλεπτα πίσω, παρότι σε κάποια στιγμή της ημέρας ο Ιάπωνας είχε ανέβει στη 2η θέση.
Ο Katsuta έχασε χρόνο καθώς «μπήκε» στη σκόνη του Craig Breen (Ford Puma) - ο οποίος αποσύρθηκε από τον αγώνα με ζημιά στην εμπρός δεξιά ανάρτηση, πριν επιβραδύνει για να περάσει το τρακαρισμένο αυτοκίνητο του Ιρλανδού 18,1 χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της Ε.Δ.
Μετά από έρευνα, οι αγωνοδίκες του ράλι συμφώνησαν ότι ο Katsuta εμποδίστηκε από το αυτοκίνητο του Breen και εξέδωσαν έναν τροποποιημένο χρόνο 18 λεπτά 2,1 δευτερόλεπτα - 10 δευτερόλεπτα ταχύτερο από τον αρχικό του χρόνο.
Η απόφαση αυτή επαναφέρει τον Ιάπωνα οδηγό στη δεύτερη θέση, 14,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον ηγέτη Kalle Rovanperä και 7,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Elfyn Evans. Και οι τρεις οδηγούν αυτοκίνητα GR Yaris. Ο Ott Tänak κατεβαίνει στην τέταρτη θέση, 25,3 δευτερόλεπτα πίσω από την πρώτη θέση.
Ο Tänak είχε ένα κακό ξεκίνημα όταν ο μοχλός ταχυτήτων του Hyundai i20 N του έσπασε κατά τη διάρκεια της 1ης Ε.Δ. της ημέρας. Ο Εσθονός πραγματοποίησε μια αυτοσχέδια επισκευή, χρησιμοποιώντας το στήριγμα του εφεδρικού τροχού του αυτοκινήτου ως προσωρινό μοχλό ταχυτήτων.
Ο Thierry Neuville είχε επίσης μια δύσκολη μέρα με το Hyundai του. Το αυτοκίνητο έχασε για λίγο την ισχύ μετά από ένα σύννεφο σκόνης στην 3η Ε.Δ., και παραπονέθηκε επίσης για προβλήματα πρόσφυσης. Ως αποτέλεσμα έμεινε πίσω σχεδόν ένα λεπτό. «Όντας τόσο πίσω, δεν μπορώ πραγματικά να πω ότι είμαστε στον αγώνα», είπε. «Φυσικά, πολλά πράγματα μπορούν ακόμα να συμβούν, αλλά δεν είναι ο ίδιος αγώνας όταν είσαι τόσο πίσω. Είναι πολύ απογοητευτικό».
Ο Oliver Solberg έφερε το i20 του στην έβδομη θέση, ακολουθούμενος από τον οδηγό της Skoda Fabia Rally2 και τον ηγέτη του WRC2 Kajetan Kajetanowicz. Ο Breen ήταν ένατος παρά το γεγονός ότι επιβλήθηκε ποινή 10 λεπτών επειδή δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την 7η Ε.Δ. και ο Sean Johnston «έκλεισε» την πρώτη δεκάδα στον πίνακα κατάταξης με ένα Citroën C3 προδιαγραφών WRC2.
Ο Gus Greensmith, Ford Puma, ήταν ο μόνος της ομάδας M-Sport Ford που ολοκλήρωσε την ημέρα, αλλά ήταν σχεδόν 15 λεπτά εκτός ρυθμού αφού σταμάτησε για να κάνει επισκευές στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους.
Το Puma του Sébastien Loeb σταμάτησε με προβλήματα στον κινητήρα στο δρόμο της επιστροφής για το μεσημεριανό σέρβις και το Puma του Adrien Fourmaux αποσύρθηκε επίσης με μια βλάβη που σχετίζεται με το κιβώτιο ταχυτήτων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.