- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Formula 1 - Χάμιλτον: Βγήκε με το ζόρι έξω από το μονοθέσιο από τους πόνους (βίντεο)
«Ανησυχώ κάθε φορά που μπαίνω στο μονοθέσιο - Ο πιο επώδυνος αγώνας στην καριέρα μου»
Λούις Χάμιλτον- GP του Αζερμπαϊτζάν: Ο πόνος στην πλάτη του από τις αναταράξεις της Mercedes.
Ο Χάμιλτον είπε κατά τη διάρκεια του αγώνα, πριν καν αυτός φτάσει στο μέσον του, ότι οι έντονες αναπηδήσεις της Mercedes του προκαλούσαν αφόρητους πόνους. Στο τέλος βγήκε μετά μεγάλης δυσκολίας από το κόκπιτ, και είπε ότι σε όλη τη διάρκεια του GP στο Μπακού δάγκωνε τα δόντια του για να αντέξει τους πόνους.
Οι κινήσεις του Χάμιλτον προκάλεσαν άμεσα αρκετές συζητήσει και σε ερώτηση που του τέθηκε από το Sky Sports μετά το τέλος του αγώνα, ο Χάμιλτον αποκάλυψε το αντίκτυπο που είχαν οι αναπηδήσεις σε εκείνον κατά τη διάρκεια του τριημέρου: «Δεν μπορώ να περιγράψω τον πόνο που ένιωθα, ειδικά στις ευθείες. Το μόνο που με κρατάει είναι η αδρεναλίνη και το να σφίγγω τα δόντια μου. Παρακαλούσα να τελειώσει ο αγώνας. Όταν φτιάξουμε το θέμα των αναπηδήσεων θα είμαστε στις πρώτες θέσεις. Χάνουμε μόνο από τις αναπηδήσεις πάνω από ένα δευτερόλεπτο. Θα είμαι ήδη από αύριο στο εργοστάσιο. Έχουμε να κάνουμε συζητήσεις με τους μηχανικούς και να συνεχίσουμε να πιέζουμε».
Όμως ο οδηγός της Mercedes δεν έμεινε μόνο εκεί. Με δηλώσεις του στο racefans.net θέλησε να επεκταθεί περισσότερο στο θέμα των αναβαθμίσεων: «Πολλές φορές παραλίγο να φύγω στον τοίχο. Ανησυχώ κάθε φορά που μπαίνω στο μονοθέσιο. Πρόκειται για θέμα ασφαλείας. Ο Τζόρτζ (Ράσελ) δεν είχε τις ίδιες αναπηδήσεις με εμένα. Είχα ένα πειραματικό στοιχείο στο μονοθέσιό μου και μία διαφορετική πίσω ανάρτηση. Μόνο χθες στις κατατακτήριες έχανα τρία δέκατα του δευτερολέπτου στο γύρο από τον teammate μου».
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.